Capitolul 53

1.9K 129 3
                                    

" Ii simt inima cum bate, ii aud cantecul, ii aud soaptele, promisiunile, strigatele si cel mai important, o aud cum o striga pe a mea''

Diana

''O noapte incendiara?'' Serios? Idiotul asta mi-a spus sa am o....Drace... Sangele imi alearga prin vene si apuc pantoful, pe care in urmatoarea secunda il arunc spre Haedes. Deja paharul meu da pe langa, deja nervii imi clocotesc si aripile imi ies. Simt caldura emanata de flacarile mele si presimt ca o sa-i zbor capul printului ingamfat. Il vad cum devine serios, cum zambetul i se sterge si semnele incep sa ii straluceasca. Stiu ce va urma si nu o sa ne placa niciunuia.

-Diana, calmeaza-te! Ii aud vorbele idioate insa nu vad decat rosu in fata ochilor. Stiu ca este mai puternic, insa asta nu ma face sa dau inapoi. Fac un pas spre el si deja nu mai ating pamantul. Levitez. Aripile mele se misca, ma striga, imi aud propria constiinta cum imi spune sa ma opresc, dar nu pot. Am fost umilita, el se distreaza pe seama mea si nu am sa accept asta. Nu stiu cum se poarta el cu alte fete, insa eu, nu voi permite asta. Vrea sa se joace? Hai sa ne jucam demone.

-De ce sa ma calmez, iubitule? Nu vrei sa ne jucam? Ii spun pe un ton suav si mai fac un pas spre el. Alcoolul joaca un rol important, dandu-mi curajul si in acelasi timp adrenalina ,de care am nevoie. Il vad cum vine un pas spre mine, iar eu fac unul spre el. EL UNUL SPRE MINE. EU UNUL SPRE EL. Ii privesc ochii negri care stralucesc si semnele care i-au aparut pe corp. Suntem FATA IN FATA. Ne privim. Privirile ARD. Ma atinge! Atingerea ARDE. Il ating, corpul lui ARDE. Flacarile noastre se resping, rosul aprins si interzis al flacarilor sale, violetul pur si rece al flacarilor mele. Vapaia se uneste, focurile fac un dans, un vals al cuceriri, al dominatiei si se pare, ca niciunul dintre ele nu va ceda. Il privesc, ma priveste. Nu ne putem misca, timpul s-a oprit, in timp ce sufletele noastre se lupta pentru dominatie. Un dans al FOCULUI, un JOC AL FOCULUI. Care dintre noi va invinge, cine va face ultima pirueta a valsului, cine va sfarsi prestatia cu o plecaciune ? EU, printesa angelica, sau EL,printul demonic?

Il simt! O simt. Acea flacara puternica care incearca sa ma domine, acea voce calma, puternica, imi sopteste cuvinte in limba mea. ''Exmen epinor erassis, Diana''! Cuvintele lui ma atrag usor, ma poseda, ma domina, insa mica mea speranta, durerea pe care am simtit-o ma face puternica. Nu voi pierde! Flacara mea arde, mana lui o prinde pe a mea, mana mea ii atinge fata, mana lui ma prinde de talie, mi-o strange, mana mea ii coboara pe piept urmarind cu degetele semnele sale. Flacarile ard mai tare, insa nu distrug. Doar ne inconjoara formand o noua culoare, CULOAREA NOASTRA! Capul lui se misca, ochii mei se inchid...iar buzele noastre se ating. Focul lui m-a cuprins!Printul demonic a invins , facand astfel ultima plecaciune!

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now