Šach mat

1.1K 129 0
                                    

Skye sa ohľaduplne postavil z mojej postele a presadol si na stoličku. ,,Predpokladám, že si unavená, a že sa ti bude chcieť spať."

Pousmiala som sa. ,,A vieš že ani nie?" povedala som zamyslene. Myšlienky v mojej hlave vírili a to spôsobovalo, že nech by som i strašne dlho ležala v posteli, i tak by som nezaspala. Celý ten plán s Elvenom mi dosť vŕtal v hlave. Posadila som sa na posteľ.

,,Tak čo budeš robiť?"

,,Neviem."

Nastalo ticho.

,,Mohli by sme sa rozprávať. Taktiež som tamto na poličke videl magnetický šach," navrhol mi.

,,Ten šach vôbec nie je zlý nápad," vstala som a rozložila na zem šachovnicu. Spoločne sme poukladali figúrky tak, ako by mali byť usporiadané. ,,Rád hrávaš spoločenské hry?"

,,Hej, celkom," priznal sa. ,,Biela alebo čierna?"

,,Neviem."

Bolo mi to úplne jedno.

,,Vždy som tvrdil, že nerozhodnosť je hlavnou príčinou infarktov u pekných dievčat," povedal sympaticky a ja som sa nad tým zamyslela.

,,Nemusíš mi lichotiť," pohla som pešiakom na strane bielych figúrok.

Skye pohol čiernym koňom. ,,A ty nemusíš byť taká tvrdá. Si ako taký diamant. Alebo ho aspoň pripomínaš."

Pohla som druhým pešiakom, tvoriac pri tom akúsi celkom zaujímavú formáciu. Skye ma však prekvapil. Nebol ako jeden zo súperov, nad ktorými som v tejto hre tak ľahko vyhrávala. Robil múdre ťahy a s každým pohybom jeho figúrok som sa pristihla, že premýšľam čoraz dlhšie.

Možno to bolo spôsobené aj tým, že sme sa počas hry rozprávali o rôznych veciach a že dokázal dobre rozptyľovať moju pozornosť. Mal bohatú slovnú zásobu a tiež zmysel pre humor, čo sa mi veľmi páčilo. Prišlo mi to ako azda najlepšie strávený čas za posledné dni a stále viac som si uvedomovala, že je fajn človek, hoci som mu spočiatku nedôverovala. Ba navyše, nemala som pocit, že by na mňa niečo hral.

Moje figúrky ubúdali rýchlejšie, než tie jeho. ,,Vzdávaš sa?" spýtal sa po ťahu, po ktorom som strašne dlho premýšľala.

A potom som si to všimla. Spravila som ťah bielym koňom, ktorého som si tým ohrozila. A Skye sa nachytal.

Naklonil sa nad šachovnicu a presunul kráľovnú na to políčko, kde som mu ju s ľahkosťou vyrazila a vďaka čomu som smrteľne ohrozila jeho kráľa, a do tváre mu mohla konečne povedať: ,,Šach mat."

Boli sme od seba vzdialení na niekoľko centimetrov. A my sme sa k sebe mali ako dva magnety. Pobozkal ma.
Všetko, čo som registrovala, boli jeho jemné pery a to, že som pri tom vášnivom bozku zvalila niekoľko figúrok zo šachovnice. Jeho bozky boli neopísateľne dobré, miestami až také, že som nad sebou sama strácala kontrolu. Bozkával minimálne tak dobre ako... bozkával oveľa lepšie.

Otvorila som oči a odtrhla sa od Skyea, odraziac ho od seba rukami. ,,Nie. Toto sa nikdy nemalo stať," vyskočila som zo zeme závratnou rýchlosťou. ,,Odíď, prosím..."

,,Ale...Ak je to pre ten bozk, to ty si ma pobozkala ako prvá," povedal zmätene.

,,Ty mňa! Nikdy som nemala súhlasiť s tým, aby si ma "strážil!"" nakreslila som vo vzduchu úvodzovky. ,,Mohla som vedieť, že sa o niečo také pokúsiš!"

,,Čo je to s tebou, Amber? Mal som dojem, že-"

,,Čo je to so mnou?!?" Áno. Čo je to so mnou. Dva týždne od Erikovej smrti. Čo to robím???

,,Choď preč. Už ťa v živote nechcem vidieť!"

,,Ak som urobil niečo zlé, tak pre-"

,,Áno, urobil si! Pobozkal si ma!" utrela som si ústa do rukáva bundy.

,,Nevedel som, že je to zločin. A mimochodom, pokojne by som to urobil znovu. Veríš v lásku na prvý pohľad?"

Pokrútila som hlavou. ,,Nie, neverím."

,,A veríš vôbec v lásku, alebo len pred ňou utekáš tak, ako utekáš pred všetkým? Pretože to sú tieto knižky a výlety do Elvenu. Tvoj dokonalý útek."

Sťažka som prehltla. Toto sa ma dotklo. ,,Ak si o mne vážne myslíš toto, tak tamto sú dvere!"

,,Fajn. Budem strážiť vonku, keby prišla Raven."

,,Rob si čo chceš! Mimo môjho domu a mňa," s týmito slovami som ho vyhnala z izby, zmätená z vlastných pocitov a búrke, ktorá zúrila v mojom vnútri.

(Skye)

Skyea mrzelo, že dievča, ktoré sa mu páčilo, a do ktorého bol zamilovaný, bolo také chladné a prísne. Na malý okamih si vážne začínal myslieť, že ľady povolili, a že si získal jej srdce, avšak škaredo sa mýlil.

Odišiel z jej izby. Keď už bol pri plote, obzrel sa. Žiarivé svetlo vychádzajúce z okna jej izby spôsobilo zlú predtuchu.

,,Amb-" rýchlo sa vrátil nazad premiestnením. To už však bolo neskoro. Amber ušla.

 Amber ušla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vŕŕŕ.  Nejako tu začalo byť horko... Myslím, že Skye a Amber majú medzi sebou takú chémiu,  že by som pokojne mohla povedať,  že fire met gasoline 💑 💏 ☺

Elven ✅Where stories live. Discover now