O 5 rokov
,,Že neuhádneš, ktorý zúfalec ma pozval na školský ples?" na obede začala túto tému rozoberať moja veľmi dobrá kamarátka Samantha. Oči jej pri tom žiarili pre ňu typickou veselosťou a ako obvykle, prejavovala miestami až otravný záujem o školské akcie podobného typu. Narozdiel odo mňa. Želala som si, aby bol jej entuziazmus v tomto smere nákazlivý, ale to sa bohužiaľ, nestalo.
,,Benji?" nadvihla som obočie s predstieranou zvedavosťou, pretože ma spomínaný ples vôbec, aleže vôbec nezaujímal a neznášala som takéto spoločenské udalosti. Žiaľ, na našej škole sa konali pravidelne, a žiaľ, mnohí z môjho okolia z toho robili celú vedu. Dievčatá sa predbiehali, ktorá bude mať krajšie šaty, účes, líčenie, a súperili, ktorá z nich sa stane kráľovnou tohtoročného plesu, a chalani sa predbiehali, ktorý z nich si na ňom uloví čo najkrajšiu babu alebo to brali ako príležitosť sa zabaviť či opiť.
Čo sa týka toho spomínaného chalana Benjiho...Benji bol vychudnutý, kostnatý Japonec s rovnátkami. Vzhľadom nič špeciálne, ale podľa mňa bol veľmi zlatý. Taký večne vysmiaty, sympatický chalan, ktorý dokázal veľmi jednoducho každému zlepšiť náladu už len tým, že vošiel do miestnosti. A to bolo podľa mňa niečím, čo sa každému len tak ľahko nepodarí. Spolu so Samanthou by mohli raz vytvoriť ten najoptimistickejší párik, aký som kedy poznala.
,,Bingo," odpovie Sam nie práve veľmi potešene. Slová "ideálny partner na ples" v reči mojej kamarátky predstavovali pravdepodobne nejakého urasteného a zvodného športovca, alebo minimálne niekoho podobného celebrite z červeného koberca, a takých sa na našej škole nenašlo až tak veľa. Mala až priveľké, a občas veľmi zábavné nároky na chalanov, pri ktorých som si myslela, že na veky vekov je jej súdené ostať single, ak od nejakých z nich neupustí. Teda, niežeby tie moje nároky boli úplne nízke, neuspokojila by som sa len tak s hocikým po mojom boku, ale určite som na tom bola lepšie, než ona. Alebo možno aj nie. Ona bola vždy zhovorčivejšia a častejšie sa stretávala s ľuďmi.
,,A? Čo si mu povedala?" spýtala som sa jej.
,,Povedala som mu, že si to rozmyslím. Chápeš, ako posledná voľba v stave absolútnej krízy. Len keď si predstavím, že sa mi na plese pokúsi strčiť jazyk do úst, tak mi je z toho zle," Sam spravila znechutenú grimasu.
,,To, že ťa nejaký chalan pozve na ples, nemusí ešte znamenať, že sa s tebou bude chcieť-" snažila som sa jej podarovať trochu múdrosti do života, no ona tomu rýchlo dala stopku.
,,Ale prosím ťa, Amber. Ide po mne už dosť dlho," povedala Sam sebavedomo.
,,Nerada ti to vravím, ale práve sem ide," poznamenala som, keď som uzrela chalana, ktorý nás už z diaľky vyzeral.
,,Spomeň čerta! Ó, nie, nie, nie! Kry ma!" Sam zhodila na zem v jedálni vidličku, a akože sa po ňu zohla. Snažila sa usilovne tváriť, že tu nie je, ibaže to bolo zbytočné. Videl ju už. A akákoľvek snaha predstierať teraz, že je duch, bola zbytočná a trápna.
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...