Ležali sme zadýchaní vedľa seba. Keby to bolo len na nás, ešte dlho by sme nevytiahli päty z postele. Hlavu som mala položenú na Skyeovej dvíhajúcej sa hrudi, v ktorej tak usilovne pracovalo jeho srdce. S nehou preňho typickou mi pohládzal nahý chrbát. ,,Milujem ťa," povedal mi.
,,Ja teba viac. A toto stojí za zopakovanie si."
,,Súhlasím," povedal veľmi ospalo, ale spokojne.
Ach, ako veľmi som ľutovala, že som kedysi neprijala jeho ponuku na ples! A že som k nemu bola spočiatku dosť nespravodlivá a rýchlo som ho odsúdila bez toho, aby som ho bližšie spoznala. Dnes viem, že by som sa v mnohých veciach zachovala inak.
Premýšľala som nad tým, či existuje spôsob, ako vrátiť čas späť, a túto chybu napraviť. Dospela som k názoru, že je to nemožné.
Skye napokon zaspal. A ja som k spánku tiež nemala ďaleko. Celý ten deň ktorý sme zakončili milovaním sa, sa na nás patrične odrazil. Na mne minimálne v tom, že som pomaly nevládala rozkročiť nohy. Nemohla som uveriť tomu, čo za šialenstvá sme to dnes vyvádzali. Ešte dlho som nad nimi premýšľala a vravela si: "Vážne sme robili to, čo sme robili? Alebo to bol len sen?" Často som bola nerozhodná. No bolo niečo, čo som vedela povedať na sto percent. Na túto chvíľu nikdy v živote nezabudnem.
Marie mala pravdu. Skye bol ranné vtáča. Ráno, keď ležať som sa zobudila, som vedľa seba našla iba ružu. Skyea som našla dolu v obývačke, ako sa rozpráva s Chrisom. Usmiala som sa na nich a pozdravila sa.,,Dobré ráno," prisadla som si k nim, no Chris vstal a znechutene odišiel. Úplne mi tým pokazil deň.
,,Čo mu sadlo na nos?" nechápala som.
,,Chris si ťa doteraz veľmi neobľúbil. A nevyspal sa najlepšie. Narozdiel odo mňa."
No úžas. Niekto má proti sebe neprajné svokry, ja mám proti sebe Chrisa.
,,To preto si vstal tak skoro?" obvinila som Skyea.
,,Skoro? Je pol jedenástej, Šípková Ruženka."
Zaklipkala som očami, prekvapená tým faktom. ,,Naozaj? No dobre, dobre. Beriem späť," pobozkala som ho. ,,A asi by som sa s Chrisom mala porozprávať."
,,Nie, nerob to, jeho to prejde. A už som to spravil."
,,Ale-"
Umlčal ma bozkom. Nie ale na dlhú dobu, pretože ma to trápilo. Neposlúchla som ho. Nebola som typ človeka, ktorý by mal rád, keď naňho niekto zazerá takým pohľadom, ako Chris na mňa. Pohľadom, aký má aj Raven. Vražedným pohľadom. Ale to asi nikto. Samozrejme, Chrisov pohľad bol oveľa mäkší, než Ravenin. Ale stále to bol pohľad, akoby som bola odporný hmyz, aký nechcel mať v svojej blízkosti.
Vyšla som pred dom, kde postával Skyeov dvojník s cigaretou v ústach a zapaľovačom v ruke. Zapáliť cigu sa mu podarilo asi na tretí pokus, nakoľko fúkal silný a studený vietor. Ak včera bolo dusno, tak dnes bolo vonku ľadové, priam arktické počasie.
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...