Capitolul 34

2K 136 14
                                    

Diana

Il privesc si imi dau seama ca il inima mea tânjește după el. Realizez cat de mult îmi doresc atingerea sa, cat de plăcută este vocea lui.! Este ca un drog de care sunt dependenta, de care am nevoie. Simt o caldura si inima mea parca a luat foc. Imi privesc mainile cum se transforma in foc si ma ridic din bratele lui Haedes. Aripile mele se ridica de pe pamant si intr-o fractiune de secunda le simt. Dau din ele si caldura lor ma face sa zâmbesc. . Focul se imbrastie si dintr-o data sunt doar o flacara violet. Din corpul meu a ramas doar conturul, flacarile invalindu-ma. Cuprinsa de placere ma ridic in aer si fac o pirueta privindu-i pe toti cum raman socati. Haedes ma priveste atent si in coltul gurii ii apare un zambet strengaresc. Ploaia care se pare că începuse, se opreste , iar soarele isi face loc printre norii gri. O lumina invaluie totul si ingerii revin la viata, ridicandu-se uimiti unul cate unul. Raman uimita cum focul meu parca le readuce sufletul. Ating cu varful picioarelor pamantul rece, inchid ochii iar focul dispare, corpul revenind la normal. Aripile sunt facute din foc, caldura lor topind acea tensiune din aer. Un tirian se ridica si ma prinde de brat, moment in care ia foc si dispare. Socata, ii privesc pe ceilalati? De ce a luat foc?

-Diana..Tata se apropie de mine si lacrimile mi curg pe obraz. Fetita mea..Cat ma bucur ca esti bine.. Fetele isi sterg lacrimile si ma privesc cu dragoste. Haedes. Il privesc si ii citesc ingrijorarea din ochi. Tata ma atinge si imediat mana ii ia foc.

-Tata! Merg spre el insa imi este frica sa il ating. Focul meu,atingerea mea...ii face rau. Nu se poate, imposibil! Il privesc pe Haedes cum ma priveste si vrea sa vina spre mine.

-Stai pe loc Haedes. Nu te apropia! Nu vreau sa ii fac rau. Nu vreau sa il ranesc..eu..nu voi putea..sa..il..mai ating...si nici el? De ce s-a intamplat asta? De ce tocmai dupa ce tanjeam, acum imi este interzis? Atingerea lui...la naiba..Lacrimile imi uda obrajii si ii privesc pe toti. O sa ucid orice ating...nimeni nu ma va mai atinge.... .. Il vad pe Haedes cum incearca din nou sa se apropie.

-Inceteaza Haedes. Stai departe, te rog.... Lucifer il prinde de brat si il tine intr-un loc.

-Haedes, pana aflam ce se intampla, ar fi bine sa nu o atingi pe Diana.. Nu stii ce se poate intampla. Aceste cuvinte imi sfasie sufletul si imi retrag aripile. Cad la pamant obosita dupa toate cele intamplate, iar Haedes se smuceste si vine spre mine.

-Opreste-te! Tip si corpul lui Haedes inlemneste. Ii vad privirea uimita si felul in care incearca sa se miste... Focul demonic il inconjoara si reuseste in cele din urma sa mearga, insa parca toata energia din corp i se scursese. Te rog..stai deprte de mine!

-Ce gluma buna Diana! Ridic capul si il vad pe Haedes cum se apropie. Tu crezi ca eu voi sta departe de tine? Ne ne ne... ''Pentru ca tu, esti a mea''. Îl privesc uimită si inima îmi tresare. Ce dorința de monopolizarea are tipul ăsta.... Nu vreau sa ii fac rau. De ce naiba nu pleaca? O să îmi pară rău pentru ce voi spune. Sunt sigura ,dar...

- Asculta aici, vreau sa stai departe de mine. Nu vreau sa ma atingi, nu vreau sa respiri acelasi aer cu mine, intelegi? Tu nu intelegi ca noi doi, de fapt nu exista un''noi doi'', nu putem avea nimic, nu putem fi nimic? Tu esti demon, eu sunt inger . Vreau sa dispari. Vreau sa iti iei armata si sa .......pleci! Ultimul cuvant il spun in soapta si nu il pot privi. Simt cum ma sfasie cu privirea, simt cum furia lui se aduna. Clipesc pentru a-mi indeparta lacrimile .Furia din ochii lui m-a facut sa tresar, insa sper sa nu isi dea seama. Mâna lui vine spre fata mea, se opreste la un milimetru, si chiar daca nu ma atinge, simt electricitatea pe care mi-o transmite.
- Nu știi sa minti! Il privesc si zambetul lui amuzant ma dezarmează. La naiba.... Îl văd cu se retrage si trece prin portal, privindu-ma intens. O să o pățesc!





Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now