Capitolul 59

1.9K 142 31
                                    

'' Un sfat fetelor. Cand vedeti un baiat cu un zambet idiot, insa frumos in acelasi timp, faci stanaga-mprejur si il ignori!''

Diana

Ii mentin privirea intimidanta, amintindu-mi fiecare greseala facuta de acest demon. Imi vad reflexia in ochii sai. Strang pumnii si violetul ochilor mei se inchide cu cateva tonuri, nervii facandu-si aparitia. Imi zambeste amuzat si imi musc obrazul pentru a ma calma, in momentul in care barbia imi este prinsa intre doua degete.Haedes se apropie usor de fata mea, distanta fiind acum milimetrica.

-Daca eu voi castiga, tu, printesa, vei parasi Academia Wallper. Locul tau nu este aici. Tonul acru pe care il foloseste ma infioara, iar culoarea rosie a ochilor sai parca ma taie in bucati, in acelasi timp punand mai multa presiune pe strangere. Sa plec? Normal ca asta vrea, doar am fost o jucarie. Cat de fraiera am fost. Respir adanc, clipesc si ii indepartez mana , facand un pas in spate. Imi intorc capul spre prietenii mei, vazandu-le ingrijorarea. Le zambesc si ma intorc spre Haedes.

-Bine. Daca pierd, voi pleca. Insa, daca voi castiga, nu nu mai ca voi ramane, dar ma veti lasa sa intru in consiliul academiei. Am inteles ca doar demonii pot face asta. Insa eu am de gand sa schimb cateva lucruri. De acord? Ii vad corpul cum se incordeaza si mai face un pas spre mine.

- Bine Diana! Atunci asa sa fie. Cel mai bun sa castige. Imi ia o suvita de par, si-o duce la buze si o saruta. Buzele mi se usuca si il privesc cum se indeparteaza.

-Cei mai buni sa castige, inaripato! Vocea lui Lilith imi atrage atentia si o privesc, masurandu-i cuvintele. O vad cum pleaca dupa Haedes, toti uramand-o. Alisia ma apuca de mana si toti patru pornim spre masa.

-Diana, cum a putut sa iti ceara sa pleci? Nu are dreptul! Vocea Alisiei este cu un ton peste normal si face cativa demoni sa ne priveasca.

-Stai linistita. Nu voi pleca de aici. Nu vom pierde in fata unor demoni, iar cand voi castiga si voi deveni membru al consiliului, voi curata orice mizerie facuta de acesti demoni. Gata cu privilegiul lor, gata cu frica impusa de acestia. Voi sterge mirosul demonilor, iar primul cu care voi incepe va fi insusi printul lor. Bat cu degetele in masa si mana lui Alexander se aseaza peste a mea.

-Noi vom fi langa tine! Imi zambeste, insa gandul meu este indreptat spre Haedes. Cum a putut sa faca asta? Sa-mi impuna sa plec printr-un joc? Trisor nemernic. ''Printe Haedes, vei vedea ca eu, niciodata nu voi pierde in fata unui demon. Iti voi demonstra ca imi aleg propriul loc''. Imi umezesc buzele si toti ne ridicam. Pornim spre urmatorul curs. Acum, voi participa la andrenamente. Un motiv pentru care am ales aceasta academie a fost cursul de autoaparare si lupta. Merg la vestiar, ma schimb in echipament si pornesc spre teren. Vad ca toti s-au strans, stand asezati pe grupuri Multe piercinguri imi atrag atentia si il recunosc imediat pe tipul din echipa demonului. Isi intoarce privirea spre mine, ma studiaza si incepe sa vorbeasca cu alti doi baieti. Intre timp, profesorul vine si incepem incalzirea. Privirile tuturor sunt indreptate spre mine si incep sa alerg in jurul terenului. Respir sacadat si inima imi bate din ce in ce mai repede. Toate vorbele spuse de Haedes mi se deruleaza in cap si maresc ritmul. Alerg intr-un ritm alert si picioarele incep sa ma intepe. Ignor durerea si continui, manata de o dorinta de razbunare O urma din constiinta mea incearca sa-l apere pe Haedes, insa refuz orice urma de indoiala. Termin cursa si il privesc pe profesor, care ma studiaza. Imi arunca o privire dura si pleaca, Inca unul care uraste ingerii. Super. Sta de vorba cu demonii si ''tipul gaurit'', bine, stiu ca suna ciudat, insa nu-i stiu numele, zambeste.

-Toata lumea sa se adune. Vocea profesorui ii aduna pe toti si pornesc spre ceilalti. Vom face echipe de cate doi . Va veti lupta pentru a vedea de unde sa incep. Prima echipa este formata din Diana si Steave. Faceti un pas in fata. Eu si tipul gaurit, adica Steave, ne privim. Deci cu el voi lupta? La naiba. Ma priveste razand si imi dau seama ca totul a fost aranjat. Asezati-va fata in fata. Am o mica problema. Eu nu stiu sa lupt corp la corp. Toti stiu ca ingerii nu se bazeaza pe forta fizca. Cu toate ca este cunoscut acest lucru, eu stau in fata lui Halk, care ar putea manca un dragon cu mainile goale. Corpul sau urias il acopera pe al meu si ma simt foarte mica. Aceeasi senzatie o am in preajma lui Haedes. Incerc sa ii compar si observ ca tipul din fata mea are muschii mainilor destul de dezvoltati. Haedes este lat in umeri, accentuandu-i statura inalta. Tipul are tatuaje grotesti cu cranii si dragoni, facandu-te sa te simti speriata, in timp ce sarpele si pentagrama printului te atrag, te supun. La naiba cu ei , cu tatuajele si cu corpurile lor prea mari. Ridic privirea spre el si un zambet i se largeste pe chip.

- Sa te vad, printesa strumf. Ce tocmai mi-a zis namila asta?

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now