Haedes
Drace! Drace! Drace! Imaginea Dianei mi-a ramas intiparita pe retina. Doamne ce i-as fi facut ce scaunul ala, in cate felul a-si fi pus-o. Fata ei timida si miscarile ma stârneau al dracu de mult. Nu imi vine sa cred ca un inger imi poate face asta.... Picioarele m-au lasat in momentul in care si-a dat jos maieu. Ce fata cuminte.. felul in care imi urma vocea ma excita al dracu de mult...nu cred ca o sa mai rezist.....mult. O sa fie a mea si nu ma intereseaza de nici un foc idiot. Pe lângă asta mai este si tac'su. La dracu, este prințesă angelica si eu mă gândesc cum sa o fut.O fi Gabriel calm, însă sunt sigur ca as ramane fără coaie dacă mă joc cu corpul Dianei.
Diana
Eu, am facut asta....eu...fata imi este rosie si mainile imi tremura. M-am lasat condusa de vocea lui poruncitoare... Felul in care ma privea, dorinta ce i se citea pe fata ma lasa fara aer.
-Diana! Vocea tatalui meu ma trezeste din visare. Cobor scarile si sunt uimita sa il vad pe Lucifer stand de vorba cu tatal meu. Ma apropii de ei si ii zambesc lui Lucifer. Cu toate întâmplările la care am fost supusa, am ratat absolvirea Nu pot să cred că nu am avut parte de discursul absolventului, de aplauzele si emoțiile resimtite in momentul in care numele tau este strigat de către director. Eu am luptat cu tirienii, în timp ce alții erau felicitati pentru rezultate. Am primit diploma, am avut nota maxima, însă imi pare rău că am ratat festivitatea.
-Buna Diana! Cum te mai simti? Vocea si privirea lui Lucifer erau calme si ma simteam bine in prezenta lui,chiar daca este un demon.
-Sunt mai bine Lucifer! Multumesc mult! Tata si Lucifer se uita la mine si cred ca vor ceva.... Ce s-a intamplat?
- Scumpo, Lucifer a venit sa te ia la academie......inima incepe sa imi bata nebuneste...este in regula daca nu v.......
-Eu sunt gata! Lucifer ma priveste uimit si scoate din buzunar o pereche de manusi din dantela alba. Le privesc si raman uimita de modelul din perle ce este frumos asezat pe materialul elegant.
-Diana, pentru a putea atinge unele lucruri, sau persoane, m-am gandit la asta. Sunt manusi pregatite in focul demonic, manusi ce te vor ajuta. Cu ele nu vei mai arde pe oricine atingi. Insa ei nu au voie sa te atinga, decat pe maini, unde materialul ti-le acopera. Până iti vei putea stăpânii puterea, va trebui să le porți. Il privesc uluita si nu imi vine sa cred ca voi putea merge la Academie si , de asemenea, nu voi răni pe nimeni.
-Sunt minunate. Multumesc mult Lucifer...multumesc.... Le iau si raman miscata de finetea materialului. Mi le asez in maini si ma simt..bine. Sunt asa de placute si fine. Fug, îmi fac bagajul si cobor in viteza scările. Nu cred că am timp să îmi iau la revedere de la fete, însă le voi trimite mesaj.
- Haide sa mergem. Gabriel nu iti face griji, Diana o sa fie bine! Haide ! Il vad pe tata si merg spre el. Ii pun mainile pe obraji si acesta ma priveste dulce.
-La revedere tati. Te aștept in vizita! Ii zambesc dulce si trec prin portal. In sfarsit voi invata aici. Trec in lumea demonica si raman uimita de priveliste. O academie din piatra, frumos ornamentata si originala imi face cu ochiul. O sa invat aici. O doamne! .
-Multumesc mult domnule Lucifer! Multumesc pentru sansa si pentru incredere. Il privesc si el imi zambeste. Ajungem în fața camerei in care se presupune că voi sta si privesc ușă lăcuită.
-Este in regula. Despacheteaza si mergi sa mananci ceva. Ai o harta a academiei, deci foloseste-o. La revedere!
- La revedere! Inchid usa emotionata si incep sa imi asez lucrurile in ordine. Camera este minunata si plus de asta, am si baie si balcon. Este minunat. Ies pe balcon si privesc curtea uriasa. Ma uit peste tot, cand un raset cunoscut imi atrage atentia. Ma uit peste balcon si il vad pe Haedes cu o gasca de baieti. Tricoul lui se aseza perfect pe corpul sau de Adonis, iar parul ii stralucea. Ma uit mai bine si vad o fata blonda, agatata de mana lui. In mine parca izbucneste ceva si privesc in jos la cei doi. Eram si sigură că acea fată este Lilith.
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Teen FictionCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...