Pravá láska

1K 123 3
                                    

Čas strávený u Adamsovcov som vypĺňala tréningom. Skye bol úžasný. Bolo mi vážne ľúto, že som kedysi odmietla jeho ponuku na ples. Ale svojim spôsobom sme tancovali teraz. Podarilo sa nám nájsť meč, ktorý mi presne padol do rúk.

Bola som tŕňom v oku Chrisa. Na druhej strane, sadla som si s Rakeshom, ktorý bol skvelým divákom a radcom, čo sa boja a jeho techník týkalo. Erika som si pri boji vždy zložila, pretože ten prsteň mi bol naozaj veľký.

,,Veľa útočíš. Je dobré, keď útočíš, ale ty dávaš nepriateľovi väčšiu príležitosť ťa zraniť tým, že pri útokoch poriadne nepremýšľaš," povedal Rakesh. ,,Menej agresívne, viac s rozumom."

Znovu som začala útok, tentokrát však vystriedaný s obranou. Bolo náročné bojovať so Skyeom, i keď len v priateľskom súboji. Nemôže. Nemôže sa mi páčiť. Nemôže.

,,Mám pocit, že takýmto tempom svojho spojenca vážne zraníš," povedal Erik.

Zastavila som sa. ,,Ja.. nechala som sa uniesť," zahabkala som a pozrela som sa do modrých očí, ktoré ma so záujmom sledovali. Ucítila som, ako mi horí tvár. Odvrátila som sa, zložila meč na zem a napila sa minerálnej vody.

,,Myslím si, že na dnes ste trénovali viac než dosť," povedal Rakesh.

Bol už večer. Až teraz som si uvedomila, že mal pravdu.

Šli sme so Skyeom odložiť meče do tej izby s tlmeným osvetlením jedinej žiarovky. ,,Bola si dobrá," pochválil ma.

,,Ty tiež," pousmiala som sa, pretože som nenašla vhodnejšie slová. Zapla som svetlo, keď sa ozvalo puknutie. Trochu som nadskočila od prekvapenia. Takmer som dostala infarkt. Stisla som Skyeovu ruku.

,,Pošla žiarovka," povedal.

,,Je tu úplná tma," putovala som očami po sklenenej vitríne a nábytku, ktoré v noci vrhali tmavé tiene. "Super Amber. To je ako povedať "prší" keď každý vidí z neba padať kvapky. Úplne zbytočné," pomyslela som si.

,,Niet väčšej tmy, než je tá, ktorú vidí slepý, a v skutočnosti niet väčšieho slepca, než je ten, ktorý vidieť nechce, Amber."

Povedzte mi: ako sa ho nedá nemilovať? Nepotreboval žiadne kúzlo na to, aby bol neodolateľným. I v tejto ponurej, tmavej miestnosti som cítila, čo so mnou robí jeho prítomnosť. Chcela som ochutnať jeho pery rovnako, ako pri šachu. Dostala som na ne chuť.

,,Myslievala som si, že tým, že zavriem oči pred niektorými skutočnosťami, prestanú existovať. Ale tým, že zatváram oči, som očividne k ničomu nedospela. Práve naopak. Tým, že som ich zatvárala, som viac cítila a viac som si predstavovala. Moja fantázia pracovala na plné obrátky."

Mohla som cítiť jeho blízkosť. ,,Pracuje tvoja fantázia na plné obrátky v tejto izbe?" spýtal sa ma.

,,Áno."

,,Predpokladám, že máš práve teraz oči otvorené," povedal.

,,Áno."

,,Čo by sa stalo, keby si zavrela oči v tejto tme?" spýtal sa nezbedne.

,,Netuším. Možno by som zaspala."

Nastalo ticho. Vyprskla som smiechom. Podišla som k nemu bližšie a pokúsila sa ho pobozkať, no netrafila som sa práve najpresnejšie. ,,Au. Trefa priamo do nosa. Takto sa bozkávajú eskimáci," zasmiala som sa do jeho pleca.

Zrejme uhádol môj úmysel, pretože sa nado mňa sklonil a trafil ma pre zmenu rovno do čela. Zastonala som. Nebolo ťažké poznať môj úmysel, keď som mu o ňom povedala a chcel to rovnako, ako ja.

,,Hlavička. Takto sa bozkávame asi len my," povedala som so smiechom nad našim druhým nemotorným pokusom.

Postavila som sa na špičky a zaborila ruku do jeho hodvábnych vlasov. Chytil ma za tvár a konečne sa naše pery stretli v jemnom bozku.

Akoby som sa vznášala. Bol to úžasný pocit. Keby ma nebol držal, asi by sa mi úplne podlomili kolená a spadla by som. Vlastne už k tomu ani veľa nechýbalo. Toto bolo prvýkrát za dlhé obdobie, kedy som sa cítila skutočne šťastná. On bol mojím šťastím. Mojou skutočnou láskou. Konečne som mala vo svojich citoch úplne jasno.

 Konečne som mala vo svojich citoch úplne jasno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pre tých, ktorí kopú za Erikov tím...Prepáčte... Pre tých, ktorí kopú za Skyeov tím...Tak trikrát hurá, máte sa prečo a na čo tešiť ☺Vlastne to i tí, ktorí kopú za Erikov tím a ešte tento príbeh neprepli (nepreťukli, nepreklikli) na nejaký iný ☺

Elven ✅Where stories live. Discover now