(Amber)
,,Nemôžem jej tú hviezdu dať na krk. Prvé čo by urobila, by bolo, že by utiekla do Elvenu."
Adams. Nenávidela som ho. Opovrhovala som ním. Elven mi zobral tak veľa. Všetko čo stačilo urobiť, bolo predať prívesok do správnych rúk. Zrkadlo sa muselo poskladať. Črepina k črepine. A jediné, čo tomu bránilo, bol on. Skye Adams.
Cítila som obrovskú bolesť. Jedine tá ešte poukazovala na to, že nie som mŕtva. Štyri steny okolo mňa a ja spútaná a sama uprostred izby. Každý ma zradil. Samantha a Allison ma opustili vtedy, keď som to najviac potrebovala. Moja rodina sa o mňa vôbec nezaujímala. Nemám rodinu. Nemám priateľov. Všetci ma zradili. Všetci do jedného. Zaslúžili si trpieť.
Lačne som sa pozrela na steny bordovej farby a upínala sa na tieto myšlienky. Predstavila som si rieku plnú bordovej farby a telá ležiace v nej. Krv. Veľa krvi. Dolámané kosti. Démonov.
Dvere sa otvorili. ,,Ahoj. Ako sa cítiš?" opýtal sa Adams. Pravdepodobne on - Skye.
,,Netvár sa, že ťa to zaujíma. Nikoho to nezaujíma."
Skyeovi sa na čele objavila vráska. ,,Ale zaujíma, Amber. Divila by si sa, koľkých ľudí. Vrátane mňa."
,,Lži!" zamrvila som sa na drevenej stoličke s operadlami. Tá však bola pevne pripevnená k zemi.
,,Chcel by som ti niečo dať, Amber," povzdychol si a pristúpil ku mne.
,,Darčeky? Ale prosím ťa. Strč si niekam tieto lacné spôsoby, ako ma dostať do postele."
Zdalo sa, že som ho tými slovami dostala. Dotkla som sa ho nimi. A páčilo sa mi to. Chcela som, aby cítil ich bolesť.
,,Ak si myslíš, že ti chcem niečo dať preto, lebo ťa chcem dostať do postele, prečo si myslíš, že si spútaná?"
,,Lebo rada utekám. Vždy utečiem. Nenávidím ľudí. Nenávidím vás všetkých!" snažila som sa odviazať. Povrazy mi rezali kožu, ale to mi bolo ukradnuté. Museli sa dať nejako uvoľniť.
,,Chcel som ti iba dať toto," otvoril dlaň. Bola v nej biela šachová figúrka v tvare kráľovnej. Obyčajná figúrka a predsa mnou dokázala otriasť tak, že som vyvalila oči.
Odvrátila som hlavu. ,,Daj to preč! Nechcem to vidieť!" Nechcem. Nie. Svojvoľne som sa začala triasť. Môj dych sa zrýchľoval pri spomienke na šach a vášnivé bozky. Na lásku.
,,Je to figúrka zo šachu," povedať mi, akoby som bola vari slepá. Podišiel ku mne bližšie a pokúsil sa dať mi ju do ruky.
Prstami som ju odrazila, na čo odskočila na zem. ,,Daj ju preč!"
Zodvihol ju a strčil mi pred oči. ,,Poriadne sa na ňu pozri."
Po líci sa mi skotúľala slza. Prečo som plakala? Bola to len figúrka!
Precitlivela som.
,,Je tvoja," chytil ma za ruku a vložil do nej figúrku, stisnúc ju tak, aby som ju držala pevne v ruke. Jeho ruky boli teplé. Roztápali ľady v mojom srdci a nechávali tiecť kvapky sĺz po mojom líci.
Ste na konci ďalšej časti príbehu a v nej sa Skye snažil vyliečiť Amber 🙂 Myslíte, že sa mu to podarí?
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...