Capitolul 43

1.7K 130 5
                                    

Diana

Am uitat sa respir. Stau cu cafeaua in mana si timpul trece. Vad cum roscata se apropie de gura lui Haedes si mainile incep sa imi tremure. Acele buze, acea senzatie, ii fi oferita alteia. Haedes ma priveste insistent, urmarindu-mi fiecare miscare. Ii intalnesc privirea si zambetul lui se largeste la vederea ochilor mei. Momentul de neatentie al lui Haedes o ajuta pe roscata sa ii gaseasca buzele si sa il sarute. Scap paharul de cafea din mana, lichidul cald scurgandu-se pe iarba verde. Ma intorc cu spatele si pornesc nervoasa spre salile de clasa. Am angelologie, materia mea preferata, insa in acest moment am nevoie de un nenorocit si urias sac de box, pe care sa imi vars nervii. Eu, dintr-un inger calm, iubitor si pacifist am ajuns o flacara distrugatoare, care in momentul de fata mai are putin si explodeaza. Imi ridic manusile mai sus si intru in sala de clasa. Imi aleg o banca, ma asez si incerc sa ma calmez. Te-ai jucat cu mine nu? Pai Haedes, tu incepi iar eu o sa termin! De câteva zile încerc să îmi controlez puterea. Exercițiile de după amiaza cu Lucifer ma ajuta foarte mult. Împreună căutăm un mod de a mă calma, de a intra în legătură cu scanteia ce-mi aprinde focul. Am reușit de cateva ori si sunt multumita de mine. Lucifer este înțelegător. L-am vazut de vreo două ori dansu-si ochii peste cap, explicandu-mi clar cum sa imi găsesc o modalitate prin care să mă calmez. Eu am ales să număr. Asta ma ajuta destul de mult.

Haedes

Diana a intrecut orice limita! Starea mea de liniste s-a schimba intr-un uragan. O sa iti arat eu micuto cat de bine ma cunosti! Prin fata mea trece o roscata si ii fac semn sa vina spe mine. Aceasta isi misca soldurile senzual, incercand sa ma seduca. Mda..... Nu i-a iesit! O iau in brate fix in momentul in care Diana si-a intors privirea spre mine.

-Arata-mi cat de senzuala esti! Ii soptesc fetei de langa mine la ureche si aceasta toarce de nerabdare. Incepe sa ma atinga, insa eu doar privesc inainte, spre Diana. Vad ca merge sa isi ia ceva de la automat. O vad cat de incordata este si aproape ca ma bufneste rasul. Este geloasa! Of micuto..te-ai indragostit de cine nu trebuia! Roscata incepe sa ma atinga, si imi da usor cu limba pe gat, urcand usor spre maxilar. O vad pe Diana cum strange in maini paharul de cafea si ii intalnesc privirea. Ii vad expresia si sunt mulțumit. Incerc sa o dau pe roscata la o parte, insa buzele ei le intalnesc pe ale mele. Aud un pahar cum se sparge, iar cand deschid ochii Diana nu mai era.

-Ce dracu faci? Nu ti-am zis sa ma saruti. Dispari... Tip la fata de langa mine si aceasta aproape se impiedica in fuga. Merg in universitate si incerc sa imi dau seama unde este Diana. Am exagerat, m-am jucat cu ea, un joc urat. Trec prin fata clasei unchiului Hard, cand o adiere calda, insa incarcata cu electricitate ma opreste. Diana. Deschid usa si intru in sala de clasa. Doi ochii violeti aprope ca ma baga in pamant si vad cum este pregatita sa ma loveasca.

-Buna ziua. Ma scuzati ca va deranjez insa......cum naiba sa o scot de aici?.... aaaaa.......

-Astazi Haedes! Il privesc pe unchiul Hard si vad ca deja isi pierde rabdarea.

- Pai...a... domnisoara Diana este chemata in biroul directorului. Arunct un zambet inocent si o privesc pe Diana cum se schimba la fata.

-Domnule Hard, ma scuzati, insa as prefera sa raman la ora. Imi voi cere scuze domnului director dupa.aceasta ora. Diana ii zambeste profesorului dintr-un mod adorabil. Vezi sa nu! Numa' adorabila nu este ea acum.
Imi revin si o privesc urat.

-Dar.....

-Haedes, domnisoara Diana se va prezenta in pauza in biroul directorului, daca chiar este necesar. Nici nu apuc sa spun ceva caci unchiul meu ma priveste urat si se pare ca a observat minciuna mea. Diana ma sageteaza din priviri in timp ce ies dn clasa. Ahh...ea..creatura mica. Se pricepe al dracu de bine sa intoarca tot ce zic si sa castige. Insa.....am o mica surpriza pentru tine GURA MARE.

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now