Bodyguard

1.3K 140 12
                                    

Nechápavo som si premeriavala Skyea.
Skye.. to sa mi ponúkal ako bodyguard?

Nevedela som, či si zo mňa strieľal alebo to myslel naozaj vážne.

,,Teda, keď budeš chcieť. Stále sú tu i iné možnosti."

,,Sčítane a jasne: aké mám možnosti?"

,,Môžeš ísť domov sama, so všetkými svojimi vecami," začal mi ich menovať.

To znelo fajn, nebyť toho, že by to bolo akoby som si hodila na krk slučku a mnohým, ktorí budú so mnou, tiež.

,,Môžeš ostať u nás, avšak je tu predpoklad, že po tebe rodičia nechajú vyhlásiť pátranie."

Polícia a ďalší. Nikto iný mi už len nechýbal ku šťastiu.

,,,Avšak je tu i možnosť, že by sme tvojim rodičom a blízkym upravili pamäť a ostala by si u nás."

Bolo by to bezpečné, ale nepáčilo sa mi to.

,,Môžeš svoje veci nechať u nás a ísť domov sama," pokračoval Skye.

To bolo podobné, ako tá samovražda predtým.

,,A je tu i možnosť, že pôjdeš domov, jeden z nás ti bude robiť ochrancu a druhý ostane strážiť Rakesha, kým sa nepreberie, a nebude sa s nami môcť rozprávať."

,,Hej, prečo sa nikto nepýta aj na môj názor?" spýtal sa Chris. ,,Je mi úplne ukradnuté, čo s Amber bude. A nemienim ju strážiť len kvôli tomu, že sa ti páči, a tamtej veci, ktorú zobrala z babičkinho domu. Je to jej záležitosť a ja chcem bezpečie. Sú to jej sračky."

Akoby to bola obyčajná vec! Debil. Toto Chrisovo správanie mi pomohlo spraviť konečné rozhodnutie. Jeden deň počkám. Kým sa neuzdraví Rakesh natoľko, aby mohol povedať to, čo vie. Pôjdem do Elvenu a skoncujem raz a navždy s tými stvoreniami. Avšak na to, aby som mohla byť pri Rakeshovi, sa musím držať v blízkosti Adamsovcov. Predtým však musím vybaviť niekoľko vecí a to môžem len za predpokladu, že pôjdem domov.

,,Takže keď sa rozhodnem pre túto možnosť, ako si to predstavujete?"

,,Odprevadím ťa domov a budem ťa strážiť," navrhol Skye.

,,A čo moji rodičia?"

,,Ubezpečujem ťa, že sa ich ani Raven, ani nikto iný nedotkne."

,,Ale ani nepokúsi manipulovať s ich mysľou. Plus ani ty," založila som si ruky na prsiach.

,,Mne môžeš veriť, Amber."

Nadvihla som obočie, pretože ešte stále som si nebola istá, čo si mám o ňom myslieť.

,,Vždy si taká nedôverčivá?"

,,Dôveruj, ale preveruj," odpovedala som. ,,Tak fajn. Vyberám si poslednú možnosť. Nenúť ma, aby som to oľutovala."

,,To neurobím. A vieš čo?" spýtal sa ma. Pyžamo, ktoré som mala na sebe, sa začalo trblietať a zmenilo sa na nohavice, tričko a bundu. Typické oblečenie, aké rada nosievam. Som tým očarená. Sama by som chcela mať takéto schopnosti.

,,Vďaka. Idem po Robina, nech môžeme vyraziť," pousmiala som sa. Vybehla som po schodoch do Skyeovej izby a zobrala môjho maličkého miláčika do náručia.

Skye sa rozprával s Chrisom, alebo lepšie povedané, znovu si vymieňali názory. Keď ma uvideli, ihneď obaja zmĺkli.

,,Som pripravená na odchod," oznámila som im.

Rozlúčila som sa s Marie a Chrisom. Dvere sa za nami zavreli a ocitli sme sa na terase.

,,O čom ste sa rozprávali s Chrisom?"

Elven ✅Where stories live. Discover now