Prerastlé dieťa

760 92 3
                                    

(Skye)

,,Amber, nie!" zvolal na ňu.

Skye videl, ako sa Amber rúti smerom k zemi. Chcel letieť za ňou, no to mu neuľahčovali jeho protivníci. A tiež ani spolubojovníci.

,,Určite to prežila," povedal Chris.

,,Ako vieš? Si si tým istý?" chcel tomu uveriť, no po jeho boku stála obrovská dávka znepokojenia a neistoty.

,,Amber je ako taký dotieravý chrúst. Zašľapni ho koľkokrát len chceš, aj tak to prežije."

,,Urob mi láskavosť: sklapni a už nikdy v živote neporovnávaj Amber s nejakým hmyzom!" v Skyeovi zúril hnev.

Potreboval sa dostať k Amber. Najrýchlejšie, ako to len šlo, sa snažil odstaviť pár čarodejníkov, no cestu mu zahatala Raven a vypustila jeho smerom jedovatú šípku.

,,Dobrý pokus," zastavil ju mávnutím ruky a obranným kúzlom. Vytočil ju tak do nepríčetnosti. Nevedel, koľko minút sa jej bol nútený venovať, kým sa to stalo.

Naraz odkiaľsi zdola vyšľahlo zlatisté svetlo, ktoré ho zaslepilo. Zakryl si rukou tvár. To však robiť nemal, nakoľko to využila Raven. Jeho prsteň vyletel jej smerom a do ramena ho zasiahlo zaklínadlo. Rútil sa smerom k zemi ako Amber pred ním. V poslednej chvíli sa okolo jeho nôh omotali povrazy. Začal ďakovať všetkým svätým, že má to svoje síce otravné, no vždy ochotné mu pomôcť v núdzi dvojča. Nebyť Chrisa, tak by dnes skončil mŕtvy.

Všimol si Amber. Ležala nehybne na zemi. Keď sa k nej dostal s Chrisovou pomocou bližšie, zistil, že sa jej nenadvihuje hruď. Ona nedýchala! Celý jeho človek vyhlásil stav najvyššej pohotovosti.

,,Je v pohode," odpovedal Erik.

,,V pohode? Ale veď ona nedýcha! Je-"

,,Nie, nie je mŕtva."

Naraz sa na jej hrudi znovu sformoval prívesok elvenskej hviezdy. Amber sa zhlboka nadýchla ako niekto, komu sa pri astmatickom záchvate dostane do rúk inhalátor. Neprebrala sa, ale aspoň dýchala, a to bol znak toho, že je nažive. Síce nepekne doráňaná, ale aspoň živá.

(Amber)

,,Dočerta, Skye! Veď ti to stále krváca!" začula som Chrisov hlas.

Krváca? Skye? Prečo? Roztvorila som oči. Potrebovala som ho vidieť a zistiť, čo sa deje. A predovšetkým, čo sa stalo a prečo som opäť v dome Adamsovcov - v tom veľkom dome. Do hlavy mi vystrelila ostrá bolesť.

,,A čo? Povedal som ti, že mi to je jedno. Je to len škrabanček."

,,Škrabanček nevyzerá takto a dá sa zaceliť podstatne rýchlejšie, než toto," namietol jeho brat.

,,Zrazu ti neprekáža, že je tento dom ako nemocnica?"

Keď sa mi podarilo dostať sa ku dverám a otvoriť ich, naskytol sa mi pohľad na dvoch hádajúcich sa bratov. Jeden z nich, nemusíte hádať ktorý, ku mne okamžite vystrelil. ,,Amber!"

,,Čo sa stalo? Skye, ty si zranený!" vyvalila som oči na nepeknú ranu na jeho ramene.

,,Tiež si neskončila v najlepšom stave. Zlomená noha, jazvy, škrabance, kdejaké pomliaždeniny..."

,,Prečo nemám zlomenú nohu?"

,,Napravili sme ti ju. Dúfam, že ti neprekáža, že ju už nemáš zlomenú," na tvári sa mu objavil potmehútsky úsmev.

,,Nie. Ale prekáža mi, že si zranený!"

,,Prvýkrát sa na niečom zhodneme," povedal Chris.

,,Keby som vás dvoch nepoznal, myslel by som si, že ste sa proti mne spikli."

Elven ✅Where stories live. Discover now