Diana
Merg cu pasi apasati si imi simt sangele cum fierbe. Ce fustangiu! Serios acum! O vad pe Alisia in dreptul meu , insa nici nu ma intorc spre ea. Merg inainte, cu pumnii stansi, spre urmatorul curs. Deci, faptul ca pe acea tipa o cheama Sofia, ca pe prietena mea, ma face sa vomit. Imi aduc aminte felul in care si-a...
-Aaaa, Diana? Gandurile imi sunt intrerupte de prietena mea. Intorc privirea spre ea si o vad cum face ochii mari.
- Ce-i Alisia? De ce te uiti asa? Ii vad pupilele cum se dilata, semn ca ii este frica. O vad cum inghite in sec si da sa spuna ceva.
- Ochii tai.....sunt foarte intunecati! Irisul tau este mov, iar restul ochiului este negru! Inchid ochii si trag aer in piept. Trebuie sa ma calmez.
-Acum cum este? Se uita spre mine si imi zambeste. Ok, deci au revenit. Mici furnicaturi pun stapanire pe mainile mele si imi vine sa urlu ca nu mi-am luat manusile date de Lucifer. Abia ce am reusit sa imi controlez puterea, cand vine El si da totul peste cap. 1,2,3........ calma! Usor furnicaturile dispar, moment in care intru in sala de curs. Ora trece imediat, urmata de alta, iar gandurile mele sunt tot la acel idiot. Este ora pranzului si pornesc spre cantina. Deschid usile si intru, cautand-o din priviri pe Alisia. Aceasta imi face semn si pornesc spre ea. Cu coada ochiului il vad pe Haedes cum ma priveste , insa il ignor. In acel moment Sofia se apropie de el si il baga mana prin par, masandu-l. Bine.....1,2,3... Haedes o bruscheaza si o averizeaza sa stea departe. Zambesc fara sa vreau si imi dau o palma mintala pentru asta. Ma apropii de masa prietenei mele si vad ca sta alaturi de inca doua persoane. Ma asez si ma lovesc de un zambet cald.
-Buna, eu sunt Olina, sunt vrajitoare la fel ca Alisia. Parul ei roscat este asezat in bucle, in timp ce ochii verzi ii stralucesc. Ii intind mana si ma prezint.
-Eu sunt Diana, incantata. Baiatul ma studiaza din priviri si imi face cu ochiul.
-Eu sunt Alexander. Imi ia mana si o saruta, privindu-ma in ochi. Albastru ochilor sai imi dovedeste ca am de-a face cu un inger. Incantat sa va intalnesc, printesa! Pe fata mea se citeste uimirea. Se pare ca nu sunt singurul inger. Minunat. In sfarsit cineva din neamul meu.
- Placerea este de partea mea Alexander. Si , te rog sa nu imi mai spui ''printesa''. Simplu ''Diana''! Ii zambesc si ma asez. Am inceput sa vorbim despre cum fiecare a ajuns la aceasta academie, in plus am aflat ca , Alexander a fost in armata care a luptat contra tirienilor. Foarte interesant.
- Am fost uimit cum ai intrat in lupta contra monștrilor. Imediat ce te-au vazut, toti ingerii s-au ridicat. M-am bucurat atat de tare ca printesa noastra nu este speriata, ci din contra, a luptat umar la umar cu supusii sai. Il privesc si imi simt obrajii rosii. Frumusetea angelica oglindeste orice fiinta, iar el, pot spune ca se ridica la asteptarile cuvenite. Cu parul de culoarea nisipului, si albastrul inchis al ochilor, tanarul Alexander poate rapi orice inima.
- Serios Diana? Ai intrat in lupta? Alisia si Olina ma priveau stupefiate. Dau aprobator din ca si cele doua zambesc.
- Clar esti uimitoare! Cuvintele Olinei ma fac sa zambesc, si in acelasi timp sa fiu mandra de mine.
- Eu merg sa imi iau o cafea. Dau sa ma ridic cand in cantina intra Lucifer. Cu prezenta lui ne acopera pe toti, dintr-o data lasandu-se linistea.
-Dragilor, am venit sa va anunt de Festivalul Wallper. Seniorii stiu despre asta , insa nou veniti nu. Este o intrecere anuala intre echipe, formate din 4 persoane. Unul dintre ei va fi capitan si va conduce echipa. Anul acesta au fost introduse noi probe. Afisul cu acestea va fi afisat pe usa cantinei, asa ca sunteti liberi sa va interesati. Lucifer ma priveste, zambeste si iese afara din sala, in urma lui lasand un aer rece. Ma ridic interesata si pornesc spre afis. Ajunsa in dreptul sau, incep sa citesc probele. Prima era o proba a potiunilor. Una era trasul cu arcul. A treia implica un traseu de forta , iar ultima reprezenta un joc de cultura generala. Pe langa acestea mai erau doua probe doar pentru capitanii echipelor. Ultimele sase echipe ramase, isi trimiteau conducatorii spre prima proba, cea a imblanzirii fiarelor. Ce naiba mai este si asta? Iar ultimi doi aveau un duel. Echipa castigatoare era scutita de platile scolare, de plata la cantina si de orice insemna taxa in incita universitatii. Privesc afisul si un zambet mi se formeaza pe fata.
- Mai, mai, nu-mi spune ca printesa Diana vrea sa participe? Vocea lui Lilith ma zgarie pe creier si ma intorc spre ea. Toate privirile se intorc spre mine.
-Si care ar fi problema ta? O privesc rece, in timp ce ma apropi de ea.
- Tu vrei sa participi, insa nici parteneri nu ai. Esti patetica. O privesc si imi strang pumnii. M-am saturat de ea si de toti. Asta este adevarat. Eu nu....
-Eu ma bag Diana. Vocea lui Alexander rasuna in toata sala. Ma intrc spre el si raman uimita.
-Si eu, striga Alisia.
- Mai sa fie, chiar si eu! Striga Olina. Acestia se ridica si vin spre mine. Ii privesc fericita si cei trei imi zambesc. Alexander imi pune mana pe talie, in momentul in care o voce tuna in incapere.
-Lilith, eu particip! Haedes se ridica si vine spre noi. Il privesc si zambetul sau idiot isi face aparitia. Nu serios? Ma priveste amuzat si sunt sigura ca o face in ciuda mea.
- Serios? Dar este prima data cand participi? Lilith ia o pauza ,dupa care ridica din umeri.Pai atunci si eu. Eram si sigura. Nemernicul o face intentionat.
- Particip si eu! Vocea Sofiei se aude din spate. Vine si se aseaza intre Haedes si Lilith, privindu-ma cu un zambet superior.
-Printe Haedes, permiteti-mi sa ma alatur si eu. Un baiat plin de tatuaje si piercinguri se aseaza langa Lilith. Haedes il aproba si se intoarce spre mine. Nemernicul face un pas in fata si in ochii sai se citeste amuzamentul.
- Printesa, ce spui de un pariu? Eu, capitanul echipei, te provoc de la egal la egal. Sa inteleg ca si tu vei fi capitan? Imi vede ezitarea din privire si zambetul lui se largeste. Sau iti este frica? Imi musc obrazul de ciuda si fac un pas in fata. Nu-l las sa castige.
- Desigur printe Haedes. Sa te aud! Spatiul dintre noi se micsoreaza si, chiar daca ma acopera si intimideaza cu inaltimea si privirea lui, eu, printesa angelica, il sfidez pe insusi fiul lui Lucifer.
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
JugendliteraturCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...