(Erik)
Jej telo ležalo bezvládne uprostred zničenej zeme. Snažil sa nemyslieť na to najhoršie. Ona nemôže...Nie ona. Nie Amber. Nie jeho Amber.
Cítil vinu. Za všetko mohol on. A ešte jedna osoba. Koľkým ľuďom ešte Keriana ublíži?
Keď ju spoznal vo Francúzsku, vyzerala ako úplne obyčajné, milé dievča. Rýchlo sa skamarátili a neskôr spolu začali chodiť. Erik nevedel ako a kedy sa to stalo, proste to raz prišlo. Keriana mu ukázala veľa vecí, ktoré pretým nepoznal. Svet, ktorý nepoznal. Prezradila mu, že je čarodejnica. Ukázala mu Elven, krajinu, v ktorej vládol jej brat Alexander. Keď si spomenul na jeho bratský úsmev, zamrazilo ho. Pripomenulo mu to dobu, kedy sa to celé pokazilo.
Elven bola krajinou, ktorá mala vlastné rituály, kultúru, zvyky, či tradície. Napríklad podľa jednej z ich tradícií keď človek umrie, pozostalí z jeho tela majú za úlohu vyrobiť ľubovoľnú vec. Podľa toho, akú veľkú námahu si s tým dajú, taký bol pre nich človek dôležitý a tak ho mali radi. Videl tak už vázy z ľudských kostí, alebo obraz pokrytý ľudským, respektíve čarodejníckym popolom. Prišlo mu to zvláštne a možno trochu nechutné a desivé, no malo to niečo do seba.
Predávali sa však aj rôzne príbehy z generácie na generáciu. Čo sa však stane, keď sa jeden z tých elvenských temnejších príbehov stane skutočnosťou?
Erik to už vedel. Stačilo pozrieť sa na temnotu, ktorá v poslednom čase pokrývala Elven.
Pamätal si deň, kedy sa to celé začalo. Spolu s Kerianou sa prechádzali po elvenských lesoch, keď im došlo, že sa zatúlali veľmi ďaleko. Les bol na tom mieste tmavší a chladnejší.
Už boli na ceste naspäť, keď si Keriana všimla lesklú vec zabodnutú do zeme. Myslela si, že niekto stratil šperk. V skutočnosti to však bol úlomok zo zrkadla. Keď sa doň pozrela, už nikdy nebola ako predtým. Zmenila sa na monštrum. Už vôbec nebola to milé dievča, ktoré mu ukazovalo svet z inej perspektívy a pomáhalo mu zabudnúť na Amber, ale dievča, ktoré sa ho pokúsilo zabiť pomocou svojich čarodejníckych schopností a ostria dýky, ktorú mala pri sebe. Hodila doňho dýku so špecifickým menom Tueur silencieux, Tichý zabijak. Presne tú dýku, ktorú dal Amber. Tej Amber, na ktorú chcel zabudnúť.
Pamätal si, že ju vtedy zobral a odrazil ňou niekoľko kúziel, no jedno kúzlo ho predsa zasiahlo tak, že takmer vykrvácal.
Ako by ste zareagovali, keby na vás len tak z ničoho nič zaútočila priateľka a pokúsila sa vás zabiť?
Erik na ňu najprv vypustil niekoľko nadávok. Asi ich počula, pretože sa rozzúrila a pálila po ňom ešte silnejšie kliatby. Len tak-tak sa mu podarilo pred nimi utiecť.Keriana sa medzitým upokojila a vrátila na hrad. Zmenená a iná. Zaslepená zlom a túžbou po moci zabila Alexandra. Ako vysvetlenie na svoj skutok vyhlásila, že Alexa zabil on. Tak skončil Erik ako hľadaný elvenský zločinec.
Nechápal to. Nechápal, ako sa niekto môže zmeniť zo sekundy na sekundu na niekoho úplne iného. Zranený a v mukách sa dostal až na kraj lesa, kde ho potom našla staručká bylinkárka. Vďačil jej za život. Erik jej povedal, čo sa stalo, a ona mu dala cenné informácie.
Vraj podľa legiend, keď bol diabol ešte mladý, vytvoril si zrkadlo. Čokoľvek dobré, čo sa v ňom odrazilo, sa v okamihu zmenilo na zlé, a zlé na ešte horšie. Diabol dostal myšlienku, že vynesie zrkadlo do nebies, aby sa doň pozrel samotný Boh. Čím však letel vyššie, tým viac zrkadlo oťažievalo. Nakoniec bolo také ťažké, že sa mu vyšmyklo z rúk a spadlo na zem rozbité na stovky kúskov. Podľa legiend diabol prisahal pomstu. Toľkokrát väčšiu moc bude mať zrkadlo, keď sa znovu spojí, koľko kúskov črepín existuje.
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...