Odznela zvučka z televíznych správ, čo znamenalo, že sa už viac k téme nebudú vyjadrovať, aspoň nie teraz a na danej televíznej stanici, takže to Skye stopol a pretočil dozadu. Potom to v určitej sekunde znovu pozastavil. ,,Tu je miesto, kde sa nachádza Elven," povedal a ukázal na istý bod v tej búrke na obrazovke.
,,To znamená, že-" uvažovala som zhrozene. Došlo mi to.
,,Že kúzelné hranice Elvenu sa rozpadávajú a začali prepúšťať skazu do sveta," potvrdil mi moje obavy.
,,A sme v hajzli," podotkla Sia a ja som si dovolila s ňou súhlasiť.
,,Odhadujem to maximálne tak na jeden deň, kým sa úplne hranice nerozpadnú a nerozšíri sa to nie len do Atlantiku, ale po celom svete. Nie viac a možno omnoho menej, než deň," povedal mi Skye.
,,To nemáme veľa času..." ustarostene som ho sledovala.
,,Dnes už nesmieme zlyhať tak, ako prednedávnom," povedal mi presne to, čo som si aj myslela.
,,Nezlyháme. Máme predsa Amber. Urobí to svoje svetielkujúce oné, čo urobila naposledy, a vyhráme," Sarah a vlastne všetci do mňa vkladali až priveľkú nádej. Nechcela som ich sklamať. ,,Ozaj, čo to vlastne bolo, čo si urobila?"
,,Amber je tiež čarodejnica. Ibaže vyrastala v tomto svete, a tak svoje schopnosti ešte len odhaľuje," zastal sa ma Skye, za čo som mu bola vďačná.
,,Takže keď tomu rozumiem správne, tak tu veríme v schopnosti jednej baby, ktorá ich ani sama poriadne nepozná, a keď tomu dobre rozumiem, tak nimi môže zachrániť svet," Timothy sklopil zrak k zemi.
,,V niečo veriť musíme. A Amber je naša zbraň," prehlásilo niektoré z dievčat, zrejme Sarah. No áno. To som predsa ja. Nástroj hromadného ničenia.
Chcela som túto "poradu" ukončiť, preto som sa postavila a povedala: ,,To najhoršie, čo môžeme spraviť teraz, je, že necháme zlu voľnú cestu. Možno vyhráme, zachránime Elven, celý svet, a budeme žiť. Možno zlyháme, prehráme, umrieme, nezachránime nič, a naša snaha vyjde nazmar. Lenže keď sa nepokúsime vyhrať, tak sme nadobro prehrali. Bez činu ostáva aj tá najlepšia myšlienka bezcenná. Budem potrebovať vašu pomoc. Nerada si to priznávam a nerada riskujem životy takých úžasných ľudí, ako ste vy, ale budem potrebovať vašu pomoc, aby som sa dostala k diablovmu zrkadlu."
Nechcela som to. Ale musela som. Nezáleží na tom, aká som obdarená a aké mám "superschopnosti," sama svet zmeniť nedokážem. Na záchranu Elvenu sa mi zíde každá jedna pomocná ruka.
,,Pomôžeme ti. Dnes sa naposledy premiestnime do Elvenu. A vyhráme," Skye zobral moje ruky do tých svojich a potom mi po nich začal prechádzať, akoby ich masíroval.
Vŕtalo mi v hlave Pandorino proroctvo. Podľa neho som sa mala ocitnúť v Elvene ešte aspoň dvakrát, nie? Keď už len číslo sedem ostáva. Aha. Ostáva. Nemusí to znamenať, že sa tam premiestnim opäť. A priveľa som špekulovala. Uvidíme. Alebo možno neuvidíme a všetci umrieme.
,,Ak budeme na mieste predošlého boja a zaútočia na nás znova čarodejníci, tak sa nepozorovane dostaneme ty a ja do hradu. Neskôr sa k nám pripoja ostatní," povedal Skye.
Prikývla som. Bodyguard. Skye je doslovný bodyguard. Spomenula som si na časy, kedy sme ešte neboli párom a ja som povedala Adamovi niečo v zmysle, že keď sa mi tamten horenos začne páčiť, tak mi môže streliť facku. No podľahla som jeho čaru a teraz sa v duchu smiala svojmu výroku. Zamilovala som sa doňho.
"A tak sme tu znovu," pomyslela som si, keď sme sa znovu ocitli v Elvene.
Ahojte 🙂
Pomaličky, ale isto, sa blížime k veľkolepému záveru príbehu Elven. Myslím, že to nebude veľmi veľký spoiler, keď prezradím, že najbližšie časti, ktoré plánujem napísať, budú akčné a bojové, a že pripravujem záverečný veľký fight 😀 Hm...Neviem ako dlho mi ho bude trvať napísať a v akej kvalite sa mi to podarí, uvidíme, vo všeobecnosti však také akčné časti píšem omnoho radšej, než nutné nudné predlžováky typu časti s názvom "Zbraň hromadného ničenia".
V každom prípade sa pokúsim do konca týždňa publikovať ďalšiu časť, a ak sa to nevydarí, tak sa nehnevajte, nebuďte sklamaní, a nejakú očakávajte nabudúci týždeň🙂
Ďakujem.
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...