Kúzlo

1.2K 121 10
                                    

(Amber)

,,Takže, na to kúzlo potrebujeme nakresliť toto?" s hrôzou som sa pozrela na zložité obrazce v knihe. Erik spomínal, že je to náročné kúzlo, ale netušila som, že až tak.

,,Toto kúzlo by sa malo správne urobiť takýmto spôsobom," vysvetlil Skye fakt, prečo nemôže na tvorbu tohoto kúzla použiť iné kúzlo.

,,Takže sa ide kresliť. A kto to bude vlastne kresliť?" nadhodila som. Nebola som tým dvakrát nadšená, ale keďže som bola v takej situácii, v akej som bola, tak som sa rozhodla obetovať sa.

,,Ja," povedal Skye, za čo som bola len vďačná. Všimla som si ale jeho vyčerpanosti, takže som namietla tým, že to spravím miesto neho.

,,Vážne by si to podstúpila?" spýtal sa ma po chvíli, na čo som váhavo prikývla. ,,Bude to náročné."

Bola som pevne odhodlaná podstúpiť všetky body z knihy, nech boli, aké boli.

Ucítila som niečo, čo už dlho nie. Nervozitu zmixovanú s obrovským strachom. Trochu tam však bol aj strach o Skyea. Zvláštne. Kedysi som z neho mala strach. A teraz?
Teraz som mala strach o neho, i keď tu stále bol ten pocit, že by ma mohol zašľapnúť topánkou, keby chcel. Keď som bola s ním, cítila som niečo intenzívne, čo mi bralo kyslík. Neviem, čo to bolo, ale chcela som to zistiť.

Poznala som všetky podrobnosti, ktoré kúzlo sprevádzali, vedela som, čo mám robiť ja, a čo má robiť Skye, no stále tu bol ten pocit.

Zhlboka som sa nadýchla. ,,Som pripravená. Len...Bojím sa o teba."

,,Bojíš sa o mňa?" spýtal sa s miernym úškrnom.

,,Veď vieš, ako to myslím."

Vôbec mi nemusel pomáhať, no predsa to robil i s rizikom, že sa kúzlo nemusí podariť, a že sa všetko môže nejako zvrtnúť.

,,Budem v pohode. A spravím to," povedal.

Zahryzla som si do pery. Teraz som mala poslednú možnosť z toho vycúvať. Nemohla som toto robiť Skyeovi. Veď krvácal z nosa a to kúzlo je náročné. A bála som sa - naozaj mi na ňom začalo veľmi záležať. ,,Prečo si dnes krvácal z nosa?"

,,O tom sa nemienim baviť," snažil sa tejto téme vyhnúť.

Zvraštila som obočie. ,,Bolo to preto, lebo si dnes čaroval až priveľa?" spýtala som sa.

,,Niektoré naše kúzelné schopnosti nás ničia viac, než iné, pretože pochádzajú hlboko z našeho jadra."

,,Takže to súviselo s tým, že si priveľmi používal jednu špeciálnu schopnosť?"

,,Áno."

,,Ako vlastne fungujú tie špeciálne schopnosti?" spýtala som sa zo zvedavosti.

,,Nikto nevie. Každému čarodejníkovi sa dostanú pri narodení. Na to, aká schopnosť je tá jeho, prichádza v priebehu života. Je dobré vynikať v niečom, v čom ostatní čarodejníci nie, ale často to privádza aj veľké ťažkosti. Krvácanie z nosa, vysilenie a v niektorých prípadoch i smrť sú jednými z nich."

To znelo príšerne.

,,Bola tvoja mama taktiež čarodejnica?"

,,So schopnosťou uzdraviť mnohé choroby. Jedna z najpotrebnejších," jeho oči odrazu nadobudli sklenený výraz.

Všetko som zrazu videla v úplne inom svetle. Úplne som ho chápala. A začala som chápať i jeho a Chrisov rozhovor pri skrinkách. Chris sa len bál, aby sa Skyeovi nestalo niečo podobné, ako ich mame. Správal sa tak, ako sa správal, lebo chcel ochraňovať svojho brata. A mal pravdu.

Elven ✅Where stories live. Discover now