Capitolul 55

1.7K 123 13
                                    

''Cand inima iti zvacneste strigand dupa El, da-i una si fa-o sa taca!''- Diana

Diana

Fetelor, sunt in acel moment in care pur si simplu as vrea sa urlu, sa urlu si iar sa urlu. Acel moment in care stii ca El este mai puternic si tu, oricat de mult ai vrea sa il intreci, nu poti. Mi-as smulge fiecare fir nenorocit de par si i le-as indesa pe toate Lui pe gat. Asa, cu dorinta asta nebuna, stau in pat, tinand perna in brate , pundu-mi, de asemenea, mii de intrebari de genul:'' Ce am facut sa merit asta?'' sau '' Cum sa ii spun mai frumos sa se duca dracu, cand tatal lui este chiar Dracul''? Si uite asa stau eu, neputincioasa, neputand sa gasesc o solutie. In fine, trecand peste faptul ca sunt atat de obosita psihic incat incep sa o dau in amuzament. Sincer? Nu stiu ce sa fac. Sa plang, sa tip, sa lovesc ceva sau sa ii sparg lui testiculele. Doamne, numai inger nu sunt eu. De asemenea, ma impac usor cu ideea despartirii. Si stiti de ce? Ok, pentru ca nici eu nu stiu. Imi asez perna usor, si pun capul pe ea. Cred ca o sa dorm, adica sper!

Morning girls! Duminica!O zi frumoasa pentru...................NIMIC. Toate întâmplările de aseara imi apar in fata ochilor si strang perna in maini. Ok Diana! Astazi am de gand sa merg in sala de forta. Subit, mi-a venit o pofta de a lovi pe cineva. Ma ridic lenesa, imi dezbrac hainele si intru in cada plina cu apa. Ma imbat cu mirosul gelului cu ciocolata ,inchizand ochii si savurand caldura apei. Aceasta caldura pe care El.....Nu Nu Nu! Ce naiba gandesc? Imi dau o palma mintal si ma ridic, pasind usor pe gresia din baie, lasand urme de apa peste tot. M-am hotarat sa nu ma mai gandesc la....stiti voi cine! Pot avea o viata frumoasa si fara un demon posesiv si nemernic. O sa termin Academia, o sa ma intorc acasa si totul o sa fie bine! O sa urmez un curs de pictura, la care deja m-am inscris la inceputul anului. O sa inceapa peste doua saptamani si abia astept. Mereu mi-am dorit sa pictez, sa schitez. Ma relaxeaza! Imi fac o cafea, ma schimb in haine lejere pentru sala, imi prind parul intr-o coada si ies pe usa. Vremea este placuta, adierea vantului jucandu-se cu suvitele desprinse din coada. Merg agale observand pustietatea din Academie. Nimeni nu era, nimic nu se auzea. Perfect! Asa ma pot antrena in liniste. Deschid usa si zambetul imi dispare. EL, in pielea goala, lovind cu furie sacul de box. Cred ca iti bati joc de mine! Buzele mi se usuca la vederea semnelor si a musculaturii sale, care cu cateva zile era masata de mainile mele. Ce sa fac? Mai bine plec...dar stai, de ce sa ma feresc eu de el? O sa creada ca sunt si o lasa pe langa celelalte. Si uite asa,eu si constiinta mea idioata, ne indreptam spre al doilea sac de lupta. Trec pe langa el. Vad cum ma priveste cu coada ochiului, continuand sa loveasca cu putere.

Imi dezbrac bluza si raman intr-un maieu. Il vad cum ma priveste, insa nu se opreste. Loveste cu putere. Inspir adanc si simt mirosul sau barbatesc, combinat cu un iz de parfum, cel mai probabil cel de aseara. Imi pun manusile si privesc sacul. Prima loviura, a doua.... Lovesc si lovesc. Cu mainile, cu picioarele facand sacul sa se miste perpetuum. Voiam sa-l vad, insa nu ma uitam. Ii simteam prezenta mai mult decat era nevoie. Ii simteam mirosul care imi inunda simturile, ii vedeam miscarile violente si sacul sau cum se loveste puternic de perete.Intetesc ritmul si lovesc cu mai multa putere. Nu doar el poate face asta! Lovesc cu cat mai multa putere si-mi simt mainile furnicandu-ma. Sacul lui se opreste si il vad cum se intoarce cu spatele. Incetinesc ritmul pentru a vedea ce face si pielea mi se face de gaina cand el trece pe langa mine, prin spatele meu, atingandu-ma usor cu cotul , locul incepand sa ma furnice. Corp nenorocit! Lovesc din ce in ce mai repede incercand sa indepartez acest sentiment, insa privirea lui ma arde, intregul corp fiind strabatul de un fior. Ma opresc si ma intorc spre sticla cu apa ,pe care multumesc lui Dumnezeu ca am luat-o. Ii desfac usor dopul, ducand sticla la buze. Il privesc si vad cum pupilele i se dilata la vederea buzelor mele pe sticla. Tot copul i se incordeaza si zambesc. Deci nemernicului ii place. Stai asa, rabda si priveste, dragul meu! . Imi pare rau pentru el, dar azi ma simt rea. Beau apa, dupa care cu degetul mare imi sterg usor doar buza de jos, ca dupa sa dau usor cu limba peste amandoua. Nu astept sa-i vad privirea, ci ma intorc spre sacul meu. In mai putin de 2 secunde aud o usa trantindu-se cu putere , astfel ramanand singura in sala.

Acum cine castiga ,Haedes?

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now