(Amber)
Prvotná zlosť na Skyea ma úplne prešla. Stála som tvárou v tvár svojmu "bodyguardovi" a cítila sa previnilo.
Skye zaujal pózu s prekríženými rukami. ,,To bolo od teba maximálne nezodpovedné," povedal a ja som odolávala túžbe zjemniť jeho prísny výraz provokatívnym bozkom.
Cítila som sa oproti nemu strašne maličká. Už som chápala, ako sa musí cítiť malý Robin, keď ho karhám. ,,Ja viem," oblíznem si peru a snažím sa nemyslieť na to, čo sa dialo v mojej izbe.
,,Hľadal som ťa. A jediné, čo mi povieš je, že ty vieš?"
Zahryzla som si do pery. Vlastne mal Skye úplnú pravdu. ,,Prepáč. Zachovala som sa veľmi hlúpo. Po tom bozku.. ja.. no.. my.. veľmi sme to uponáhľali," podala som mu stručné vysvetlenie toho, čo sa stalo. Diplomatické, ale nebolo to voči nemu fér. Ani voči Erikovi to nebolo fér, že som nemala jasno vo svojich pocitoch. A mohla som si za to sama. A tak som na jednej strane nechcela skočiť z jedného vzťahu do druhého tak krátko po Erikovej smrti, a na tej druhej nechcela stratiť u Skyea svoje šance, pretože sa mi páčil.
No videla som úplne inú tvár Skyea, ako predtým. Teraz pripomínal riaditeľa školy karhajúceho neposlušnú žiačku, a mňa to i trochu desilo. Neodvážila som sa pozrieť sa mu do očí, nechcela som v nich vidieť výčitky a vlastné zlyhanie. ,,Prepáč. Máš úplnú pravdu," povedala som skleslo.
,,Na čo si vlastne do Elvenu išla?"
,,Bola som nahnevaná. Potrebovala som vypadnúť."
,,Bola si nahnevaná kvôli mne a tomu, čo som ti povedal?"
,,Pozri, celé to s tým bozkom.. mám za sebou jeden neľahký rozchod, preto som tam hore pri tom šachu zachovala takto hlúpo. Bolo to rýchle a zmiatli ma všetky moje vlastné pocity."
Skye vyzeral, akoby jeho hnev postupne opadol. ,,Pozri," povzdychol si a chytil ma rukami za ramená, ,,bola by hlúposť tvrdiť, že sa mi nepáčiš. Páčiš sa mi, veľmi. Takmer som umieral od strachu, keď si zmizla. Avšak nechcem si tvoju lásku a priazeň vynucovať. Nechcem ťa nútiť do niečoho, čo ty sama nebudeš chcieť. To čo sa stalo v tvojej izbe, na ten bozk tak ľahko nezabudnem. Ale keď chceš, môžem sa pokúsiť predstierať, akoby sa nikdy nebol odohral."
Ucítila som, akoby sa vo mne niečo zlomilo. Bol ku mne taký dobrý i napriek tomu, ako sa k nemu správam. Zaslúžila som si to vôbec? ,,Úplne pochopím, ak teraz odídeš," povedala som mu.
,,Otázkou ostáva, čo chceš ty, Amber."
Neodpovedala som. Nevedela som, čo mu mám odpovedať.
Skye zmenil tému. ,,Bola si v Elvene. Ako to tam vyzerá?"
,,Príšerne. Hotová spúšť."
,,Vieš, čo to spôsobilo?"
Tá chvíľa prišla tersz. Nemohla som pred ním viac utajovať fakty. ,,Nie. Teda, áno. Myslím. Hovorí ti niečo diablovo zrkadlo?"
Skyeova tvár zmeravela. ,,To je nemožné. Podľa legiend sa rozbilo a jeho kúsky sú v rôznych kútoch sveta. Trvalo by dosť dlho spojiť len dva kúsky. Čo rozhodne nie je dosť na zničenie istej časti Elvenu."
,,Raven," pripomenula som.
,,Raven?"
,,Raven. Hovorili ste, že dokáže veľmi dobre hľadať čarovné predmety."
,,Nie. Raven je síce šialená, ale rozhodne by sa nepokúsila o zničenie celej planéty."
Nadvihla som obočie. Nikdy som nepodceňovala šialencov. Nikdy som totižto nevedela, čo od nich môžem očakávať. Možno Raven pracovala s istou Kerianou a tak sa to mohlo stať.
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...