Capitolul 56

1.8K 124 3
                                    

Cand ex-ul tau incearca sa vorbeasca cu tine, priveste-l, zambeste-i si pleaca!

Diana

Am un zambet idiot pe fata si sincer, oricat de mult as incerca sa ma abtin, nu pot! Nu imi vine sa cred ca am reusit sa castig in fata celui al carui nume nu vreau sa il spun! Ha! 1-0 pentru mine! Sunt atat de entuziasmata, lovind sacul de box intr-o maniera alarmanta. Trebuie sa scot afara toata aceasta energie, pregatindu-ma astfel pentru o alta intalnire cu asa-zis-ul! Asa va fi de acum, o lupta continua de caractere. Si, sa nu ma numeasca pe mine inger, daca am sa pierd in fata lui! O ora trece fara sa imi dau seama, asa ca acum imi iau rucsacul, golesc sticla cu apa dintr-o inghititura si ies din sala de sport. Este timpul pentru lectiile de maine. O zi de luni luminoasa si, sper eu, linistita. Merg agale prin curtea universitatii , inspirand aerul placut! Imi inchid ochii si ma bucur de razele soarelui. Caldura soarelui este inlocuita cu un fior si imediat si deschid ochii. Un sunet, un pas si...NIMIC. Privesc alarmata in jur, insa nu este nimeni. Probabil mi s-a parut. Pornesc spre camera mea si odata ajunsa, ma dezbrac si intru in dus. Ies, imi fac un sandwish, ma asez turceste in pat si deschid cartea de stiinte. Sa incepem!

Haedes

Ies, trantind usa in urma mea si sangele imi fierbe. Diana stie foarte bine cum sa ma tenteze. Ii iese perfect. De ce naiba am inceput un joc cu ea? Oare pentru a sfarsi indragostit de un inger? Indra...gostit? Ce dracu am zis? Imi trec o mână prin par si conștientizez ca.....la dracu.... Mi se parea atat de amuzant. Eram uimit de fetele pe care le facea, de roseata din obrajii ei, de sunetele scoase din placere. Recunosc ca ea, un inger, intrece orice fata demon intalnita de mine. In momentul asta este dulce, iar in celalalt te ucide cu privirea. Este puternica, asta stiu foarte bine, insa naivitatea ei nu o ajuta in asta. Si acum imi vine sa rad cand imi amintesc de intamplarile trecute.Calculez situația și îmi vine să mă dau cu capul de perete. Sunt îndrăgostit de ea. O revelație ma lovește si inteleg toate sentimentele prezente în preajma ei. Sa ma fut..... O să o țin departe. Suta-n sută! Sunt decis ca aceste lupte ale noastre sa ramana doar niste simple confruntari. Cum naiba a reușit să îmi facă asta? Ce este ea? Alung gândurile despre Diana si fac repede un dus, ma imbrac si pornesc spre cladirea fratiei. Ok, pana acum nu v-am spus despre asta.Fratia este formata din mai multi demoni, fie ei incepatorii, care se distreaza impreuna, organizand petreceri si curse ilegale. Nu am mai participat de mult timp, iar acum, sangele striga dupa adrenalina. Imi arunc privirea spre curte si o vad pe ea, cu ochii inchisi, obrajii imbujorati si buzele intre-deschise. Corpul mi se incordeaza si imi strang pumnii. Plec spre cladirea fratiei, scrasnindu-mi maxilarul la amintirile cu ea sub mine! Imi bag mana prin par, inchid ochii si zambesc. Este timpul sa ma intorc!

Jocul Focului (În curs de editare) Where stories live. Discover now