Acest capitol îi este dedicat lui Ana_Maria2016 .
Haedes
Vrăjitor idiot . Îmi scot a treia țigară și trag din ea ca un nebun! Fata asta are probleme grave la cap. Ea, cu acel comportament al bunului samarinean. De ce nu poate sta în banca ei? Se bagă peste tot cu irișii ei violet, cu mirosul de ciocolată și cu claia ei de păr mereu moale . Astăzi pe hol îmi venea să o strâng de gât, însă am preferat să o testez psihic. Mă distra de minune felul în care îi străluceau ochii, semn că se simte intimidată. Îl surprind pe Jefri și îl urmăresc cum se îndrepta spre spre tata, care desigur era acompaniat de domnișoara -"ajut pe toată lumea". Arunc țigara și zâmbesc amuzat. Înaripata merită o pedeapsă și ma voi ocupa personal de asta. Bine, recunosc că felul în care reacționează este amuzant și nu mă pot abține sin a o tachina. Nu pot spune că vreau ceva cu ea, însă problema monopolizării persoanelor și a lucrurilor, îmi dă bătăi de cap. Odată ce am pus ochii cineva, acea persoană îmi va aparține. Nu mă impresionează multe lucruri, eu fiind genul care ademenește, încolțește și părăsește. Ei uite a venit și surpriza. Chiar dacă sunt într-o formă maximă , niciodată nu am alergat după o tipă. Însă priviți-mă acum, mergând agale spre cei trei, pregătit de o încăierare. Îl văd pe Jeff cum își apropie buzele de mână ei, așa că instinctul de monopolizare s-a activat. Două faze a avut: încordarea și lovitura. Îl privesc clatinându-se și ironia din vocea mea îl face pe idiot să se încrunte. O arunc pe Diana peste umăr , în ciuda strigatelor ei , urcând scarile palatului cu ea în spate. Ajung în camera ei, o arunc în pat și de aici începe jocul. Dintr-o mișcare îmi scot cravata și mă îndrept spre Diana, care mă privește speriată . În acel moment dorința nebuna de a o supune îmi dictează mișcările, așa că o întorc cu fața spre perete și îi acopăr ochii cu cravata mea. Ea o să vadă , o să simtă și o să atingă doar cravata MEA. Îi presez corpul și aud un scâncet. Așa te vreau!
Diana
Corpul îmi era presat de perete și scap un scâncet de uimire. Căldura corpului sau îmi trecea prin rochie, făcându-mă să transpir și să respir din ce în ce mai repede.
- Nu credeam că ai o minte așa de perversă, Diana ? Ia spune-mi, ce vrei să faci cu cravata mea? Obrajii îmi iau joc și îmi mușc obrazul, rușinată de situația în care ma aflu. În cap îmi apar tot felul de imagini cu noi doi și inima îmi bate nebunește. La ce naiba mă gândesc? Râsul lui Haedes îmi trimite fiori în tot corpul și nu mai vorbesc despre mirosul nebunesc ce îmi înmoaie picioarele. "Interesante imagini!-H." Haedes este în mintea mea și eu nu am forță necesară pentru a-mi ridica barierele.
- Lasă-mi gândurile în pace! Mă restesc conștientă de influența puterii lui asupra mea. Îmi manipulează mintea, disimulând și adăugând anumite detalii.
- Virginitatea îți întunecă imaginația, prințesă! Așa că dacă tot nu ai idee cum să mă distrezi, hai să îți arăt eu un joc amuzant. Regulile sunt urmatoarele... Acesta se apropie de urechea mea și îmi mușcă lobul, tachinându-l cu dinții. Regula nr 1: TU NU AI VOIE SĂ MĂ ATINGI. Îți voi arată cum poți simți plăcerea la cote maxime. În acel moment mă sărută ușor pe gât .... Regula nr 2: VREAU SĂ ÎȚI AUD GEMETELE.... Mă exciti al dracu de mult când faci asta...Îmi dă cu limba ușor pe gât , trasând o linie fierbinte; iar regula nr 3: TU VEI FACE CUM ȘI CE SPUN EU. Da? Îmi ridică mâinile deasupra capului și mă mușcă de gât. Dau afirmativ din cap, iar el coboară cu sărutul spre spațiul dintre umăr și gât .Mă mușcă din nou, trezind o plăcere extremă. Am ochii acoperiți, mâinile prinse într-o strânsoare dură și ca ultima cireașă de pe tort să fie așezată, prințul mă chinuie cu buzele sale moi și păcătoase. Corpul meu arde cu fiecare atingere a sa, în timp ce mainile i se așază pe umerii mei, atingându-mă încet cu degetele de-a lungul brațelor .-Arată-mi că îți place! Acesta îmi șoptește printre sărutări și scot un sunet de plăcere . Mă întoarce cu fața spre el și începe să îmi sărute maxilarul. Încerc să îl ating, însă mainile mi se izbesc de perete , Haedes mârâind iritat.
-Mâinile acasă! Îmi țin mâinile deasupra capului și mă las pradă plăcerii oferite de el. Cât ai clipi, mă ridică și îi cuprind bazinul cu picioarele. Acesta mă împinge în perete, buzele lui începând să le frământe pe ale mele. Îmi mușcă buza și simt gustul de rugină al sângelui .Îl adună cu limba, scoțând un geamăt adânc. Ochii îi strălucesc și realizez că i-am dat din sangele meu. La naiba! Îmi cuprinde buzele într-un sărut fierbinte și plin de poftă. Reușesc să îi ating mâinile și tresar la căldura emanată de semnele corpului său. Mă lasă ușor jos și mă întoarce cu spatele la trupul sau, în timp ce mâna lui este pe fermoarul rochiei. Mă atinge cu buzele pe umar și cu degetele îmi desface fermoarul rochiei. Îl simt atingerile fierbinți de pe spatele acum gol. Felul în care îmi atinge fiecare articulație a șirei spinării îmi face sângele să circule prea repede și inima să îmi bată frenetic. Creierul imploră să mă opresc, însă nu pot.
-Haedes... Încerc să spun ceva, orice, însă felul în care îmi atingea corpul, mă dezarmeză complet. Fiecare cuvânt mi se opreste în gât , singurele sunete pe care le pot scoate fiind cele de plăcere . Rațiunea mi-a dispărut, lăsând loc întunericului ce mă domină fără pic de rușine.
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Ficção AdolescenteCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...