Diana
Întuneric! O perdea peste ochii mei, una care nu-mi permite sa văd silueta sveltă de după ea. Părul bătând în vânt, mâinile încordate și aerul încărcat de electricitate îmi sufocă simțurile. Mă concentrez. Lovesc cu mâinile perdeaua și alerg. Fug cât mă țin picioarele, însă el deja a dispărut. Deschid ochii, transpirată și cu inima bătând nebunește. Liniște! O senzație de neliniște pune stăpânire pe mine și mă ridic speriata din pat. Deschid ușa și fug pe scări. Toate amintirile din ziua respectivă mi se derulează în cap și mă rog ca totul să fie bine. Haedes! Ce Dumnezeu a fost cu tine? Cobor, îmbrăcată doar într-o cămașă de noapte lungă, în picioarele goale pe podeaua rece și parul bătându-mi obrajii. Toți sunt în camera tronului. Miniștrii, tata, Odir și prietenele mele. Îmi surprind privirea și toți își apleacă capetele. Nimeni nu îmi susține privirea și devin din ce în ce mai agitată. Merg apăsat și mă așez în fața fratelui meu.
- Cum ai îndrăznit? Ochii îmi strălucesc și mă abțin să nu îl plesnesc într-un mod pe care doar Haedes l-ar face.
- Diana, nu te puteam lăsa să intervii. Cuvintele lui mă electrizează și îmi strâng pumnul nervoasă.
- Nu serios! Și trebuia să mă adormi, nu? Inteligentă mișcare, frățioare! Îmi întorc capul spre ceilalți și niciunul nu mă privește. Deci, ce s-a întâmplat? Unde este Haedes? La întrebarea asta prietenele mele se încordează și respiră sacadat. Mijesc ochii și mă întorc spre tata. Zi-mi tată! Unde este?
- Diana, scumpo, știu că tu și prințul vă înțelegeți bine, însă acum am decis ca pacea dintre noi și demoni să se sfârșească. Lucrurile au scăpat de sub control și nu pot lăsa ca acțiunile demonilor să continue. Am trimis deja decizia și de acum, noi și demonii suntem popoare rivale. Fac ochii mari și lacrimile amenință să apară. Sunt nebuni? Pentru ce sa anuleze pacea? Îmi trec o mână prin păr și încerc să fiu calmă. Pot rezolva asta.
- Tată, uite...
- Diana, totul a fost decis. Încetează cu prostiile. Ai văzut ce ți-a făcut Haedes. Nu o să îi permit niciodată să te rănească.
- Odir, acela nu era Haedes. Sunt sigură de asta! Ascultă-mă doar puțin..
- Nu! Toată lumea a fost de acord și mă aștept ca și tu, prințesa acestui teritoriu, să iei decizia corectă. Lasă sentimentele deoparte și gândește rațional!
- O să merg să vorbesc cu el! O să îmi explice situația.
- Diana, acela era Haedes. I-am simțit aura și i-am văzut semnele. Nu este loc de greșeală! Oricum, portalurile dintre lumile noastre au fost închise. Nu se poate face nimic! O privesc pe Sofia și lacrimile încep să îmi curgă pe obraji. Așa ceva nu se poate! Știu că nu a fost el....
- Știu, în numele Bărbosului, că nu a fost Haedes..!Haedes
Îmi scrâjnesc dinții nervos și nu mai pot suporta ședința asta. Scrisoarea din lumea angelică anunță picarea pactului. Cum dracu a putut trece mesagerul ăla cu scrisoarea, iar eu nu? Portalurile alea nenorocite au fost închise. Ieri, când am vrut să mă apropi de prințesă, a dispărut. Ceva nu este la locul lui, iar idioții ăștia susțin cu vehemență ca Diana a făcut acel scandal. Nu a fost ea! Sunt sigur!
- Ascultați-mă! Aceea nu a fost Diana. V-am spus asta de 1000 de ori. Tată, doar nu crezi prostiile astea, nu? Îl vad cum își freacă tâmplele. Mama mă scurtează cu privirea și sunt sigur că este de aceeași părere cu mine.
- Haedes, ei au cerut ruperea pactului. Nu pot opri asta. Plus că au fost închise portalurile. Știi că porțile îngerilor sunt modalitatea rapidă de trecerile dintre lumile noastre. Acum ei le-au închis. Și să mergi până acolo nu este sigur. Le voi accepta decizia!
- Dar nici măcar nu știm motivul. De ce naiba a venit Diana ieri sau de ce nu pot comunica cu ea mintal. Ceva este la mijloc. Mă trântesc în scaun și îmi încrucișeaz mâinile la piept. Devin din ce în ce mai iritat și simt ca explodez!
- Cu timpul, totul va ieși la suprafață. Acum putem doar să așteptăm! Bine! Am hotărât! Pactul dintre noi și angelic a picat! Aș vrea să pot face ceva, însă în momentul de față nu pot. Știu că cineva se joacă cu noi și voi afla cine este viermele.. Ies afară din palat și privesc cerul. Îmi trec o mână prin păr și respir adânc.
- De unde începem? Zâmbesc amuzat în timp ce Eric și Cristian stau sprijiniți de ușa palatului.
- Ce să începem? Întreb și cei doi își dau ochii peste cap.
- Serios, Haedes! Știm că cea de ieri nu a fost Diana. Râd și pornesc spre cei doi. Batem palmele și pornim împreună spre sala de luptă. Doar așteaptă Diana! Voi veni eu după tine!
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Novela JuvenilCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...