Diana
Ajungem sus și peisajul este uimitor. De aici puteam vedea castelul, padurea și orașul. Îmi întorc privirea spre prinț și văd cum alunecă de pe stâncă.
-Haedes! Țip cât mă țin plămânii și fără ca măcar să mă gândesc ,sar dupa el.. Nu poate ajunge la apă. Întind mâinile spre el , însă eram prea departe. Acesta cădea din ce în ce mai repede. Aripile refuzau să-mi iasă. Fira-ți voi.... Încerc cu disperare să îl prind, insa amândoi am intrat în apă. Ies cât de repede pot și îl caut.. Din locul în care a căzut ies aburi și inima mea se oprește. Înot spre el și până să ajung eu, apa se liniștește. Îl caut dar nu este. Dumnezeule!
- Nuuuu, Haedes! La naiba! Țip ca o nebună și lovesc apa cu palmele. Ce va spune Lucifer? Eric a spus că apa aceasta le face rău. De ce nu am spus să ne întoarcem? Lacrimile îmi umezesc ochii și sar surprinsă când două brate mă înconjoară. Încremenesc când văd tatuajul cu sarpele. Mă întorc uimită și îl văd pe Haedes cum izbucnește într-un râs ce răsună în toată pădurea. De sus, cei doi demoni râd și eu... Ăăăă, dar au spus că le face rău...
Nu îmi vine să cred! Cât de netoată sunt. Nervii mei sunt întinși la maxim și ca o sălbatică încerc să îl pocnesc. Prea înceată. Haedes îmi prinde mâna și surprinzător mă lovesc de corpul lui tare și....ud!-Cred că am uitat să mă revanșez pentru faza de mai devreme! Îmi eliberează mâna din strâsoare, însă imediat mă cuprinde de mijloc , vorbele Melisei derulandu-mi-se în minte. ''Dacă un băiat te prinde de mijloc este clar că te vrea!''. Serios? Melisa, la naiba. Mă chinui să-mi ridic barierele mentale și sper din tot sufletul ca Haedes să nu fi văzut asta. Locul în care sunt atinsă se încălzește instantaneu, corpul cutremurându-se. Toate cuvintele mi se încurcă în minte și oricât de mult aș vrea să îi spun ceva, tac ca o agramată. Îi simt respirația pe gât și picioarele refuză să mă mai susțină. Este așa de fierbinte , atingerea lui fiind nebunesc de plăcută. Este atât de greșit . Hai, nu fii supărată că doar am glumit! L-am privit și nervii mei au început să lucreze.
-Glumă? Asta ți se pare a fi o glumă? Doamne, dar ai cel mai sec umor pe care l-am întâlnit până acum. Foarte bine Diana. I-am spus totul cât de clar am putut, mă ântorc să plec, însă sunt prinsă de încheitură și din nou mă trântește de peretele numit ''piept''. Inima refuză să-mi mai bată, în momentul în care acesta își bagă mâna prin părul meu, trimițându-mi fiori în tot corpul.
-Hai, nu fii fără haz! Rânjetul lui își face apariția și pentru a mia oară mă enervez.
-Nu sunt o fire amuzantă! Lasă-mă! Îl privesc urât și mă forțez sa scap, însa bruta mă ține strâns.
-Ooo, ba ești foarte amuzantă! Nu ai văzut cât de mult m-ai amuzat înainte? Ascult uimită vorbele sale și nu pot să cred că a spus asta.
- Tu....Nu cred că ai spus asta ..Mă smucesc cu putere și reușesc cumva să plec. Ajung pe țărm și încep să îmi storc rochia. O să răcesc sigur. Cum se poate să ajung în situația asta? Mai devreme am avut probleme cu Raja, iar acum sunt udă . Îl văd pe Haedes cum iese din apă și începe să fluiere.
- Deci, până la urmă te-am făcut să te uzi! Râde ca un idiot și se pare că nu are de gând să mă lase în pace. Perfect, runda doi. De data asta sigur îl lovesc. Nu știu de unde am aceste instincte, eu nu sunt așa...dar el mă scoate rău din sărite. . Mă provoacă și nu suport asta! A ajuns în fața mea și m-a tras la pieptul lui, cred că a treia oara... Îmi notez mintal că acest băiat are un tic mai stupid decât vorbele sale.. Mă zbat să scap însă în zadar, nu poate o funică să mute un munte.
-Calmează-te! Frunțile noastre se ating și acum îl privesc în ochi.
- Închide ochii! Vocea și privirea serioasă mă fac să înghit în sec și imediat îmi închid ochii. Am simțit cum o flacără pune stăpânire pe corpul meu și am deschis ochii speriată. Am rămas mută la felul în care Haedes controla focul. Flăcările dansau pe pielea mea fără sa mă ardă. Hainele au fost cuprinse și ele de această scânteie , uscându-se alarmant de repede. Amândoi eram învăluiți de o flacără roșie ce îmi făcea părul să se ridice și să zboare în toate direcțiile. Era minunat. Privirile ni s-au intersectat și ne-am zâmbit reciproc. Era așa de frumos li de...interzis. Focul a început să se stingă până a rămas doar o mică scânteie. Mâna lui se îndreptă spre fața mea și... un tușit ne-a întrerupt. Ne întoarcem privirile și prietenii noștri stăteau nu departe de noi.
-Ce a fost asta? Eric zâmbește șiret și eu roșesc. Prietenele mele mă priveau amuzate și le-am aruncat o privire urâtă.
- Ne-am uscat! Eram uzi! Calmul din vocea lui Haedes era extraordinar.
- Deci ai făcut-o să se ude ? Întreabă Cristian. Fac ochii mari și trag aer în piept. Cristian începe să râdă și îmi arată OK cu degetul mare.
-Încetează Cristian! Las-o! Eric îmi sare în ajutor și îi mulțumesc din priviri pentru asta.
- Mulțumesc! Îl șoptesc lui Haedes și pornesc înainte. Drumul spre palat a fost unul liniștit. Se pare că în această călătorie și-au schimbat părerea despre cei trei. O citez pe Melisa :'' Cred să o să fim buni prieteni, Au un simț al umorului mortal''. Ce să spun! Un amuzament extraordinar. Mai ales Haedes. El este bolovanul din carul fân. Da fetelor. Am zis bolovan. Băiatul ăla nu poate fi un ac. Acum cele două trădatoare erau prietene cu Eric și Cristian. Or să fie niște zile pline de farmec, nu?Nu? Așa credeam și eu. Am ajuns la palat, moment în care a apărut Aron. Acesta era în pielea goală, lumina jucându-se în părul său blond. Se apropie de mine zâmbind și mă opresc.
- Bună Diana! Acesta îmi ia mână și mi-o sărută. Pot să jur că am auzit un mârâit, ceafa fiindu-mi săgetată de unele priviri nu prea drăguțe.
-Bună Aron! Îi zâmbesc și îl privesc stânjenită. Mă mir că mai vorbește cu mine.
- Diana, îmi pare rău că am plecat așa atunci. Nu am așteptat să spui nimic. Respiră adânc și face o plecăciune.Printesă, ați dori să ieșiti cu mine la o întâlnire? Am rămas mută în timp ce Aron mi-a făcut cu ochiul. Mă pregătesc să îi răspund cât mai elegant, când o mână se așază în jurul taliei mele. Haedes avea un pumn strâns , iar cu cealaltă mână îmi masa mijlocul. O Doamne! Era încordat și gata să explodeze. L-a privit rece pe Aron și i-a scuipat vorbele în față.
- Prințesa Diana nu va ieși cu...tine! A accentuat ultimul cuvânt , iar răutatea cu care l-a rostit m-a uimit. Haedes m-a tras după el până la palat și m-a lipit de perete, corpul lui strivindu-l pe al meu.
- Tu ești a mea! Înțeles?
Acesta este Aron
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Teen FictionCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...