Capitolul 63

2.1K 158 61
                                    

AndreeaElvira23
Multumesc pentru comentarii si pentru aprecieri scumpo. Sper sa iti placa. Acest capitol iti este dedicat.
*Dacă cineva dorește să aibă un capitol dedicat, îmi poate da mesaj în privat. O fac cu mare drag! Va pup si La multi ani pe noul an!

Haedes

Ma ridic, nevrand ca Diana să îmi vadă slăbiciunea. Cum naiba s-a putut răni în halul ăla? Pielea ei fina si alba era acum brăzdată de vânătăi. Imi strâng pumnii pe lângă corp, abtinandu-ma să nu lovesc ceva. Nu o pot vedea așa. Refuz să o privesc cum suferă. Imi vine să mă pocnesc singur. Trebuia să merg la ea atunci, să nu o las să se lupte, să îl zbor pe Steave cat colo. Eu si deciziile mele idioate. La dracu! Inima începe să îmi bata din ce în ce mai repede, si semnele își fac apariția începând de la palme. Le simt cum se scriu pe pielea mea, modele străvechi începând să-și cânte legendele. Respir din ce în ce mai greu si daca acum ma întorc spre Diana, o sa fac o greșeală. Ale dracu semne îmi dictează să merg la ea, să o strâng în brațe. Scrasnesc din dinti si încerc să nu-i aud respirația sacadată. Am simțit sub palme cum pielea ei se încălzea, cum începea să-și ridice piepul din ce în ce mai repede, cum a strâns cearșaful în maini. Este foarte constienta de prezenta mea. Mereu a fost. Fiecare muschi se relaxează sub atingerea mea, iar ochii i se închid involuntar. Aceasta imagine îmi apare în gând iar si iar si trebuie cumva să mă relaxez. Privesc pe geam și închid ochii, încercând să mă relaxez.
-Avem probleme! Glasul îmi este rece si nu ma pot întoarce spre ea. Foșnetul patului si pașii săi îmi dau de înțeles că s-a ridicat si vine spre mine. Minunat! De ce dracu nu poate sta acolo? Departe de mine si de instinctele mele grotești!
-Ce s-a întâmplat? Vocea ei, tonul pe care la folosit si ochii tulburi îmi arată starea răvășită în care au adus-o atingerile mele. Drac impielitat! O văd cum își dă o șuviță după ureche, obrajii fiindu-i roșii. Ochii ei îmi evita privirea si ma întorc spre ea.
- Tirienii sunt din ce în ce mai periculosi! Se pare că sunt controlati de cineva! Nu stiu daca este trădare, însă trebuie să fim pregătiți pentru orice. Nu mai sunt multe zile până la festival, iar după asta, Academia va fi anunțată de nouă decizie luata de tata. El vrea ca demonii si îngerii să se grupeze câte doi, urmând mai apoi să se antreneze împreună. Diana ma privește speriată si ma abțin să nu o ating.
- Îngerii nu vor accepta, stii asta. Si nici demonii... Aceasta își strânge pumnii și ochii îi stralucesc.
-Stiu! Si de asta am un plan! Tu îl vei convinge pe tatăl tău ca mai bine am face echipe cu semenii noștri. Iar eu o să îl conving pe Lucifer. Ce zici? Înainte sa refuzi spunând că nu poți trece peste cuvântul tatălui tău, să te anunt ceva. Ei vor ca noi doi să facem echipa! Zâmbesc și o văd cum face ochii mari. Ma bazez pe ea sa refuze. Sa fie împotriva! Sa tipe. Sa lovească! Am făcut destule si merit indiferenta ei. Haide Diana! Refuză. O văd cum se gândește și îmi strâng pumnii. La dracu, refuza-ma! Asa ea va putea pleca de aici! O voi sti departe si voi reuși cumva să uit sentimentul ăsta idiot. Dorința nebuna de a o atinge!
-Daca nu vom face echipa, voi pleca nu? Asta vrei? INTELEG, dar... Își ridică privirea spre mine si lacrimile i se strâng în globurile violet. Cacat! Ma întorc spre geam și îmi așez mâinile pe pervaz.
-Este cel mai bine Diana! Crede-ma! Respir si îmi îndrept spatele. O să înțeleagă!
- Dacă tu crezi ca eu voi pleca de aici, înseamnă că nu mă cunoști. Vreau sa invat aici, vreau sa ma perfecționez, iar tu, o să îmi suporți prezenta pana atunci. Voi vorbi cu tata despre ce m-ai rugat, însă noi doi vom face echipa. Oricât de mult mi-aș dori să te pocnesc, să te bag intr-un sac si sa te arunc în rău, ma abțin. Nu o să te stresez! O să ne vedem doar la antrenamente si atât. Cuvintele ei ma fac sa zâmbesc și realizez ca fata din fata mea, ma citește ca pe o carte deschisă. Încăpățânarea ei o egalează pe a mea si in acest moment, nu am șanse să câștig împotriva ei! Mana mea de mișcă involuntar si ii mângâi parul. Nu suport să nu o ating. Oricât de mult încerc, nu-mi iese. Ma atrage ca un magnet si eu nu mă pot lupta cu asta acum, însă după festival va fi altceva. Voi câștiga si ea va pleca. Simplu. Imi ridic mâna de pe crestetul ei si o aud cum dă drumul aerului din plămâni!

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now