Capitolul 13

2.2K 162 18
                                    


Haedes

Cretinul de Arbir sau cu naiba l-o chema se apropie de Diana. Acesta o ia de mână și i-o sărută . Mă încrunt involuntar la gestul libidinosului în pielea goală , care observ că o privește salivând. Îi studiez corpul și arată ca al unui virgin. În comparație cu mine, ăla-i o scobitoare. Mârâi și îmi vine să îl pocnesc. Ce dracu zâmbește atât? Încerc să fiu calm, să inspir și să expir, dar în momentul în care fătălăul i-a dat întâlnire am simțit adrenalina, care nu poate sta liniștită, cum a început să circule într-un mod alarmant. . Dă-l dracu de calm, îi scot dinții idiotului. NICIODATă el nu va ieși cu ea. Pornesc spre ei și o iau pe Diana de mijloc, strângând-o. Mă uit la Abchel și toți mușchii mi se încordează.

- Prințesa Diana nu va ieși cu....tine! Îi scuip cuvintele în față fătălăului și îi zâmbesc arogant. Așteptam doar o replică din partea lui și îl îngropam de viu. O trag pe Diana după mine și o duc spre castel. Îmi scrâșnesc dinții de nervi, iar la gândul că Abdil a atins-o pe Diana mă enervează maxim.O împing în perete și o strivesc cu corpul meu. Ea trebuie să știe că este a mea. Nu îmi place să împart lucrurile și să fiu al naibii dacă nu o vreau pe ea. Pur și simplu m-a uimit comportamentul ei protector. Îmi place să-i observ fiecare expresie și nu mai spun de satisfacția pe care o am când o văd cum se fâstâcește sub privirea mea .Aceasta își strânge pumnii nervoasă, iar ochii ei mă săgetează.

- Înainte să spui ceva...am o explicație interesantă. Actrof este un imbecil. O privesc amuzat și văd că face ochii mari.

-Îl cheamă Aron și nu poți vorbi așa despre el... Nici... Sătul de vorbele ei ,îi așez degetul pe buze, urmărindu-i conturul cu degetul. Trebuie să o fac să tacă până nu mă enervez.

- Tot aia este Diana....Arcs, Atrof....Dă-l dracu cu tot cu numele lui..O privesc cum se enervează și să fiu al naibii de nu mă excită.

- Este Aaaarroon! Așa îl cheamă. Dau ochii peste cap și ea strânge din buze.. Și ce ai? Ți-ai pierdut minșile? Cine te crezi să mă târăști după tine? Cu ce drept faci toate astea? Tipă la mine și sunt uimit de ce plămâni are. Ok! Am enervat-o.

-Pentru că ești și vei fi a mea! Văd cum îi apare o încrețitură pe frunte ,iar ochii ei violeți se fac aproape negrii. Da... chiar e nervoasa..

- Eu nu sunt un obiect! Nu sunt a ta și nu voi fi niciodată! Nu îmi vine să cred cât de egoist ești! Simt cum fiecare celula din corpul meu începe să tremure de nervi. Dau cu pumnul în perete exact lângă capul Dianei, zidul spărgându-se sub presiunea loviturii mele.

- Ai grijă la cuvinte prințeso! Îi spun totul clar și o văd cum încearcă să mă împingă.

- Nu îmi spui tu cum să vorbesc. Dă-mi drumul! O eliberez și fuge. Cred că am exagerat de data asta. I-am citit frica în ochi . Poate ar trebui să o las. Deschid un portal și privesc spre camera ei zâmbind amuzat. Eric și Cristian se pot ocupa singuri de Gabriel.



Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now