Capitol dedicat lui DEfuZE. Mulțumesc pentru susținere! <3
Diana
Vocile îmi erau cunoscute și nu îndrăznesc să intru. Domnul Lucifer vorbea cu regina. O discuție care se părea a fi destul de interesantă, tonul reginei fiind cu mult peste octavele modeste. Oare ar trebui să îi deranjez? Nuuu..mai bine vin mai târziu. Mă întorc să plec, însă ușa se deschide, în prag apărând regina. Privirea ei era una furiosă, ochii ei mocnind într-un roșu dezlănțuit. Aceasta mă studiază și eu uit să respir. Aceeași ochii, aceeași privire intimidantă și același ten alb care încă îmi bântuie visele. Haedes a moștenit frumusețea de gheață a mamei sale, conturată de puterea și temperamentul lui Lucifer. O adevărată combinație mortală care ori te atrage, ori te distruge.
-Majestate! Fac o plecăciune și regina îmi zâmbește. În spatele ei apare Lucifer cu ochii tulburi și corpul încordat.
-Diana, mă bucur să te revăd! Am auzit ca ai reușit să-ți controlezi focul angelic. Felicitări! Regina mă ia de mână, atingerea fiind una rece, astfel făcându-mi parul de pe ceafă să se ridice. . Regina mă sperie al naibi de mult. Tensiunea creștea și eu mă simțeam ca între ciocan și nicovală. Trebuie să scap cumva din asta!
-Mulțumesc mult doamnă! Domnule Lucifer ,voiam să vă rog ceva. Acum că se apropie festivalul, aș dori să merg acasă împreună cu partenerii mei pentru a ne antrena. Se poate să ne învoiți? Lucifer își întoarce privirea spre mine și îmi vine să intru în pământ. Expresia sa era una impasibilă, expresie ce o poți compara ușor cu liniștea dinaintea furtunii.
-Poți să mergi. Mai sunt câteva zile. Acum scuzați-mă! Acesta se întoarce și pleacă nervos, poziția corpului fiind una rigidă. Regina inspiră adânc, clar deranjată de gestul soțului său. Aura emanată de aceasta îmi dădea fiori și chiar îmi era frică să-mi întorc capul.
- Scuză-mă Diana, însă trebuie să plec. Mi-a părut bine să te văd! Vocea clară a reginei mă face să mă întorc și îi zâmbesc. Aceasta se întoarce și cu un mers apăsat pornește spre poarta Academiei. Plec spre camerele fetelor pentru a le da vestea, când o săgeată îmi trece prin față. Rămân înlemnită și întorc privirea spre locul de unde a venit lovitura. Sofia și Lilith mă priveau amuzate, fiecare având câte un arc în mână. Îmi umezesc buzele și privesc nervoasă spre cele doua incompetente. Realizează oare ce puteau face?
-Ooo, prințesă, scuză-ne, însă ne antrenăm pentru festival. Haedes ne-a învătat aseară cum să tragem cu arcul și acum exersam. Lilith cu vocea ei pițigăiată umple toată distanța dintre noi, făcându-mă să-mi scrâșnesc dinții. Astea își bat joc de mine. Niciun începător nu poate trage cu atâta forță și mai ales, nu poate avea o țintă ca asta. Nu spuneam nimic, însă faptul că l-au adus pe Haedes în ecuație m-a stârnit. Vreți lecție cu arcul? Vă arăt eu.
- Să vă dau și eu niște ponturi . În primul rând.....ușor îmi pierd cumpătul și am de gând să le arăt ce înseamnă să tragi cu arcul, apuci săgeata cu forță; aceste vorbe și trag săgeata înfiptă în perete. Apoi o poziționezi exact în mijlocul corzii, zâmbesc și focul începe să ia forma unui arc. Nu uitați, secretul este să întindeți foarte bine coarda! Îndrept arcul spre cele două și ochesc. Iar la final , eliberezi cu forță săgeata. Aceste vorbe și arcul s-a eliberat, săgeata trecând pe lângă Sofia prea rapid pentru a vedea-o . O urmă de sânge se scurge pe obraz și cu frică își duce mâna la obraz . Iar asta se poate întâmpla dacă nu te antrenezi pe un teren întins. Riști să lovești pe cineva. Zâmbesc amuzată și le întorc spatele celor două. Nu voi lăsa niște fete ca ele să mă umilească. Am orgoliul meu și niciodată, dar niciodată nu voi lăsa pe cineva să mă calce în picioare, mai ales pe ele. Mă îndrept amuzată spre camerele fetelor, când aplauzele unei persoane îmi atrag atenția. Îmi întorc privirea și îl văd pe Steave cum rânjește. Minunat!
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Novela JuvenilCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...