''Nu doar INGERII pot canta imnul dragostei, ci si DEMONII care au iubit candva!''
Haedes
Stau in club plictisit si nimic nu imi convine! Doi ochii violeti si nemernici ma urmaresc peste tot. Stiu ca am fost dur, insa trebuie sa inteleaga ca nu s-a nascut inca femeia care sa ma subjuge pe mine! Am realizat exact cand palma ei a facut contact cu fata mea! Ea a intrat sub pielea mea si m-a facut sa-mi uit toate obiceiurile, facandu-ma un catelus. I-am arat o parte pe care am incercat sa o ascund ani buni. A venit ea, cu privirea ei de gheata si i-a pus capat focului meu nebun. L-a imblanzit. M-a imblanzit. Nu pot sa admit asta. Stiu ca sunt misogin, dar haideti fetelor, toti baieti sunt asa. Noaptea cu ea a fost prima in care mi-am simtit propriul foc cum mocneste de dorinta. O doresc, insa nu pot risca dependenta! O sa o tin la distanta! Tocmai de aia am ocolit-o. Am incercat atat de mult, dar corpul abia mi se taraia. Aceasta dorinta de a o avea langa mine ma inebuneste, insa o sa o pun la locul ei. Ea este speciala. In felul ala nebun in care acum zambeste, iti inmoaie sufletul, iar apoi te buseste, si mama ce palma are! Si acum resimt scanteile palmei sale, atat de reci si atat de mici. Nu vreau sa ma gandesc la ea, la cat de bine ii sta sub mine si doamne, oficial gemetele ei sunt sunetele mele preferate. Si totusi, uitati-va la mine, stand intr-un club, cu Lilith care se linguseste pe langa mine. Am incercat sa o am insa nu pot. Imi apar ochii aia, care ma sfredelesc pana in maduva oaselor. O sa inebunesc si nu mai dureaza mult. Urmaresc neintresat fetele care danseaza si nimic nu imi trezeste vreun interes. Lilith se urca in poala mea si eu imi asez mainile pe soldurile ei. Incepe sa ma sarute cu foc si eu ii raspund. Stam asa cateva minute si imi intorc privirea spre bara din fata mea. O fi o noua dansatoare? Un semnal de alarma imi spune ca eu cunosc acel corp mic care se apropie de scena, insa il inlatur. Fata se urca pe scena si face o pirueta. Se intoarce cu fata spre mine si sunt stupefiat. Diana, pe scena, imbracata atat de provocator, incepe sa danseze la bara. O dau pe Lilith la o parte si imi inclestez maxilarul. Privirile lascive ale tuturor o inconjoara si simt scanteile care se joaca pe pielea mea. A inebunit? O vad cum se unduieste pe bara cu miscari seducatoare, cum dintr-o miscare isi da jos pantalonii. Privesc inebunit spre cele doua picioare perfecte, si credeti-ma, i-am memorat tot corpul. Fiecare vena, fiecare alunita, totul. O privesc cum dansează lasciv si pantalonii mei devin incomozi. Fetita asta este nebuna? O vad cum isi arunca palaria, cum toti raman uimiti, ca mai apoi sa tipe din ce in ce mai tare. Ea este in mijlocul atentiei si imi vine sa ma duc sa o trag de pe scena aia afurisita, unde toti lingaii o privesc cu bale la gura. O vad cum se urca pe bara si isi deface cravata. Strang pumnul. Eric si Christian ma privesc cu zambetele lor atotstiutoare si eu marai nervos. O privesc atat de atentt, studiind-o din cap pana in picioare. O rotatie si primul nasture al camasii se deface. O privesc socat si dintii imi scrasnesc. A doua privire, a doua pirueta si al doilea nasture. Strang si celalalt pumn si sangele imi clocoteste nebun. Inghit in sec si o privesc atent, iar ea, dintr-o miscare isi desface camasa, toti nasturii zburand peste tot, camasa aterizând IN FATA MEA. Privesc camasa nenorocita si simt cum iau foc. Ma provoaca. Vad ca ma priveste lasciv si imi dau seama ca a baut. Dar cand a venit, cu cine si cat dracu a baut? Nu zic ca nu imi place. Fata asta ma inebuneste , ma trimite pe un drum după care nu ma voi mai intoarce. Se ridica si isi indreapta doua degete spre mine sub forma de pistol. Trage in joaca, isi duce degetele la gura si sufla facandu-mi cu ochiul. Al dracu club, a dracu muzica, la dracu cu toti. O vad cum pleaca de pe scena, acompaniata de fluieraturile si uralele tuturor. Ma ridic nervos si o urmez usor. O sa ii tabacesc fundul ala al ei. Am zis ca o sa stau departe, insa fata asta ma provoaca atat de tare incat imi ies din minti. Deja rabdarea mea s-a dus facand loc nervilor.Deschid usa nervos si o caut din priviri. Sta langa o fata si cand intru toate isi intorc privirea spre mine.
-Afara toate! Acum! Racnesc si toate fac ochii mari speriate. In afara de ea. Diana ma priveste sfidator, cu ochii ei violeti mijiti. O sa o pateasca. Toate ies si ramanem noi doi. O privesc si ii citesc frica din ochii, chiar daca vrea sa para impasibila. Ma apropi, cu maxilarul inclestat si pumnii stransi. Vrea sa faca un pas in spate, insa o prind de brat si o trag spre mine, trupurile noastre lovindu-se violent. Vrea joaca, ii arat eu joaca.
-Satisfacuta de micul tau dans? O privesc atent si ii vad o sclipire in ochi.
-Sa inteleg ca nu ti-a placut prestatia? Ma priveste amuzata si incearca sa scape din stransoare, insa in zadar. Da-mi drumul. Acum! Tipa si zambesc arogant.
-Nu mai eram bruta cand ti-o puneam nu? Imi strigai numele destul de tare. O privesc cum se incrunta si cum fata ii devine rosie.
-Tu, nemernic infumurat. Nu mai vreau sa o ascult si imi strivesc buzele de gura ei violent. Imi bag mana in parul ei si o prind de ceafa. Se zbate insa fara izbanda. O musc de buza si scanceste, iar eu profit, adancind sarutul. Ma opresc si o privesc cum are ochii inchisi si obraji rosii. Doamne ce dor mi-a fost de buzele astea si de gustul său de ciocolata.
-Nemer......Inca un sarut. Nu am chef sa o aud cum inventeaza diferite epitete pentru mine . Maraie si ma retrag cu zambetul pe buze.
- Asa o sa iti inchid gura daca mai incerci sa vorbesti. Vrea sa spuna ceva insa apuc o pelerina gasita la indemana, o acopar si ii cuprind picioarele. O iau pe umar impotriva protestelor si injuraturilor ei colorate. Ma loveste in spate, insa nu simt nimic.O car pana la masina, o arunc pe scaunul pasagerului si intru Vrea sa iasa, insa incui usile.
-In secunda asta, tu...reptila , o sa imi dai drumul! O privesc si incep sa rad de apelativul pe care mi-l atribuie.
-Taci sau te sarut iar! Ii spun pe un ton serios si in ochi ei vad o scanteie de dorinta, ca mai apoi sa apara specificele flacari violet. Pornesc masina si observ ca se gandeste la ceva. Se intoarce nervoasa spre mine si presimt ca o sa urmeze ceva interesant.
-De ce esti un ingamfat fara inima? De ce te joci cu mine, ca mai apoi sa ma parasesti? O privesc si aleg sa nu ii raspund. O ignor si vad cum isi da ochii peste cap.
-De ce naiba ma complic cu tine? Ma priveste nervoasa si eu ii zambesc. M-a provocat si acum sa suporte consecintele.
- Vorbesc singura sau cum? Macar te rog sa apelezi la bunul simt si sa imi raspunzi! Daca ai unul! Aaaa da, probabil s-a pierdut printre ingamfarea si aroganta ta! Imi vad de drum si vad cum maraie nervoasa. Ma chinui sa nu rad. Este atat de amuzanta beata, incercand sa scoata de la mine lucruri pe care oricum nu o sa i le spun. Ajungem la academie si ii descui usile. Se da jos printr-o miscare furioasa si nu pot sa o las sa scape atat de usor. Ma cobor si ii vorbesc pe un ton seducator.
- O noapte cat mai incendiara angel! Se intoarce, ma priveste, obraji i se fac rosii si in urmatoarea secunda un pantof se indreapta spre mine. Razboinica deci!
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Teen FictionCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...