Capitolul 26

2.1K 142 11
                                    

Haedes

Mă uit prin crăpătura ușilor și îl văd pe fratele Dianei cum intra în cameră . Pot spune că arată destul de bine. Are corpul format, însă nu la fel de mult ca mine, eu arăt , de fapt, EXTRAORDINAR. Da, și sunt un adept al modestiei , mulțumesc . Dacă tot am început , ia să îmi mai hrănesc puțin orgoliul. Plictisit peste măsură, încerc să îmi aduc aminte de fiecare fată care îmi striga numele în timp ce o penetram, implorându-mă pentru mai mult. Oare dacă voi folosi cuvântul "penetrare" de față cu Diana se va rușina sau mă va plesni? Cu siguranță prima variantă! Fetița asta are o problemă cu timiditatea și cu rușinea. Îmi aduc aminte de mine și ea. Ce surprinsă a fost când am lipit-o de perete. Nu am putut rezista! Eram mai ceva decât un adolescent virgin. Corpul ei mă înnebunește . Acesta se potrivește perfect cu al meu. Buzele sale prea moi, prea catifelate și desigur neatinse și-au făcut loc în visele mele încă din prima clipă. Gustul lor de ciocolată m-a facut să adâncesc sărutul , să o sufoc. Voiam să aibă nevoie doar de mine, fiind gelos chiar și pe aerul care îi umple plămânii. Înnebunesc, nu mă băgați în seamă! Mă așteptam la cea mai mare respingere din viața mea, însă surprinderea a fost mare. Mușcătura buzei sale a dat startul jocul pentru dominare. Este stângace și i se vede lipsa de experiență , însă eu sunt mulțumit . Stai liniștită prințesă că te voi învăța eu tot ce vrei să știi! Îți voi ghida mâinile, simțurile și mintea. Gemetele ei de plăcere se auzeau în toată camera și oficial sunt sunetele mele preferate. Buzele ei întredeschise parcă m-ar striga să le sărut , să le devorez, să o fac a mea. Ea este păcatul în persoană , iar eu am gustat , înfructându-mă din el cu cea mai mare poftă . Dar nu regret nimic și sper sa scap ușor, deoarece sunt pe cale să corup un înger. Îl văd pe fratele ei cum vine spre dulap și toți mușchii mi se încordează . O să fie amuzant. Mă pregăteam de scandal, când aud cum tata îl strigă . Zâmbesc amuzat și îmi trec o mână prin păr. Am scăpat de lupta cu îngerul-frate-general . ''Zii mersi fiule. Te felicit și eu pentru că gemetele Dianei se aud de jos''. Râsul tatalui meu mă face să râd, desigur silențios. A făcut-o intenționat . ''Rămân dator! '' Îl aud cum râde și pentru prima data în viață , mă bucur că pot vorbi cu el telepatic. O văd pe Diana cum vine spre dulap și o idee interesantă îmi vine în minte. Nici bine nu apucă să deschidă ușa , că o trag înăuntru lipindu-mi buzele flămând de ale ei. Ea rămâne uimită și o mușc de buză cerându-i voie să adâncesc sărutul . Ea nu mă lasă și se dă mai în spate. Ne, ne ,ne . Închid ușile dulapului și o prind de șolduri , trăgând-o mai aproape de mine. "Nu ai unde să fugi" - H. O avertizez telepatic și încep să îi frământ șoldurile Nu știu de ce, însă îmi place să fiu în preajma ei. Știu că am fost un nemernic zilele trecute, însă toata lumea are zile proaste nu? Timpul alături de ea parca ar fi întotdeauna unul limită , neștiind nici ce se va întâmpla în minutul urmator. Sunt intrigat de privirea ei și zâmbesc satisfacut. Nu ne putem mișca , însă pe mine nu mă deranjează. Îi pot simți pielea caldă și mirosul de ciocolată, simțindu-mă ca un copil ce se află în fața celui mai mare tort.

-Nu ai unde să fugi Diana. Totuși, deoarece sunt bine-dispus, o să îți propun ceva. Dacă mă săruți , ușile se vor deschide. Îi zâmbesc și o văd cum se încruntă la mine, chinuindu-se să își pună mâinile la piept. Șansa de a privi spre decolteul ei și spre pielea care ușor devine roșie sub privirea mea, dispare. Mă încrunt și mă gândesc dacă să o dezbrac chiar aici și chiar acum. Sa vedem ce o să mai acopere după. Dar dacă fac asta, probabil m-ar pocni și pe deasupra, aș mai părea și un pervers bolnav.

- Nu vezi absolut nimic! Deschide ușa! Acum! O privesc cât de serioasă este și păcătosul violet din ochii săi îmi trimite săgeți. Îi răspund cu un zâmbet amuzat și aștept nerăbdător limita nervilor ei. Mă apropi mai mult de ea, având o privire provocatoare și aceasta înghite în sec.

- Ce îmi place când te impui! Inspiră adânc , vizibil enervată de cuvintele mele. O privesc și mă bufnește râsul. Oare renunță așa ușor? Ridică un deget spre fața mea, încăpățânarea și rezistența ei uimindu-mă într-un mod plăcut.

- Taci sau te.....Cuvintele îi rămân în aer în momentul în care buzele mele îi ating clavicula. O văd cum respiră sacadat, inima începând să-i bată nebunește . Deci am descoperit cum o fac să tacă . Perfect! Iubesc influența pe care o am asupra ei. Se relaxează ,lăsându-mi buzele și limba să o guste. Mirosul sangelui ei este puternic și îmi simt semnele pictându-se . Pofta mă cuprinde, însă nu vreau să o mușc, încă..

-Corpul tău îmi răspunde, Diana. Gura ta mă strigă .... Ce facem în legătură cu asta? O văd cum tresare la aceste vorbe, pielea făcându-i-se de găină . Gura i-se întredeschide și profit de asta cuprinzându-o într-un sărut plin de dorință. Îmi răspunde bagându-și mâinile în părul meu. O mușc de buză și aud cum geme. Ia să o enervam puțin . Mă opresc, deschid ușile și ies din dulap, ea rămânând acolo privindu-mă confuză.

-Ți-am zis că o să mă săruți . Îi fac cu ochiul și ies din cameră , auzindu-i vorbele colorate , în timp ce trântește ușile dulapului. Momentan, trebuie să scap de umflătura uriașă din pantaloni. Ajung în fața camerei lui Lilith și intru fără să bat.

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now