Elven v ohrození

1.2K 127 3
                                    

(Skye)

Erik King sa pýtal, čo sa stalo s Amber, a Skyeovi neostávalo nič iné, než mu všetko vyrozprávať a povedať mu celú pravdu.

,,Je pravda, že ste spolu vy dvaja chodili?" spýtal sa Erika, teda toho prsteňa. Bolo to mätúce.

,,Dlhý príbeh. Ale áno, chodili, kedysi," ozval sa chlapčenský hlas z predmetu.

,,A potom si umrel," povedal Skye zamyslene.

,,Viem, čo si myslíš. Že som mŕtvy a na prsteň žiarliť nemôžeš. Úplne tomu chápem."

To dávalo zmysel, ale v skutočnosti myslel len na ňu, nie na žiarlivosť. ,,Nie," povedal mu, aj keď možno mal Erik trochu pravdu. Ten chlapec v prsteni ju poznal lepšie ako on. A naviac, Amber na ňom muselo záležať, zohral v jej živote určitú úlohu. ,,Nemyslím si to. Ale Amber sa mi páči."

Nastala odmlka.

,,Musíš byť poriadne silný čarodej, keď si sám dokázal takéto kúzlo a poradiť si s Amber, ktorú niečo posadlo."

Pochopil, že to mal byť kompliment, ale Erik tentokrát nemal pravdu. ,,Vôbec som si s ňou neporadil," nechal svoju tvár klesnúť do dlaní. ,,Ani neviem, čo bolo v tej šípke. A teraz chce ničiť, chce, aby každý trpel, a nenávidí všetko a všetkých. A najhoršie na tom je, že nepoznám protiliek na niečo, čo ani sám nepoznám."

,,Je jeden. Pomôže jej v každej situácii."

Nadvihol zrak. Vznikla v ňom malá iskrička nádeje. ,,Počúvam."

,,Daj Amber na krk jej elvenskú hviezdu."

,,Nemôžem jej tú hviezdu dať na krk. Prvé čo by urobila by bolo, že by utiekla," povedal. ,,A ešte by spravila niečo bláznivé," dodal.

,,Len na pár minút."

Rozmýšľal nad tým. Keby na pár minút dokázala byť Amber normálnou, dalo by sa to vyskúšať.

,,Si si istý tým, že to bude fungovať?"

,,Hovorím ti to akože som duch v prsteni," povedal, čím Skyeovi dodal istú nádej. Za pokus to stálo.


,,Čo je v tom prívesku?"

,,Dlhý príbeh. Choď za ňou," povzbudzoval ho hlas.

Podišiel ku dverám.

,,A nechaj ma tu," požiadal ho Erik.

,,Prečo?"

,,Z prostého dôvodu. Mám väčšie skúsenosti so ženami, podľa toho, čo vidím. Keď sa ženy cítia ohrozené, sú schopné všetkého. A keďže som videl, v akom stave je Amber, tak pri tom logicky nechcem byť, keď nemusím."

Skye ho položil na neďaleký stolík, stisol kľučku a otvoril dvere. Mal už plné zuby naťahovačiek sa s ňou. Nemienil sa s ňou ďalej hádať, ale nechcel na ňu ani znovu použiť omračovacie zaklínadlo. Najprv sa s ňou chcel pokúsiť porozprávať. Chcel jej nejako dohovoriť. Ako v tom lese, keď sa na malú chvíľku spamätala. Chcel jej pomôcť.

Elven ✅Where stories live. Discover now