Zvláštne chute

862 87 15
                                    

So Skyeom sme si užili množstvo zábavy. Obľúbili si ho moji rodičia, bratia (hlavne malý Adam, ktorý s ním rád hrával futbal), a aj kamaráti, i keď v Allisoninom prípade bol ten vzťah akýsi zvláštny, lebo Skye vyzeral takmer identicky s Chrisom. Pýtala sa na Chrisa, dokonca by som si dovolila tvrdiť, že jej na ňom záležalo viac, než si dokázala priznať.

Chris sa ujal kraľovania v Elvene na výbornú. Škody, ktoré napáchali pekelníci, teraz predstavovali len akúsi neznámu. Chris zvládal kraľovanie určite lepšie, než by som ho zvládala ja. Naviac, so svojimi radcami a kamarátmi ako Rakesh, Sia, Keith, Nate a ďalší, nebolo divu, že sa Elvenu darilo. Navštevovali sme Elven každý víkend a cez prázdniny. Šlo o skutočne krásne strávené chvíle.

Školu sme zvládali tiež dobre. Po všetkých tých bojoch s pekelníkmi, čarodejníkmi a podobne, pre nás boli úplne smiešnymi problémy typu "zase sa nám treba tak veľa učiť" a zrazu som milovala svoj život. Milovala som ho, lebo bol plnohodnotne žitý.

Zo Skyea sa stal doktor, konkrétne očný. A ja som pracovala vo vydavateľstve kníh. Obaja sme milovali svoju prácu. Tiež sme plánovali svadbu. Skye ma totižto požiadal o ruku. Samozrejme, súhlasila som. A rodičia mu tiež dali požehnanie, nakoľko ho mali radi a videli, aké divy so mnou robí jeho prítomnosť.

,,Zvláštne. Vždy som si myslela, že skončíš pred oltárom s Erikom," povedala mi Sam. Skye jej a Allison upravil pamäť, ale len natoľko, že si mysleli, že som Erika stretla v Londýne, nie v Elvene. Obe po novom ani len netušili, že čarodejníci, víly, alebo niečo im podobné vôbec existujú, nie ešte aby mali nejakú tajnú krajinu. Bolo to naše tajomstvo. A kto vie, možno im ho raz znovu poviem. Keď nadíde ten správny čas.

Sam vzťah s Jacksonom nevydržal dlho, no náhrada zaňho na seba nenechala dlho čakať. Nešlo o nikoho iného, než o Benjiho, ktorý dospel do krásy. Rovnátka už nepotreboval, nabral trochu viac svalovej hmoty a z tváre mu zmizlo akné. Nikto by v ňom nespoznal toho chalana, ktorým bol predtým, až natoľko na sebe chlapec zapracoval. A tak už Sam rozhodne neprotestovala, keď sa jej Benji pokúsil strčiť jazyk do úst.

Erik? Chýbal mi. Keď som na svojej ruke uvidela prsteň, v ktorom kedysi prebýval, schádzal mi akýsi hlások, náznak "života" v ňom.

,,Ja ti neviem. Erik bol fajn, ale prvý vzťah je niečo, čo zvyčajne nevyhráva. Vieš, čo tým myslím," ozvala sa Allison, keď sme sedeli v svadobnom salóne, kde plnili funkciu mojich poradkýň.

Bola som absolútne nerozhodná, nakoľko sa mi páčilo toľko šiat, a mohla som si na seba dať pred oltár len jedny. Skye mal pravdu, keď tvrdil, že nerozhodnosť je jednou z hlavných príčin infarktov u žien. Cítila som sa fakt dosť biedne. Točila sa mi hlava a musela som si sadnúť, nakoľko sa mi pri ďalšej otočke pred zrkadlom zahmlilo pred očami.

,,Musíš uznať, že jej to so Skyeom pristane omnoho viac, než s Erikom."

,,To áno. Amber? Si v poriadku? Deje sa niečo?" ustarostene sa ma spýtala Sam.

,,Nie, nič. Len sa mi zatočila hlava."

,,Si úplne bledá. Asi to na dnes zabalíme," dodala.

,,Nemáš náhodou horúčku?" to už spozornela aj Allison.

,,Nie, nemyslím si. Bola to len chvíľková slabosť. Som strašne nervózna z tej svadby a tak..."

,,No tak, dievča. Žiaden strach, zvládneš to," dodávala mi odvahu.

Akosi podvedome som sa dotkla bruška, tak, aby to Sam a Allison nezaregistrovali. Mala som akési tušenie. Meškala mi menštruácia. Mávala som nevoľnosti. A tá únava...

Elven ✅Where stories live. Discover now