Diana
Ma plesneste peste fund si imi vine sa il dau cu capul de masuta frumos asezata in coltul camerei. Nu imi pot opri nevoia de a face curat , asa ca imi continui treaba linistita. Mii de fiori inca imi strabat pielea si ard, atat pe interior, cat si pe exterior. Am facut-o! Eu...cu el. Si ce mama naibi o sa se intample acum? Oare ma va lasa? Asta a vrut? Se va duce la Lilith? De ce nu spune nimic de viitor? Oare ce crede? Doamne, strang din buze si ma incrunt la toate lucrurile imprastiate prin camera. Trebuie sa imi gasesc o ocupatie. Inca imi tresare inima la amintirea complimentului pe care mi l-am facut. Incerc sa ignor privirea insistenta pe care Haedes o are si incep sa pun totul la locul lui. Adica eu sunt un inger! Cum ar putea sa ma iubeasca? Neatentia mea ii da ocazia lui Haedes sa ma ia pe sus si sa ma tranteasca pe canapea.
-De ce ai acea incruntatura , majestate? O spune cu acelasi zambet stupid, zambet pe care am inceput sa il iubesc.
-Nimic! Incerc sa imi tin in frau lacrimile. Totul a fost atat de frumos, iar acum, frica ca l-as putea pierde , ma distruge.
-Diana! Care este problema. Zi ! Raman muta la cuvintele sale si un val de caldura ma strabate. Isi trece o mana prin par si ma priveste confuz. Un zambet tamp imi apare pe chip si imi vine sa zbor de fericire.
-Ma gândeam doar la ce se va întâmpla. Adica.... O singură mișcare și buzele sale le preseaza pe ale mele in cel mai dulce sarut. Gurile noastre danseaza un vals , acompaniate de sunetul facut de repiratiile noastre din ce in ce mai accelerate.
-Shhhh....Vorbesti si gândești prea mult. Rămâi lângă mine si vei afla răspunsul ! Pe lângă asta, com mai avea si niste partide de.. m.Ii pun mana la gura ingrozita de ce urma sa spuna. Prefer sa ramana pentru el lucrul asta. Imi smulg mana in momentul in care, dragul meu domn, ma linge in palma .
-Haedes...Nu cred ca m-ai lins! Incep sa rad si el ma gadila pana cand simt a nu mai pot espira.
-Spune ca vei fi a mea! Ma gadila din ce in ce mai tare si imi dau lacrimile de la atata ras. Spune! Sau te voi tortura! Vocea groasa a lui Haedes si gropitele lui ma inebunesc. Reusesc sa scap din stransoare si fug in partea cealalta a camerei.
- Da, voi fi a ta, Haedes. Il vad cum zambeste si se apropie de mine incet. Imi ia mana, mi-o saruta si ma priveste in ochi.
-Si eu voi fi al tău! Inima mi-o ia la goană. Asta a sunat a promisiune si fiecare muschi mi se încordează.
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Teen FictionCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...