Capitolul 47

2.3K 134 8
                                    

Haedes

Intru in ea incet. Stiu ca o doare. Mi-am dat seama că este virgina de la prima atingere Cuvintele pe care mi le-a spus îmi răsună în cap și îmi vine să zâmbesc ca un idiot . Este prima persoane a care mi-a spus asta si îmi simt corpul vibrând. Este prima dată pentru ea si îmi doresc să o fac să se simtă minunat. Sa o vad cum se inroseste la fiecare privire de-a mea. . Ii vad fiecare urma de transpiratie si fiecare incruntatura. Ma abtin cat pot de mult. De fiecare dacă când o pătrund, plăcerea este sfasietoare, fiind foarte strâmtă.. Are mâinile în părul meu și căldură venită de la ele ma liniștește. La naiba, tocmai o fac cu un înger! Si cine dracu ar fi crezut că poate fi atât de bine. Inca nu sunt sigur de sentimentele mele, însă ce stiu este ca o vreau lângă mine. Ma fascinează miile de reacții pe care le are, felul cum își tuguie buzele când este nervoasa, cuvintele pe care le spune . Gemetele ei ma excita al dracu de mult si scrasnesc din dinti. Ii vad pielea care straluceste si o admir in toata splendoarea ei. Atat de perfecta, atat de inocenta!

-Haedes...aaaa....! O vad cum se inroseste si sa fiu al naibi de nu s-a inrosit de vreo 20 de ori in 15 minute. De ce este atat de timida....

-Spune micuto..... O provoc si ma misc incet, chinuitor de incet. Observ ca nu mai este incruntata, o vad cum devine din ce in ce mai calda si cum inima ei aproape ca iese din piept. Suntem doar noi doi, noi doi, o canapea . Nu îmi vine să cred că ea simte ceva pentru mine. Știam că o intimidez, ca o enevez, ca o chinui , însa... Avea sa imi spună în fața ce simte, iar eu, ca un las am oprit-o. Nu știam ce să-i răspund . Vreau sa o fac sa inteleaga ca eu nu stiu ce este iubirea. Nu am simțit pentru o fata asa ceva, si naiba sa ma ia daca inteleg o iotă din lucrurile astea.

-Vreau sa...stii tu...... Doamne, nu mai rade de mine...stii la ce ma refer.... Incep sa rad si o vad cum isi da ochii peste cap. Exact asa a facut si cand si-a dat drumul, si sa fiu al dracu de nu a fost cel mai excitant lucru vazut. Mereu ma starneste cu cate ceva, are ceva....

-Vrei sa ti-o trag mai repede? Ii spun la ureche si ma ridic usor . O vad incruntata si ma bufneste rasul. Este incredibil de draguta. Ii prind mainile si i le duc deasupra capului. Incep sa ma misc mult mai repede si gemetele ei inunda toata incaperea. Sunt pe punctul de a-mi da drumul.. O văd cum este cuprinsă de spasmele orgasmului si placerea pune stapanire pe mine.... Imi scrasnesc dinții și realizez că mi-am lăsat greutatea pe Diana. Ridic privirea spre ea si doua buze blande imi saruta fruntea.

-Haedes, eu... vreau sa stii ca o sa fiu lângă tine dacă ai nevie. Indiferent de orice! Mușchii mi se încordează si ma prabusesc peste ea , strangandu-o in brate. Ma uimeste mereu. Ce naiba , eu, printul Infernului, ma inmoi de la un pupic pe frunte si câteva cuvinte? În mod normal nu, însă aici este vorba de ea. Ma gândesc la sentimentul pe care nu-l oferă și realizez că este iubirea. Am trecut prin multe împreună, însă niciodată nu m-a părăsit. Ma provoacă al dracu de mult, ma stârnește, ma pune la punct si ma iubește.

-Haedes?

- Da iubito? O vad cum se inroseste din nou. Doamne, fata asta este nemaipomenita..

-Stau sa ma gandesc daca sa te omor sau sa te iau in brate. Stii prin ce sperietura am trecut? Esti nebun? Am crezut ca am sa mor si..........

-Pai esti moarta, moarta dupa mine! Incep sa rad si ea imi arunca cu perna in fata.

-Taci! Nu pot sa cred ca ai spus asta...... tu...... O vad cum incepe sa gesticuleze si eu rad ca un idiot. Ce este asa de amuzant? Ii vad ochii scanteind si stiu ca o sa se lupte cu mine..

- Pai, cred ca mi-am răscumpărat greseala, mai devreme, cand te-am..... Nici nu termin ca ea arunca cu alta perna in mine.. Este asa de rosie. Doamne...Incruntatura ii dispare si ochii ii sunt incarcati de emotie.

-Nici sa nu indraznesti sa iti termini fraza....Ma priveste amenintator, cu cei doi ochii tulburatori . Un moment de vulnerabilitate si scap vrabia din colivie.

- Esti superba să știi! Ii spun si aceasta face ochii mari. Un zâmbet cald ii încadrează fata si obrajii i se fac trandafirii. Radiaza de fericire si vreau sa o vad mereu asa. Vreau ca doar eu sa fiu cel care o face sa zambeasca. O vad ca nu imi raspunde si dintr-o miscare sunt peste ea. Face ochii mari si își tuguie buzele. .

- Tu nu ai nimic să-mi spui? Poate ar trebui sa mai..... Sare ca arsa si eu rad. Stiu ca nu mai poate. Pun pariu ca o doare. O sarut pe gat si cobor incet spre feminitatea sa. Ajung si o sarut incet. O vad cum scanceste si imi vine sa ma dau cu capul de masa din camera .Ma ridic spre ea si o privesc in ochi..

-Imi pare rau...eu...stiu ca.... Raman fara cuvinte cand o mana micuta imi atinge obrazul bland.

-Nu este vina ta! A fost minunat. Tu ești minunat! Ma saruta ușor si raman fara aer. Ar trebui sa mergem! Are dreptate, deja este tarziu. Ma ridic si incep sa ma imbrac. O vad cum ma analizeaza atent, ochii strălucindu-i.

-Nu mai face asta sau o sa te fut pe masuta asta mica. Vad cum isi intoarce capul ca arsa si incepe sa se imbrace. După ce ne-am îmbracat , ea incepe sa faca curat prin camera. De ce naiba ar face curat? Merg in spatele ei si ii dau o palma la fund. Sare si se uita urat la mie , impungandu-ma cu degetul aratator in piept. Ador cand este autoritara.

-Fii cuminte!















Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now