Nu te poti stapani? Mananca CIOCOLATA! :)
Haedes
Imi deschid ochii, ma ridic si...cad la loc pe perna! O migrena ingrozitoare ma trezeste la realitate. Ma incrunt si incerc sa imi amintesc ce naiba am facut aseara! Mici franturi ale propriilor actiuni se revarsa si usor totul devine aproape clar. Casa fratiei, multa tarie, prea multa deoarece capul este gata sa explodeze. La dracu! Un par blond, o mana pe pieptul meu si doua buze prea mari. Un chip necunoscut si...cacat! Cu cat ma chinui sa imi amintesc, cu atat ma doare capul mai tare. Imi iau telefonul in mana si vad ca este 08:30. Super! In jumatate de ora imi incep cursurile. Ma dau jos din pat si plec in dus. Picaturile de apa ma invaluie si ma sprijin cu bratul de peretele dusului. Amintirile cu acea tipa imi revin. Eu lipind-o de un perete. Ma saruta, ma atinge, ii rup rochia si o penetrez. Termin, imi adun haine si plec! Atat imi amintesc. Las picaturile de apa sa ma curete si imi simt focul cum zvacneste prin vene. Asta este vina! Ma imbrac repede si pornesc spre campus. Luni aaa? Sa incepem saptamana cum trebuie!
Diana
Alarma telefonului ma trezeste si deschid ochii. Ma uit la ceas si vad ca este 08:30. Sar ca arsa din pat si din doua miscari ,intru in dus. Nici nu stiu cand am oprit cele doua alarme puse inaintea asteia. Un dus, uniforma si am plecat. ! Incui dormitorul si plec. Ii dau mesaj Alisiei si pornesc spre campus. Privesc gradina, multimea de studenti , insa un par negru imi atrage atentia. Il privesc , si ii observ incruntatura si fata palida. Ce s-a intamplat? Din instinct, fac un pas in directia lui , strangandu-mi pumnii pe langa corp. Trebuie sa vad ce....
- Diana! Intorc capul la auzul vocii Alisiei. O privesc si zambesc la vederea chipului ei fericit .. Im intorc privirea, insa el nicaieri!
- Buna Alisia! O imbratisez si pornim spre sala de curs. Se pare ca avem multe cursuri impreuna. Intru si o vad pe Lilith stand cu prietenele ei. Imi arunca o privire, zambeste si incepe sa susoteasca. Ok? Ce naiba este asta? Aleg sa o ignor si intru in sala. Ne ocupam locurile si asteptam in liniste venirea profesorulul. Am inteles ca domnul Wise este destul de strict. Este ora de stiinte, si pot spune ca este una dintre materiile mele preferate.. Desi nu am putut studia in amanunt, imi doresc ca la acest curs sa indrept situatia.
- Ai auzit de petrecerea data de fratia demonilor? Am inteles ca a fost uriasa. Toata lumea a fost invitata. Am auzit ca a tinut pana dimineata si jumatate din participanti inca dorm. A fost ca o fantana de bautura si sa nu mai vorbesc de baieti. Toti ''sexosii'' stransi intr-un singur loc. Mmmmm...... O privesc pe Alisia cum isi musca buzele si gandul imi fuge la el. Probabil a baut destul de mult.... Diana? Imi intorc privirea spre prietena mea si o vad cum se incrunta! Ce s-a intamplat intre tine si Haedes? Stiu ca nu-i treaba mea, insa am auzit zvonuri cum ca ar fi fost cu o tipa aseara. Ce pot sa spun? Ma asteptam la asta!
- Intre mine si el nu mai este nimic! Poate sa faca ce vrea! Inchei discutia, in acelasi timp intrand domnul Wise. Buna sincronizare, oricum nu voiam sa mai vorbesc despre asta. Este cel mai mare idiot! Ora s-a desfasurat in liniste. Mi-am luat destule notite si am incercat sa ignor toate privirile insistente ale colegilor mei in acelasi timp strangandu-mi lucrurile pentru a iesi din clasa alaturi de Alisia.
- Serios Diana, este mai bine asa! Oricum el este demon si asculta-ma pe mine, nimic bun nu iese dintr-o relatie cu ei!
- Mmmm, poate ai dreptate Al! Ma gandesc la toate momentele mele alaturi de Haedes, da, ii spun numele, si pielea mi se face de gaina. Pornim spre urmatorul curs, simtind deja cum ziua mea devine din ce in ce mai buna.
-Al? Interesant. . O privesc si o aprob cu un zambet. Privesc in spatele ei, si ce sa vezi, Lilith cu inca o fata, blonda, cu niste buze prea mari pentru a fi naturale si un corp de fotomodel. Serios acum, toate fetele demon arata asa? Ochii negri ai tipei s-au intalnit cu ai mei si am putut vedea focul ce arde in ei si, desigur, specifica aura demonica. Trebuia sa recunosc ca arata minunat. O vad pe Alisia cum se intoarce spre cele doua.
- Ea este Sofia, verisoara scorpiei! Acum inteleg ciudata asemanare dintre ele. Vreau sa pornesc spre urmtoarea sala de clasa, cand o miscare a Sofiei imi atrage atentia. Bratele i se infasoara in jurul unui corp, un corp pe care l-am privit, i-am inteles secretele si, totodata,am intrat in povestea tatuajelor sale. Imi ridic privirea si il privesc pe Haedes, ai carui ochi ma studiaza. Asa deci? Il privesc rece, intorc capul si plec. Zii buna pe naiba!
YOU ARE READING
Jocul Focului (În curs de editare)
Novela JuvenilCe se întâmplă când cele doua lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu însuși Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel, se unesc? Haedes, fiul Infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său. El este FOCUL DEMONIC...