Haedes
A treia sedinta pe ziua de azi. Trei zile nenorocite in care nu am vazut-o pe Diana, trei sedinte idioate in care m-am gandit doar la ea. Am incercat sa uit, sa las putin lucrurile sa se calmeze. Insa nu am rabdare. Mâinile ma mănâncă și tot corpul este gata să explodeze. Imi dezbrac hainele si intru sub dus. Gandul la ea imi face corpul sa reactioneze imediat, trezind in mine o pofta nebuna. Dau drumul la apa rece , insa nimic. Imi las capul pe spate si inchid ochii. Diana are barierele mintale ridicate si simt ca inebunesc. O sa o pedepsesc si ce o sa ma mai bucure asta. Am sa o torturez usor...dar nu va ganditi la lucruri rele pentru ca si ei o sa ii placa. O idee imi vine in minte si zambesc. Micuto, pregateste-te. Ies din dus, imi iau boxerii, blugii si o camasa alba. Imi bag mana prin par si picaturi mici de apa se scurg pe covor. Focul se aprinde si in 2 secunde parul meu este uscat si aranjat. Ma incalt si am pornit. O sa ii fac o vizita neasteptata domnisoarei cu gura mare. Ce mi-ar mai placea sa i-o inchid si pe numele lui Lucifer ,in cate moduri as putea face asta. Buzele alea pe corpul meu...... De data asta o sa iau un motor. Nu pot deschide portalul aproape de palat fiinca m-ar simti ingeri. Deschid portalul, ma urc pe motor si intru pe taramul angelic. Turez si adrenalina pune stapanire pe mine. Vantul imi gadila fata si aceasta senzatie este extraordinara. Ajung langa palat, imi ascund aura demonica si urc pe zid. Ajung la fereastra Dianei, privesc inauntru, insa ea nicaieri. Se aude dusul si un zambet pervers imi incadreaza fata. Deschid fereastra, intru si ma asez pe pat, in timp ce gandul imi zboara la corpul micut al Dianei. Ce o sa ma mai distrez.
Diana
Fata imi ia foc, inima o ia la sanatoasa si corpul incepe sa imi transpire. In patul meu statea Haedes, cu o privire si un zambet pregătite parca sa ma intimideze. .Cum a intrat si mai exact , ce naiba cauta aici? Imi tin prosopul cu putere si frica incepe sa puna stapanire pe mine. El o sa vrea sa ma atinga si eu..eu il voi rani. Nu pot lasa sa se intample asta.Ridic privirea spre el si cu cel mai rece ton il intreb.
-Ce cauti aici? Parca ti-am spus sa ma lasi in pace! Nu il pot privii in ochii, deoarece ei i-ar arata adevarul, i-ar arata cum eu, imi doresc atingerea lui, placerea pe care doar el mi-o ofera....euu...il vreau pe...el. Stai doua secunde! Imi iau hainele, merg in baie si cu mainile inca tremurand, incep sa ma schimb. Imi iau un maieu si o pereche de colanti..parul il las pe spate, unde firele de par sunt ridicate din cauza fricii. Ies din baie si Haedes ma priveste amuzat.
-Ce vrei Haedes? De ce razi? Pleaca! Arat cu mana spre geam si el se ridica din pat. Rasuflu usurata. Se pare ca pleaca. Ridic privirea si vad ca el vine spre mine. Inghit in sec si ma fac rosie. Este in fata mea si..nu ma pot misca. Vreau sa ma atinga. Sunt asa de egoista...l-as atinge eu, dar...
-Buna si tie Diana! Sa iti raspund la intrebari. Am venit pentru ca asa am vrut, sincer nu ma intereseaza ca tu ai zis sa te las in pace, pentru ca....nu cred ca am fost destul de clar cu un lucru....inima imi ingheata cand il vad cum isi trece limba peste buze, umezindu-le. ESTI A MEA. Si sunt foarte egoist, asa ca... shhhh...Vine spre mine si eu ma dau inapoi. Tot asa pana cand ma opresc in perete. Nu..nu am sanse sa scap de el. Incerc sa fug insa ma opresc imediat, neputand sa ma misc.
-Of, of Diana! Stii doar ca sunt mai puternic. Acum fii cuminte si nu te misca. Mi-a fost dor de corpul tau.....Ma priveste lasciv si mi se inmoaie picioarele.
-Haedes, te rog...o sa te ranesc..........As fi facut orice sa inceteze. L-as fi putut implora...lupta intre al lasa sa ma atingă, si a nu il lasa, se dadea in mintea mea, iar prima varianta avea avantaj....Il vreau....il vreau, il vreau... Vine, si in momentul urmator mainile lui sunt de o parte si de alta a capului meu. Asa de aproape incat ii pot simți caldura. Inchid ochii si ma imbat cu mirosul sau.
-Diana, tu crezi ca pe mine ma poate opri o mică scânteie? Ochii i se fac rosii si inghet de frica. Se apropie usor de gatul meu si pot simti caldura buzelor . O...o sa ma muste. O doamne.... Vreau sa fac ceva insa sunt stana de piatra. In fata lui sunt un nimic, sunt o marioneta , iar el este cel mai priceput papusar, reușind să mă controleze cu o singura privire. Băiatul ăsta este atât de sigur pe el încât mă bulversează, îmi întoarce rațiunea pe toate părțile, îmi caută neuronii, paralizandu-i printr-o singura atingere. Ce este el?
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Teen FictionCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...