Christmas special ❤️

928 76 23
                                    

Zdravím, keďže sú tu tie vianočné sviatky, tak som sa rozhodla obdarovať Vás darčekom určených pre Vás - vianočným špeciálom Elvenu ❤️ Veselé Vianoce a šťastný nový rok ❤️❤️❤️

Zdravím, keďže sú tu tie vianočné sviatky, tak som sa rozhodla obdarovať Vás darčekom určených pre Vás - vianočným špeciálom Elvenu ❤️ Veselé Vianoce a šťastný nový rok ❤️❤️❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Skye)

Z neba padali tancujúce snehové vločky tvoriace bielu prikrývku. Aileen a Alix zbožňovali sneh a pre Skyea bolo radosťou sledovať ich rozjarené tváričky zakaždým, keď sa na oblohe objavili prvé snehové vločky v roku. Alebo aj druhé či tretie.

Tentokrát však tomu tak nebolo. Malá Aileen si čítala detskú knižku o dúhových vílach a Alix len zamyslene hľadel von oknom. Dokonca sa ani nepokúšal predčasne rozbaľovať darčeky, ktoré ležali pod vianočným stromčekom, ako to mal vo zvyku robiť každý rok.

,,Deje sa niečo, Alix?"

,,Tento rok s nami nebude pri stromčeku mamička."

Skye sa smutne usmial. ,,Áno. Mamička sa musí zotaviť z pôrodu. Ale čoskoro sa vráti medzi nás a prinesie so sebou aj vašu sestričku Tanyu."

Skyeovi sa zjavila v mysli Amber, nežne držiaca v rukách v poradí už ich tretie dieťa. Človek by si myslel, že ju už nemôže milovať ešte viac, než doteraz, no keď mu po nesmierne namáhavom pôrode porodila aj malú Tany, tak sa tak stalo. Jeho manželka bola našťastie veľmi silná, i keď často pôsobila krehko ako taký porcelán.

,,A nebude jej v nemocnici smutno? Na Vianoce by nemal byť sám ani stomček," povedal roztomilým hláskom Alix, až takým, že mnoho dám by sa nad ním rozplývalo. A nielen dám. Nuž, dobré gény a dobrá výchova. Skye by sa v tej chvíli aj potľapkal po pleci za tú dobre odvedenú prácu, keby tak nevyzeral divne.

,,Máš pravdu, Alix. Pôjdeme navštíviť mamičku, čo vy na to?"

Ozvalo sa jednohlasné áno.

,,Nakreslila som mamičke obrázok," povedala Lin a podala mu papier s niekoľkými postavami. Nebolo to nijaké umelecké dielo, no pre Skyea mal obrázok nevyčísliteľnú hodnotu, nakoľko na ňom bola nakreslená ich rodinka, dokonca aj Tanya, čo bolo len dobré znamenie, teda, že už ju decká prijali do rodiny a nemajú ju za akéhosi votrelca.

,,To je od teba veľmi milé. Mamička sa poteší," sklonil sa a zodvihol si ju na ruky. Rovnako, ako Amber, aj ona bola výškovo na svoj vek drobec.

Zaviedol deti do izby, kde im pomohol s obliekaním. Malá Lin s Alixom mali spoločnú izbu. Nie však preto, že by dom Adamsovcov nemal dostatok izieb, ale preto, že skrátka nemalo veľký zmysel, aby mali deti oddelené izby, pretože i tak spolu trávili veľmi veľa času a mali sa tak radi, že často aj zaspávali vedľa seba.

Londýnske svetlá blikali a atmosféra bola až nezvyčajne pokojná. Čaro Vianoc jednoducho Skye vždy miloval a jeho deti tiež.

Nechal Alixa, nech si mu v aute sadne na kolená a hrá sa na pretekára. O to, že narazí, si ťažkú hlavu Skye nerobil, nakoľko mal začarované auto, a aj keby sa Alix vôbec nesnažil šoférovať, tak i tak by sa dostal do nemocnice. Teda, bez nehody, samozrejme.

,,Tatik, zabudli sme doma Robina," povedala Aileen.

Robin bol už starý pes a pri Lin a Alixovi si odžil svoje. Veril však, že Robin ešte s nimi dlho vydrží.

,,Psíky do nemocnice nesmú, Lin."

Teda, niežeby Skye nevedel zariadiť, aby Robin smel, no bolo to takto jednoduchšie, a naviac, nechcel deti až priveľmi rozmaznávať. Keby si mysleli, že môžu mať úplne všetko, čo si zmyslia, nasledovalo by trpké sklamanie, ktoré by ich mohlo zničiť.

,,Prečo?"

,,No, lebo je to zakázané. Kvôli hygiene a tak."

,,Ale veď my Robina kúpeme," mudrovala.

,,Ale i tak, Robin chodí kade-tade..."

,,Ale pes by mohol predsa pomáhať rozveseľovať chorých ľudí. A aj lekárov."

,,Tatik, kukaj, ako naberiem kamión!"

V tej chvíli Skye stŕpol, no potom si uvedomil, že je to zbytočné. Veď čarodejnícke auto. Ba čo viac, žiaden kamión na ceste nevidel.

,,Ha-ha, zľakol si sa!" zamial sa Alix a Lin sa začala tiež.

,,Ty malé čertisko!" posadil Alixa na sedadlo spolujazdca, pri čom mu dal aj jednu výchovnú po zadku. Alix sa však neprestával smiať. ,,Poviem to vašej mamke, ako ma hneváte!"

Do nemocnice dorazili všetci v dobrej nálade. Keď navštívili Amber, tak akurát mala pri sebe malú Tanyu. ,,Jé, ahojte!" očné zreničky sa Amber šťastne rozšírili a usmiala sa.

,,Mamicka!" pricupkali k nej.

,,Pšššt. Práve zaspala," pohladila Tanyinu rúčku, ktorá jej vzápätí stisla ukazovák. Alix a Aileen zvedavo pristúpili bližšie a obzerali si malý uzlíček radosti v Amberiných rukách. Ani Skye neodolal. Pristúpil k Amber, dal jej bozk, prisadol si k nej na kraj postele a pohladil malú Tany po rúčke.

,,Nečakala som vás tu. Myslela som si, že budete pri štedrovečernom stole."

,,Nechceli sme byť bez vás," vysvetlil jej Skye.

,,Ako to zvádate doma?"

,,To sa spýtaj deciek," karhavo sa pozrel na Alixa.

,,Čo zrazu taký nenápadný, Alix?"

,,Niiiič."

,,Čo mi k tomu povieš, Lin?"

,,Niiiiič," povedala. No jasné. Partneri v zločine. Jeden druhému vždy kryli chrbát.

Amber sa zasmiala. ,,Toto je Tanya. Vaša sestrička."

,,Je tak malá..." povzdychla Lin. ,,Je menšia, ako moja miminkovská bábika," žasla.

,,Je ešte maličká, potrebuje teraz veľa spať a papať, naberať silu a rásť."

,,Kedy bude vedieť rozprávať?"

,,Ešte dlho nie, Alix. Bude sa to musieť naučiť."

,,Keď sa zobudí, začnem ju to učiť. Môžem?"

,,Je to ešte novorodeniatko. Ale ak trošku podrastie, tak áno. Chceš si ju podržať na rukách?" navrhla mu usmievajúca sa Amber.

,,Neublížim jej?"

,,Neboj, pomôžem ti s tým."

,,Mamka, ona je ťažká."

,,Nie, to len ty si ešte drobec," pousmiala sa.

,,Začnem posilovať s ockom," povedal, zdalo sa, že skalopevne presvedčený Alix.

,,Skvelé, tak kedy začneme?" podpichol ho.

,,Hm. Po plazdninach. Najprv zjem všetky koláče tety Malie."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Elven ✅Where stories live. Discover now