Erikovo rozhodnutie

832 84 0
                                    

(Skye)

,,Deje sa niečo?" spýtal sa Skye, keď Amber zamyslene sedela pred lesklou plochou zrkadla. Pokrútila hlavou a povzdychla si.

,,A vieš, že ti neverím? No tak, Amber. Povedz mi, čo ťa trápi. Je to to s tým kraľovaním?"

,,Nie, to nie je. Myslím si, že sa ho Chris zhostí na jednotku. A je to lepšie, než ak by som mala vládnuť ja."

,,Tak?"

,,Doktor?" spýtala sa ho vyčítavým tónom, čím mu dala jasne najavo, na čo práve myslí.

,,No áno."

,,Myslím si, že sme obišli isté veci, ktoré robia ostatné páry. Nemali sme poriadne rande a tak," povzdychla si.

,,Proste sme sa spoznávali inak. No ak budeš chcieť, s radosťou ťa na nejaké zoberiem. I keď si myslím, že na spoznávanie sa budeme mať ešte veľa času."

,,Budem chcieť. Keď spolu máme byť, tak by som chcela poznať všetky tvoje tajné sny a želania, a tiež iné veci o tebe."

,,Moje najväčšie želanie si ty. A samozrejme, nahá. A ja prikrývam tvoje nahé telo tým mojim nahým..."

,,Skye!" okríkla ho Amber a on sa iba zasmial.

,,Čo? Chcela si poznať všetky moje najtajnejšie sny a želania."

,,Trdlo perverzné," Amber pobavene pokrútila hlavou a začala si hrebeňom prečesávať svoje aktuálne krátke vlasy. Natiahla sa po nožničky a začala si odstrihávať končeky, ktoré boli dlhšie, než iné.

,,Premýšľala som tiež o Erikovi," povedala vrámci konverzácie. Erik nebol témou, o ktorej by sa s ňou Skye rád rozprával. Bol jej bývalým priateľom - bývalým, pre ktorého mala vždy istú slabosť.

Tušil, čo príde ďalej. Vrátime Erika naspäť do neba, kam patrí, nakoľko tu len trpí, alebo si ho necháme pri nás v podobe prsteňa.

Bolo to trochu zvláštne, ale Skye by nebol proti, ani keby s nimi Erik ostal. Nepovažoval ho už viac za konkurenciu. Erik bol mŕtvy a neexistoval spôsob, ako ho vrátiť späť do života. To bolo jasné každému čarodejníkovi od nepamäti. Mŕtvi sú mŕtvymi. Napriek tomu však existovali čarodejníci, ktorí sa o oživenie radi pokúšali, i keď šlo o čiernu mágiu. I to, že spravil z Erika prsteň, bola v podstate čierna mágia. Ale nad tým nikdy veľmi neuvažoval, nakoľko si myslel, že robí správnu vec, ktorá zachráni Elven. A nemýlil sa. Erik im pomohol viac, než dosť.

,,Ehm, čo? Prepáč, nepočul som ťa dobre," povedal, keď si uvedomil, že Amber otvárala ústa a vychádzali z nich slová, ktoré pre svoje myšlienky prestal vnímať.

,,Hovorila som si, že by sme mali poslať Erika za Kerianou a Dorou. Nemôžeme ho sebecky držať uväzneného v prsteni."

,,To áno. Kedy to spravíme?'' spýtal sa nie práve najnadšenejšie. Asi nikto by mu neuveril, že mu Erik bude chýbať. Znelo mu to samému dosť hlúpo, keď sa nad tým zamyslel.

,,Kedy bude chcieť Erik. Toto rozhodnutie patrí jemu."

(Amber)

,,Budem na teba dozerať. Len zhora. Budeš mať toho najlepšieho strážneho anjela vôbec," povedal Erik snažiaci sa o to, aby som neplakala. No bolo neskoro. Už sa tak stalo.

,,Budeš mi chýbať. A aj Skyeovi, i keď to asi neprizná, lebo by sa cítil ako idiot."

,,Je veľmi hrdý, čo?"

,,To áno."

,,Ale je to dobrý chalan. A myslím si, že na pozíciu tvojho frajera je súcejší, než ja. Verím, že spolu zostarnete, budete vychovávať spoločné deti a vnúčatá, možno aj pravnúčatá. Áno, viem, že máš len sedemnásť a že pri dnešnej dobe a priemernej dĺžke vzťahov sa to hovorí tisíckrát jednoduchšie, než keby sa tak malo stať, ale verím, že vy dvaja budete výnimkou, a že to spolu dotiahnete až do samého konca. Myslím, konca vášho života. Nie do konca mesiaca."

,,To je od teba tak.. nesebecké..." utrela som si kútik oka, z ktorého stekala malá slzička.

,,Kedysi som bol veľký sebec. Ale ľudia sa menia. Dokonca aj tí mŕtvi," povedal Erik tónom, v ktorom bol náznak sarkazmu. ,,Veď vieš. Telo sa zmení na akúsi instantnú zmes položenú na poličke alebo ho objedia chrobáčiky, a duch - tak ten si blúdi po svete, alebo v mojom zvláštnom prípade je uväznený v prsteni a premýšľa. O tom, čo urobil alebo neurobil za života. O všetkom. Snaží sa pomáhať najbližším. Vždy som veril, že tí, ktorých nitka života bola uťatá, s nami ostávajú aj po smrti v podobe anjelov. Neuvidíš ma, nebudeš ma počuť, možno iba ak tak vo sne, ale budeš vedieť, že som stále s tebou."

,,Aj keď sa budem sprchovať?"

,,To vieš, že si to nenechám ujsť," Erik sa rozosmial.

,,To znie desivo."

,,Neboj, doprajem ti súkromie. Len som si z teba uťahoval."

,,Ešteže tak."

,,Kedy chceš odísť?" spýtala som sa ho uslzene.

,,Chcel by som sa rozlúčiť s deckami a ešte povedať pár milých slov Skyeovi, aby neľutoval, že sa ma zbaví, i keď - kto by na jeho mieste ľutoval? A potom budem pripravený. Keriana na mňa čaká."

,,Erik?"

Chcela som sa ho spýtať, či skutočne miluje Kerianu, no nakoniec som dospela k názoru, že na tom už i tak nezáleží.

,,Áno, Amber?"

,,Mám ťa rada."

Príde mi tak ľúto,  že sa Elven už pomaličky končí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Príde mi tak ľúto,  že sa Elven už pomaličky končí...  💗❤💔

Plánujem ho potiahnuť  ešte do nejakej osemdesiatej časti, takže sa bude končiť ešte asi 10 dielov, ale i tak...Táto zostava mi bude chýbať, predovšetkým Skye...

Možno sa pýtate, či plánujem časom napísať pokračovanie Elvenu. Nuž, nevylučujem to. Elven mám rada, mám celkom dobrú fantáziu, tak prečo nie? Lenže je tu jedno veľké lenže, a to také, že by som rada dopísala iné príbehy a ďalej mám tu návrh na jeden nový príbeh a mám z neho už napísaných niekoľko častí. To znamená, že by som sa k pokračovaniu Elvenu dostala možno až niekedy v budúcom roku, ale vtedy ma bude čakať tzv., ehm, "skúška dospelosti" - maturita, takže nebudem mať veľa voľného času.

Ďakujem za pochopenie. Mám Vás rada.

Elven ✅Where stories live. Discover now