Rozhovor s Erikom mi padol vhod. Zodvihla som sa, nadýchla sa, zastrčila si neposlušné vlasy za ucho a nakráčala do obývačky, riadila som sa jeho slovami. Prívetivo, no stále trochu ustarostene som sa usmiala na známe i nové tváre ľudí v nej. Dokonca aj na Chrisa. Trochu akoby sme boli pri vianočnom stromčeku som odložila všetky naše nezhody stranou a rozhodla sa týchto ľudí zjednotiť. Ukázať im silu priateľstva a lásky. Pretože presne o tom by mal byť Elven. O mágii, o priateľstve, láske, múdrosti, úprimnosti, odhodlaní, kreativite, rovnováhe a o vôli. Elven by mal byť ako Skye, ako ten poklad, ktorý mi vstúpil jedného dňa do života, nie vo chvíli, kedy som to očakávala či chcela, ale i tak sa pre mňa stal nesmierne vzácnym pre spomínané hodnoty a čaro, ktoré mi do života priniesol. Ten mi vrelo opätoval úsmev, čím spôsobil, že sa mi do tváre opäť nahrnula červeň.
,,Veci ktoré sa dejú v Elvene. Áno, spôsobilo ich diablovo zrkadlo a vaša kráľovná Keriana. Ľudia v tejto zemi majú množstvo dôvodov, prečo nám neveriť a prečo o nás pochybovať. Jeden z nich je, že nás nepoznajú, a že nevedia, kto sme. Pre nich sme len cudzincami, ktorí prišli na toto miesto v časoch, kedy sa tu deje to, čo sa deje. Alebo nám nechcú veriť, i keď v hĺbke duše vedia, že hovoríme pravdu. Strach im zaväzuje oči. Avšak pravda, nech je akokoľvek krutá a ťažko sa počúva, je stále pravdou. Neschováte sa pred ňou. Vy, čo ste tu: ste výnimoční. Máte v sebe odhodlanie. Odhodlanie napraviť to, čo sa stalo v Elvene a pomôcť nám. Ste odvážni a statoční. A za to vám ďakujem a cením si vás. Vážim si to. I keď - verte, či nie - najradšej by som bola, keby ste do toho s nami nešli. Nechcem riskovať životy takýchto výnimočných ľudí, ako ste vy."
,,Pôjdeme do toho," povedali.
,,Jasné," pritakali ďalší.
V miestnosti sa ozývala súhlasná vrava a videla som hneď niekoľko prikývnutí. Bola som na nich hrdá.
,,Obnáša to veľké nebezpečenstvo, nepohodlie, a je možné, že aj smrť."
,,Alebo premenu v prsteň," zahundral si Erik, no ja som ho počula a vrhla naňho prísny pohľad.
,,Pohodlie a život bez rizika je pre zbabelcov a nepekných ľudí," povedala Dora.
,,Moja reč," dala jej za pravdu Sia. ,,Risk je zisk, no nie?"
,,Budeme bojovať za Elven!" prehlásilo to pripité dievča s obrovským elánom.
,,Nuž dobre teda," povedala som.
V miestnosti zahrmel potlesk. Svoj rétorický výkon som nepokladala za najlepší a nebola som s ním vyslovene spokojná, no i tak ma to prinútilo k drobnému úsmevu. Sklonila som hlavu. Znovu som ju nadvihla až o pár sekúnd, keď odrazu prehovoril Chris. ,,Ak sa chcete na niečo spýtať, pýtajte sa. Pretože o chvíľku vyrážame na cestu. Elven už viac nepočká," venoval mi nečakane úsmev. Keď zistil, že otázky neprídu, tak odišiel.
Moment. On sa na mňa vážne prvýkrát za život usmial? Nevychádzala som z údivu.
,,Do hradu sa nemožno premiestňovať, takže tam pôjdeme na koňoch," oznámil mi Skye.
,,Dobre. Nemám s tým problém. Skôr sa obávam, ako to znesie hentá napitá dvojica."
,,Myslíš Sarah a Jasona?" nadvihol obočie.
,,Áno. Ich mená mi vypadli."
,,Ach, no, to som nedomyslel. Vlastne by som ich s nami ani nebral, ale ostatní ma ubezpečovali, že sú to veľmi talentovaní čarodejníci. Takže potom sa premiestnime len po nejaké určité územie Elvenu, ktoré bude veľmi blízko hradu a kone necháme tu."
,,Dobre."
Pohladil ma po líci a potom si zaboril jeho veľkú ruku do mojich vlasov. Mal rád moje dlhé vlasy. ,,Nedopustím, aby sa ti niečo stalo," vtisol mi bozk na čelo.
Myseľ mi zožierali ustarostené myšlienky. Číslo päť brány pekelné otvorí. Šiestykrát v smrti Elven uzdraví. Keď už len číslo sedem zostáva, posledný dych, Pandora skonáva.
Našťastie, moju ustarostenosť sa mi podarilo nedávať najavo. A vlastne, vďaka Skyeovým slovám som sa začala cítiť omnoho bezpečnejšie. Objala som ho.
Keď sme boli všetci pripravení a každý z nás bol oboznámený s plánom, nastal čas na premiestňovanie.
,,Podaj mi ruky."
Urobila som tak, ako mi Skye povedal, a vsunula svoje stuhnuté malé prsty do jeho dlaní.
,,Zatvor oči."
Zaklapla som viečka a uvidela ich tmavú zadnú stranu.
,,Zhlboka sa nadýchni a hlavne sa ma nepúšťaj."
Po chvíli okolo nás presvišťal vietor a ja som sa cítila, akoby sme boli v mixéri alebo v práčke. Teda, nikdy predtým som nebola v mixéri alebo v práčke, čo bolo pochopiteľné, ale asi tak nejako som si to predstavovala. Opäť tu bol adrenalín, ktorý mi pumpoval celým telom. Popadla som dych. Točil sa mi žalúdok a celá hlava.
,,Je ti dobre?"
,,Toto už nikdy viac..." povedala som mdlo.
,,Poď sem," vtiahol ma do objatia.
Chris a ostatní tiež pristáli. Timo však svoj žalúdok neudržal tak, ako sa to podarilo mne, a vyvrátil pomleté zvyšky jedla, ktoré zjedol za posledné obdobie. Spustilo to lavínu nepríjemných komentárov. Zdržal sa komentárov snáď len Blaise, ktorému to bolo jedno, a ja, civiaca na obrovskú, zdobenú bránu pred sebou.
,,Brána do pekla," prehlásil Erik.
Nemo som otvorila ústa. Číslo päť brány pekelné otvorí.
Príjemný pekný deň prajem 😊
Priznávam, že túto časť som chcela pridať už včera večer, no akosi sa mi zliepali moje unavené očká a i keď som veľmi nechcela, ale zaspala som, takže som to nedopísala.
Takže, 5/7 príbehu je za nami a časti plné akcie a dobrodružstva pred nami, ako ste si už mohli domyslieť podľa proroctva 🙂 A ak vás aj táto časť príbehu nebavila, verím, že si užijete tie nasledujúce 😇
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...