Încă cu gândul la vorbele lui Haedes, nu observ cât de repede a trecut timpul. Fetele ar trebui să sosească. Mă ridic din pat, merg spre sifonier, de unde îmi iau o rochie din mătase și o pereche de sandale albe . Părul îl aranjez într-un coc rebel, mă dau cu parfum și cobor. Spre surprinderea mea, prietenele mele stăteau de vorba cu cei trei demoni. Privirea îmi pică le Haedes și corpul îmi intră în alertă. Trebuie să stau departe de el cât pot de mult. Vestimentația sa era una lejeră, tricoul sau visiniu mulându-se perfect pe corp, iar pantalonii stăteau așezați pe soldurile rebele. Părul era așezat într-un mod rebel, în timp ce o gropiță îi dansa pe pielea alnba. Acum, afirmația ''Ispita are cel mai frumos chip'', mi se pare adevărată
. Mă apropi de ei și observ că acesta îi zâmbea Melisei. Cum să nu faci asta? Melisa este minunată, glumeață și cu un corp perfect.Pe când eu întrec pe oricine într-un concurs de "cine poate avea cea mai roșie față ",cu corpul de 1,60 și cu formele discutabile. . Ajung în dreptul lor , iar ochii lui Haedes mă fixează. Privirea lui mă arde și încep să mă simt încolțită. Melisa mă îmbrătisează puternic și îi mulțumesc mintal.-Hei Di! Ma bucur să te văd! Deci, incotro mergem? Cu toate ''problemele'' am uitat sa ma gândesc la un loc. Sofia vine și mă îmbrățișează strâns, până când o tuse ne face să ne despărțim.
-Ce este demonule? Nu ne-am mai văzut de mult! Vocea subțire a Sofiei răsuna în tot salonul, iritarea citindu-i-se în glas.
- Înțeleg, dar vrem să vedem împrejurimile. Deci.. Putem să plecam? Apropo, incotro ? Unde să-i duc? Gândește Diana. Bingo!
-Vom merge la Cascada Îngerilor. Toti au aprobat așa că am pornit spre pădure. Cascada Angelică era situată în inima pădurii, într-un loc ferit de privirile curioșilor. Frumusețea și puritatea acesteia îți alungă orice gând , iar susurul apei este ca un cântec angelic pentru urechile oricui. Însă sunt și unele probleme. Animalele sacre nu permit oricui să înainteze spre cascadă. De asta îmi este cel mai teamă, deoarece eu trebuie să le conving . Gândurile îmi sunt risipite de Haedes care se apropia de mine.
- Ce este ? Nici nu am terminat întrebarea, când mâna lui mi-o cuprinde pe a mea într-o strânsoare puternică, trimitându-mi fiori în întreg corpul.
-Ți-am spus eu să imi vorbesti la pertuu cumva? Trebuie să vorbim! Mă încrunt și îl privesc nervoasă.
-Ține-ți mâinile acasă și nu avem nimic de vorbit. Spun printre dinți , iar acesta pleacă privindu-mă impasibil. . Reușesc să-i prind din urmă pe ceilalți și observ că se distrau.
- Ce este așa amuzant? Întreb curioasă.
- Eric ne povestește o întâmplare amuzantă și nu ne-am putut abține din râs. Băiatul ăsta este cu adevarat un magnet de probleme. Îmi răspunde Sofia în timp ce își șterge lacrimile de râs. Drumul spre pădure a fost unul liniștit. Prietenele mele stăteau de vorbă cu Eric și Cristian, iar eu cu Haedes mergeam agale privind împrejurimile . Am intrat în pădure , iar cântecul păsărilor era de-a dreptul încântător. Totul arată extraordinar, copacii fiind înfloriți . Lumina se strecura printre crengi, conturând o imagine ce-ți tăia respirația. O pasăre zboară spre mine, iar din instinct ridic mâna, ea așezându-se pe degetul.
meu. Ador animalele. Sunt atât de loiale și frumoase . Ele nu îți vor răni sentimentele, nu te vor părăsi, ci din contră, vor sta cu tine la bine și la greu. Eu le iubesc, iar ele la randul lor îmi împărtășesc sentimentul. Când am privit spre ceilalți am văzut că Haedes mă privea . O imaginea cu el stând în mijlocul pădurii îmi apare în minte, el cu trupul său intimidant, reușind să umple orice loc cu prezența sa , trup ce poate fi considerat o adevărată încercare pentru orice pictor. Ajungem în adâncul codrului, totul devenind din ce în ce mai liniștit. Susurul apei a început să se auda din ce în ce mai aproape, semn că ne apropiem. Inima mi se oprește când în fața noastră apare Raja, pantera sacră a pădurii. Blana neagra îi stralucea în lumina slaba, iar ochii aurii ne priveau sfidători. Ghearele și coltii lui erau otravite , iar legendele străvechi spun că Raja a nimicit pe orice necunoscut care s-a apropiat de cascadă fără voia sa. Acesta stătea impunator pe o piatra măsurându-ne. Il văd pe Haedes cum îl sfidează pe Raja, îndreptându-se spre el. Doar o secundă și Haedes este la pamant, prins de doua pantere. Colții lor erau înfipți în bratele lui, iar inima mea s-a facut mică. Haedes se lupta cu ele, arucându-le de pe el. Îl vad cum cade într-un genunchi, otrava începând să-și facă efectul. Trebuia să-l avertizez. Îl văd pe pazitor cum se apropie de el și înghit în sec.-Raja! Strigătul meu a răsunat în toată pădurea.
-Oprește-te, este cu mine. .. Vrem doar să vedem cascada, după care o să plecăm. Te rog. Raja își întoarce privirea și vine spre mine.
- Diana, știi foarte bine regulile. Este un demon și nu are ce căuta aici. . Vocea puternică a lui Raja m-a facut să îngheț, însă nu îl puteam lăsa să îl ucidă pe prinț .Și plus de asta , îl iubesc pe Raja. O singură miscare și cei doi demoni l-ar fi spintecat.
-Raja, îmi este prieten. Lasă-ne să trecem. Voi plăti eu pentru greșeala lui și pentru cei doi. Vocea mea era serioasă și priveam spre Haedes. Dacă nu ajung la el o să devina mai rău. Cele doua pantere se întorc și se poziționează în fața lui, parcă știind ce voiam să fac.
- Bine Diana, însă pentru demoni, prețul e scump. Trei picături din sângele tau. Ori asta, ori ei vor muri. Rămân uimită și le privesc pe cele doua prietene ale mele care stăteau încremenite. Sângele unui înger era sacru. Dacă bei din el, devi de trei ori mai puternic, de asemenea vindecându-te. . Însă era un risc. Dacă nu îl luai cu voia îngerului, sângele se transfora în otravă. . Acesta era cel mai mare secret angelic. Melisa și Sofia mă priveau speriate, în timp ce Eric și Cristian își strângeau pumnii gata de luptă.
- Nu face asta. Odata ce îmi voi reveni o să .... Nu îl puteam lăsa nici pe Haedes și nici pe Raja să pățească ceva. La naiba.. Raja cu lecțiile lui.
- Bine Raja, accept. Dar ne vei lăsa la cascadă și nimeni nu va păți nimic. Încercam să par sigură pe mine, însă tot corpul îmi tremură. A aprobat și s-a apropiat de mine. I-am arătat încheietura ,iar el și-a înfipt colții în piele. O durere puternică mi-a străbătut întreg corpul . Raja și-a scos colții și a făcut o plecaciune , plecând cu cele două pantere în urma sa. Am fugit spre Haedes care stătea întins. Sângele îi pătase tricoul, iar rănile erau deschise. Îl iau de mână și îl strâng puternic. Ce naiba să fac? O privesc pe Sofia și aceasta vine spre noi.
-Diana, are prea multă otravă. La naiba. Îl privesc și inima mea este gata să se oprească. Spun incatanția învățată de la mama și sper că o să mă ajute. Eu nu sunt vindecatoare, dar..... Exemptul vindeo! Două cuvinte și o lumină violet este tot ce se poate vedea în pădurea angelică.
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Roman pour AdolescentsCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...