Capitolul 31

2K 148 6
                                    

Diana

Cobor scările în fugă , mi-am făcut bagajul și sunt pregătită de plecare. În sala tronului erau regele, regina și excentricul Haedes. Nu îmi vine să cred cât de prost m-a făcut să mă simt de față cu regina. Oricum o să i-o plătesc. Merg apăsat , cu o privire de gheață și observ că Haedes.. râde.

-Esti gata Diana? Vocea reginei era caldă și îi zâmbesc.

- Da doamnă ! Bună ziua, domnule Lucifer! Zâmbesc din nou , iar când mă întorc spre Haedes, îmi mijesc ochii. Bună ! Lucifer deschide portalul spre lumea angelică și îmi face cu ochiul.

-La revedere scumpo. Sper să ne mai vedem. Dau din cap afirmativ spre regină și ma întorc spre portal. Îi fac cu mâna lui Lucifer și dau să plec, însă mă lovesc de muntele Haedes.

- Pleci fără să îți iei la revedere de la mine? Are zâmbetul până la urechi și imaginea aceasta mă topește, dar nu îl las să scape așa ușor.

-Pa! Trec pe lângă el și o mână mare mi se așază pe cap. Fac ochii mari și inima mea o ia la galop.

-Pa Diana. Sper să ne mai vedem. Îmi zâmbește și picioarele mi se înmoaie. "Și eu sper! -D". Înghit nodul din gât și trec prin portal. Rămân blocată. Palatul angelic era în flăcări . Frica mă cuprinde și o iau la fugă spre el. Tata, Odir, prietenele mele. Intru în curte și văd tieienii cum se luptă cu îngerii . Cum naiba au trecut? Nu găsesc nici o armă și lacrimile mă cuprind, văzând cum îngerii sunt îngenunchiați . Nu îmi pot lăsa semenii să sfârșească așa. Este datoria mea. Ei sunt cei pe care mama i-a protejat. Inima îmi bubuie nebunește și o căldură pune stăpânire pe mine. În mână o flacără violet se transformă într-un arc. La spate, formate din foc, sunt săgețile . Caldura mă cuprinde și arunc o săgeată dupa alta, distrugand creaturile. Această căldură îmi aduce aminte Haedes, de liniștea pe care acesta mi-o dăruiește prin atingerile sale. O las să mă învăluie și incanțiile strămoșilor se aud în ecou. Strâng mâna pe arc și îmi închid ochii. Fac asta pentru tine mamă! O licărire și arcul meu devine mai mare. Îmi las barierele și intru în mintea prințului . ''Haedes, te rog ajută-mă . Tirienii sunt aici. Îl anunț și cu mâinile tremurânde intru în luptă . Mă bazez pe tine Haedes.

Haedes

Stau la masă cu parintii mei și mă joc cu mâncarea . De ce sunt așa abătut ? Ascult discuția nepăsător și îmi ridic barielele mintale. Vocea speriată a Dianei îmi încordează fiecare mușchi și mă ridic de la masă ca un vârtej.

-Tata plec să strâng armata. Palatul angelic este atacat! Plec spre tabăra de control și dau semnalul de alarma. Focul cuprinde turnul de semnal și mă întorc spre palat. Încerc să îmi calmez adrenalina ce-mi curge prin sânge și înjur în barbă. Cât dracu le ia să se strângă ?Mă învârt în cerc și simt un nod în stomac. Îngerii au nevoie de noi, iar tratatul ala ne obliga să îi ajutam. Plus de asta, angelicii nu sunt buni luptători. Ei sunt vindecători , prevăzători și în niciun caz războinici. Exista și excepții, desigur. Cineva îmi pune mâna pe umar și mă întorc . Chipul mamei era îngrijorat .

-Haedes, o să fie bine!

-Mama,nu știu de ce , însă am un nod în stomac. Scrâjnesc din dinți și nu știu ce naiba este senzația asta idioată.

-O să fie bine, dragul meu! Îi arunc o privire și plec spre armata care, în sfârșit, este gata. Tata deschide portalul și trec prin el cu flăcările mognind.

Regina

Fiul meu este îngrijorat pentru o fată . Este prima dată când îl văd așa și acest lucru mă face fericită. Spun drept, când am văzut-o, am știut că este fiica Cailei. O frumusețe modestă cu o privire blândă . Prințesa angelica a reușit să îi fure inima fiului meu, iar din câte am văzut eu este reciproc. Oare zicala '' Opușii se atrag'' este adevărată ? Sunt sigură că ea îl va putea ține sub control. Am văzut licărirea din ochii lui Haedes, când Diana l-a privit și pentru prima dată, fiului meu a fost intimidat de cineva- de un înger !

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now