Capitolul 61

1.8K 150 23
                                    

       Diana
 
             Incerc să scap din strânsoarea demonului , însă nu se mișcă. Puterea lui este imensă si sunt sigură că nu îi pot face față. Închid ochii și mă gândesc la un plan. Ce as putea face? Privesc poziția lui perfecta cu care m-am imobilizat. Nu am cale de scăpare. Ma incrunt când un râs cunoscut îmi străbate subconștientul. Vocea gravă a lui Haedes îmi face corpul să tresară, iar cuvintele sale, rostite atât de clar si serios, ma strapung până în măduva oaselor. Nu vreau să aibă dreptate. Nu are dreptate. Pot face parte din lume asta. Singura îmi voi croi drum, iar el nu îmi va pune piedică. La naiba! Strang cu putere mâna demonului si căldura ma cuprinde. Ochii mi se fac negrii si   îmi aduc aminte felul în care Haedes lupta. Mișcările făcute de el în lupta cu tirienii mi se derulează în fața ochilor si ma incordez. Mâinile mi se desprind de pe cele ale lui Steave si il pocnesc. Forță pe care am pus-o în lovitură îl aruncă de pe mine. Ma ridic si il caut cu privirea pe Haedes. Nicăieri. Imi aduc aminte cum a făcut același lucru, ca mai apoi să treacă în spatele oponentului, sa-l lovească între omoplati si in final, un picior i-a ricoșat în spatele monstrului, lasandu-l lat. Repet cu exactitate si Steave este la pământ, fiindu-i imposibil să se ridice. Presiunea pusă între omoplati, iioprește mișcarea mâinilor, lasandu-l neputincios. Imi ridic privirea si toți sunt șocați. Profesorul ma privește serios si le face semn unor elevi să îl ridice pe Steave. Imi pare rău . Forță mea a reacționat la cuvintele spuse de Haedes si...nu îmi vine să cred că i-am făcut până și mișcările. Nu mi-am dat seama cât de atentă am fost la el, câte detalii despre el am si cate expresii ale personalității sale am văzut! Ne aliniem si începem antrenamentul. Primele mișcării sunt cele în care trebuie să cazi corect, astfel încât să te poți eschiva sau  ridica imediat. Dacă ai fost imobilizat, asta ti-e sfârșitul. Rar poți scăpa, așa că ar trebui să eviți pe cât posibil asta. În fine, acum ma antrenez la căzături. Super.

          Haedes

      Intru în sala consiliului, unde toți deja sunt așezați . Am intarziat se pare! Minunat. Iau loc și privesc spre expresia tatălui meu. Este impasibil si toți din camera respira greu.
           - Acum ca suntem cu toții, acesta își întoarce privirea nervoasa spre mine, să începem întâlnirea! Vreau să vă anunț despre o decizie luata  împreună cu Gabriel. După festivalul demonic, îngerii si demonii vor face echipa. Ii vom grupa pe toți intr-o singura clădire, unde se vor antrena. Problema cu tirienii devine grava si trebuie sa ne pregătim! Se pare că aceștia sunt controlati de cineva, iar până aflăm asta,  garda se va dubla. Nu le știm adevăratele intentii si asta ma enerveaza la culme. Stiu ca va ieși un scandal. Haedes, tu si Diana veți reprezenta fiecare parte. Am nevoie ca voi să le arătați celorlalți ca se poate. Gabriel va discuta si ea , insa nimic nu se va face public pana după festivitate. Sper ca a fost clar pentru toată lumea! Liberi! Imi privesc tatăl și aștept să înceapă să râdă. Sigur este o gluma! Realizează ce-mi cere nu? La dracu! Eu si Diana în aceeași echipa!
           -Tata..Sa stii ca... Masa se sfărâma la impactul cu pumnului tatălui meu. Ochii lui sunt roșii și pe corp i-au apărut semnele demonice.
         - Haedes, nici mie nu îmi convine. Urăsc ca trebuie sa lucram cu îngerii, însă situația este critică. Înțelegi? Ma incrunt si scânteile îmi învăluie mainile. Tirieni nenorociți. O să vorbesc cu Diana si o sa ne înțelegem cumva.  Ma ridic si părăsesc sala, mușchii fiindu-mi încordați. Lovesc un stâlp si acesta se sparge, împrăștiind praf peste tot. Cine dracu face asta? Ajung în curtea Academiei si pornesc spre terenul de antrenament. Acum cea mai mare problema a mea are ochii violet.

       

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now