Bir Mola...

29.8K 484 148
                                    

Size hak ettiğiniz değeri veremiyorsam affola. Seçtiğiniz kurgu Wattpad de çokça tepki alan bir kurgu. Bu işe bunu bilerek girdim fakat sorunlar ve eleştiriler çok ağır geldi. Yoğun olduğum bir dönemde hikaye yazmaya başladım.  Galiba yanlış zamanla yaptım. Ben bu kurguyu rüyamda gördükten sonra aylarca kafamda kurgulayip yazmaya başladım. Öyle birden oturup yazmadım. Sans eseri de sizin gibi güzel ve değerli okuyucular elde ettim. Hepiniz bana bu yolda ışık tuttunuz.
Bütün duygularımı sizinle tamamladım. Bu sayfalara aktardim. Birkaç gündür hikayeme olan guvenim ve bağlılığım sarsildi.
Gocunduğum nokta ağır eleştiriler değil haksız eleştiriler. 34 bölümdür her yazdığım kelimeyi tekrar kez okuduktan sonra yayınlıyorum. Her diyalogda yanlış birşey oluşmasın diye üzerine titreyerek kurguluyorum. Bunun sebebi de kafamdaki kurgu klişe olup çöp olmasın diye. Ben bunları düşünürken eleştiri oklarını bana yöneltenlere de cevap vermeyip içimde biriktiriyorum.
Sizden özür dilerim. Ama yoğun olduğum bu dönemde yoruldum.
Sizi de bilgilendirmek istedim.
Son olarak size sormak istediğim bir soru var. 34 bölümdür okuduğunuz bu hikaye sizde hiç eğrelti düşüncelere sebep oldu mu? Yada gereksiz hissettiğiniz bir sahne?
Kapak hiç uyumlu değil isim çok saçma dediğiniz olduysa eğer bana iletir mısınız? Sizin düşüncelerinizi çok merak ediyorum. Ki sizin düşüncelerinizi değer veriyorum. Çünkü siz baştan beri benim yanımda olan ve herşeyi okuyan kisilersiniz. Size inanmaktan başka çarem yada seçeneğim yok. Melodram yaşattım gece gece sizden bunun içinde özür diliyorum. Değersiz gördüğünüz yerde okumayı kesin ve bölümü kapatın. Yanımda olmanız bile yeter 😊

Şehvetin EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin