Diana
- Voi....idiotilor! Toti radeau si ma priveau. Nu pot sa cred ca si-au batut joc de mine. Haedes, idiot, cretin.....Il urasc. Nu inteleg ce naiba are cu mine. El ma tortureza in continu. Dar de ce? Ce i-am facut? Inima incepe sa imi bata cu putere si imi vine sa le zbor capetele. Oricum cand o sa scap de aici o sa ii distrug. Nu voi arata pic de mila. Idiotii....am crezut ca o sa mor....Am crezut...
-Diana, nu ti-a placut surpriza mea? Haedes rade si imi vine sa il bag in pamant. Sa ii sterg zambetul ala idiot.
- Se vede ca tu te-ai gandit la asta! Doar un idiot ar face asta! Haedes se apropie de mine si eu ma incordez. Ce naiba are de gand sa faca?
-Iar pe voi doi, cand o sa scap, o sa va omor, o sa va bag intr-un sac si o sa va dau foc. Cretinilor. Zambetele li-se sterg si ii sagetez cu privirea. Se fac albi la fata si il privesc pe Haedes cu ochii mari.
-Haedes.... Spun cei doi la unison si le pot citi frica din ochi. Or fi ei demoni, insa focul angelic ii distruge.
-Stati linistiti baieti...micuta se va razgandi cand voi termina cu ea. .Surpriza abia acum incepe micuto. Abia astept sa vad ce parere vei avea! Il privesc confuza si el imi face cu ochiul. Ce naiba are de gand sa faca? Le face semn celor doi sa plece si merge spre pumnal. Asta vrea sa ma omoare? Nu, vrea sa ma tortureze ... Daca scap...o sa ii infig pumnalul ala intre ochi. Oricum nu ma poate atinge...Deci asta este planul....sa ma raneasca cu pumnalul.... Haedes vine in fata mea si incepe sa imi dea jos haina din catifea. Ce naiba? Raman doar in maieu si pantaloni si il privesc stupefiata. Il vad cum ia de pe noptiera un material negru... Merge in spatele meu si imi acopera ochii. Incep sa tremur si gura mi-se usuca. Ce incearca sa faca? Doar nu are de gand sa ma atinga? Nu.... Il..il voi distruge...
-Haedes..ce naiba faci.... dezleaga-ma! Strang franghiile si ma smucesc, sperand ca poate le rup. Insa nimic...
- Taci din gura Diana! Voi face un experiment! Sa vedem daca eu te pot atinge... La auzul acestor vorbe aproape ca lesin.. Corpul meu ia foc si broboane de sudoare imi aluneca pe frunte. Este nebun?
-Esti nebun? Te voi prajii... Asculta-ma si inceteaza cu prostia asta! Da-mi drumul...ACUM. Frica pune stapanire pe mine si incerc sa scap.. Incerc sa ard franghiile dar nu pot. Incearca sa se omoare? Este nebun? Nu voi putea trai cu asta! Nici gand....
-Haedes, uite...te rog da-mi drumul....te voi ucide...te implor..nu face asta... Tip la el insa din cauza esarfei nu pot vedea nimic. Inr-o secunda ii simt prezenta langa mine si inima imi bate din ce in ce mai repede.
-Iti faci griji pentru mine? Replica lui ma ia prin surprindere si scap un oftat.
- Haedes, nu pot trai cu asta! Te rog.....
-Haide Diana, fii optimista! Poate voi putea sa te ating! Cine stie? Nimeni nu a incercat, asa ca o voi face eu! Simt lama pumnalului atingandu-ma pe gat si pielea mi-se face de gaina... Haedes se misca usor cu lama pe toata clavicula, dandu-mi o senzatie placuta. Este normal? In loc sa imi fie frica mie imi place! Inebunesc! Acesta continua dumul cu lama rece pe pielea mea fierbite pana la decolteul maieului . Sunetul unui material rupt ma face sa inteleg ca sunt doar in sutien.
-La dracu Diana... De unde ai asta? Vocea lui Haedes era ragusita si pot simtii caldura pe care o emana. Lama cutitului coboara spre adancitura dintre sani si eu respir din ce in ce mai greu. Imi musc buza si nu stiu de ce ma simt asa de bine. Ar trebui sa imi fie frica... insa....eu ma las prada placerii oferite de lama cutitului.. Cred ca sunt masochista.... Un inger masochist, ce amuzant!
- Daca iti mai musti buza aia nemernica , o sa te fut aici, legata de tavan si sincer..nu ma intereseaza daca ma ard sau nu..... Macar te arzi odata cu mine! Ma bufneste rasul la ultima replica si incep sa cred ca este un baiat special. Nimeni nu are aceleasi apucaturi demente. Poate asta m-a atras la el.
- Acum...sa vedem ce se intampla daca te ating... Dar inainte de asta, o intrebare. Vrei sa te ating? Intrebarea lui este foarte interesanta. Inima si mintea mea se lupta. Doamne ce mi-as dori sa ma sarute pe gat, sa imi dezmierde pielea cu mainile lui... Nu apuc sa termin de gandit, caci doua buze ,al naibi de cunoscute si placute, ma ating pe gat. Tresar surprinsa si inlemnesc. Astept sa se auda un tipat de durere insa nimic. Tortura cu buzele continua si corpul incepe sa reactioneze.
-Chiar imi doream ca doar eu sa te ating, iar acum dorinta s-a indeplinit. ..Si la dracu, ce dor mi-a fost de gustul tau de ciocolata... Felul in care imi soptea aceste lucruri, aprope de ureche, atat de aproape incat buzele le atingeau, ma face sa gem de placere, moment in care zambetul lui se largeste.
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Teen FictionCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...