Capitolul 35

2.1K 125 18
                                    

***Continut neadecvat minorilor***

Haedes

O vad cum imi spune sa plec, cum incearca sa fie puternica... Încercarea ei de a ma minții ma amuza si ii zambesc.Nici macar nu ma poate privi in ochi. Se vede clar ca nu vrea asta, ci din potriva, si-a dorii sa o ating. Sunt plin de nervi iar ea este foarte obosita si nu vreau sa o solicit mai mult, insa nu inseamna ca a scapat. Imi apropii mana de fata ei, însă nu o ațing. O văd cum tresare si zâmbesc. Ma ridic, o privesc si trec prin portal. Sunt uimit de puterea ei, de felul in care a inviat ingeri. Când am privit-o, în ochii îi ardea un foc violet. Un foc care era gata să izbucnească, exact ca al meu. Se pare ca si ea..are un dar special. Sa inteleg ca flacara aia nu ma lasa sa o ating. Ce gluma buna...O sa sting idiotenia aia prin orice metoda...ori asta, ori ma imbrac in polistiren sau fier. Si tot o sa o ating.... Este a mea si nimeni nu ma va opri din a o atinge. . Fiecare mușchi este incordat, mainile mele vor sa se dezmierde cu pielea ei fina, buzele mele vor sa ii intalneasca cele doua petale, pe care le-as musca, le-as suge, le-as linge pana s-ar umfla; nasul meu tanjeste dupa mirosul ei de ciocolata, miros ce imi face glicemia sa o ia razna, urechile mele abia asteapta sa se rasfete cu gemetele ei. La dracu, doar o amintire si materialul pantalonilor devine strâmt. Tot corpul meu o doreste, fiecare parte din mine vrea sa o atinga..nu ma opreste pe mine o scanteie idioata. Cand imi amintesc de corpul ei, de timiditatea ei, de rosul din obraji care ma distruge.Aceasta puditate a ei ma aduce pe culmile extazului, ce i-as face, cum as pune-o, cum mi-ar striga numele. Simt cum pantalonii imi devin din ce in ce mai stramti si am nevoie sa scap de asta, asa ca apas clanta usii camerei lui Lilith. Cand ma vede se ridica si vine spre mine miscandu-si corpul lasciv.Recunosc, Lilith este frumoasa, insa nu se compara cu Diana. Merg spre ea si preiau controlul. O arunc in pat si o sarut salbatic. Toata furia mea se pune in acel sarut si incep sa ii musc buzele imaginandu-mi ca sunt ale Dianei. Lilith geme si inchid ochii deoarece acest sunet nu se compara cu cel al Dianei, geamatul ei reuseste sa ma aduca la orgasm Ii rup rochia neagra pe care o poarta si incep sa o sarut pe gat lasand semne dupa fiecare muscatura. Ii strang fesele si aceasta inebuneste sub atingerea mea. Ii smulg sutienul si incep sa ii devorez sanii, mainile mele intrand in chilotii ei. O ating si ea tremura de placere, introduc un deget si fac miscari dute-vino. Scot mana, si ea se ridica. Imi rupe tricoul si incepe sa imi trasese linii cu limba pe abdomen pana la baza pantalonilor. Vreau un oral si ea o sa mi-l faca! Ma asez in pat ea asezandu-se in genunchi in fata mea, umezindu-si buzele cu limba. Imi atinge umflatura si cu o mana o indemn sa treaca mai departe. Aceasta imi da pantalonii jos , tragand de betelia boxerilor.Ii da jos si ma priveste lasciv. Aceasta il ia in gura si scasnesc din dinti. Este asa de bine..se simte asa de bine.. Lilith se pricepe de minune la asa ceva si de aceea vin la ea. Ea imi ia tot penisul in gura, jucandu-se usor cu limba pe toata lungimea lui. Ii maseaza si saruta capul, cu o mana ,mangaindu-mi testiculele.

-Umezeste Lilith! La comanda mea aceasta imi ia penisul cu totul in gura, iar eu o ajut, prinzand-o de par. O ridic, scot din buzunarul pantalonilor un prezervativ, mi-l pun si o trag pe Lilith aproape. O penetrez din ce in ce mai repede, facand-o sa geama si sa imi strige numele de placere. Incep sa maresc viteza si Lilith incepe sa transpire, in timp ce mainile ei ma atingeau pe piept. O intorc cu spatele, o sprijin de masa si o iau pe la spate. O prind de par si o indemn sa vina spre mine, reusind sa o simt mult mai usor si mai placut. Orgasmul ei este aproape asa ca dau din ce in ce mai repede corpul ei facandu-se gelatina in mainile mele. O strang de solduri si o musc de umar. In acel moment ea imi striga numele. Ajung si eu la orgasm, ma imbrac si ies din camera. Aveam impresia ca o sa ma simt bine, insa ma simt ca dracu.

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now