Labuť v púšti

1.7K 144 5
                                    

,,Prestaňte, veď ma rozpučíte," povedala som pridusene.

,,Prepáč. Ibaže si ma vydesila k smrti. Naraz si sa vyparila a ja som ťa hľadala všade a-" Allison bola rozrušená.

,,Sam?" zaostrila som pohľadom na ňu.

Allison prikývla na znak, že vie o všetkom.

,,Volala som ku vám, ale vaši povedali že si sa ešte nevrátila. Potom som volala ku Sam. Zľakla sa a došla ku mne. Nezdalo sa mi správne, že ako jediná z nás nevie, čo sa tu deje, a preto som jej povedala, čo sa stalo," vysvetlila mi Samantha. ,,Ako ste ma z toho mohli vynechať? Vy sa tu meníte na víly," slovo víly priam pošepla, ,,a mne nepoviete o ničom."

,,Takže tomu všetkému veríš?" opýtala som sa. Ja som nedokázala uveriť tomu, že nejaké víly existujú, a to som silu krídel pocítila na vlastnej koži.

,,Jasné, že verím. Allison mi to dokázala."

,,Čože??" myslela som, že vyletím z kože. Allison mykla jedným plecom a stiahla pery do tenkej linky.

Poobzerala som sa, či nás nikto z rodiny nezačul, a viedla ich cestou do mojej izby. Jediný spôsob, ako by Allison mohla dokázať Sam existenciu víl, bol prsteň. Cenila som si Allisoninu odvahu, ale i tak mi to nebolo jedno.

,,Takže. Čože si to urobila?" povedala som, keď sa za mnou zavreli dvere do môjho fialového kráľovstva. Voľakedy bola moja izba ružovej farby. Ale potom, keď som bola staršia, povedala som si, že by sa zišla zmena, a tak mám odvtedy izbu fialovú.

,,Ukázala som jej prsteň. Ale robila som to len preto, aby mi uverila," Allison kývla smerom k Sam.

,,Hej, nehovorte o mne v tretej osobe," ozvala sa Sam. Keď sa stretla s našimi vážnymi pohľadmi, rezignovala.

,,A čo sa stalo?" vlastná zvedavosť ma premohla.

,,V podstate to, čo minule. Nasadila som si prsteň a narástli mi krídla," povedala Allison.

,,Ešte vynechala tú časť, kedy sa predo mnou začala vyzliekať," nenechala svoje ústa zavreté Samantha.

,,Musela som! Inak by som mala oblečenie na franforce. A ďakujem, ale dve také diery zozadu na oblečení si neprosím, i keď sa jedná o tie najhoršie kúsky oblečenia na svete zvané školská uniforma."

Allison školské uniformy nenávidela, pretože si myslela, že jej nepristanú. Nebola to pravda. Allison bola typ dievčaťa, ktoré by vyzeralo dobre i v mäsovom kostýme Lady Gaga.

,,A čo krídla? Boli také isté, ako naposledy?"

,,Hej. Ale keď som si nasadila na prst prsteň, bolelo to o dosť menej, než minule."

,,Mhm," kývla som na znak porozumenia. Bolela ma hlava a cítila som potrebu nechať hlavu klesnúť na vankúš a zaspať. Uvedomovala som si však, že teraz by to pre návštevu nebolo vhodné. Hoci by to pochopili.

,,Amber?" nadhodila Allison.

,,No?"

,,Keď sme po tebe pátrali, došiel rad aj na denník, a myslíme, že vieme, komu patril."

To ma prebralo dostatočne na to, aby som znovu začala vnímať. ,,Komu? Mojej babke?"

,,Nie. Vlastne si myslíme, že jeho vlastníctvo siaha omnoho hlbšie do histórie. Aha," Allison mi podstrčila popod nos nalistovanú stránku a ukázala mi tam niečo napísané.

,,Samuel Curtis. Curtisovci boli moji starí rodičia," spomenula som si na svoju babku. Chýbala mi. ,,Ibaže môj dedko nebol Samuel, ale Alan."

,,A tvoj pradedko?" spýtala sa Sam.

Elven ✅Where stories live. Discover now