Na vlastnej svadbe som veľa plakala od dojatia. Dokázalo ma dojať aj to, že som si pri svadobnom tanci spomenula na to, že ma kedysi dávno pri našom prvom rozhovore pozval Skye na ples. A teraz sme stáli tu, pred oltárom, na našej svadbe. Ešte šťastie, že som mala vodeodolný mejkap.
Svadba sa z pochopiteľných dôvodov nekonala v Elvene. Veď ako by som vysvetľovala rodičom a bratom, že viem o záhadnej zemi, do ktorej sa dokáže človek dostať len za pomoci elvenskej hviezdy, a že tá zem vyzerá ako Narnia a žijú v nej čarodejníci? Asi nejako podobne, ale aj tak.
Hoci by sa mi viac páčilo mať svadbu v Elvene, rozhodla som sa pre najmenej komplikované riešenie. Okrem toho, cestovanie elvenskou hviezdou v mojom stave nebolo dvakrát bezpečné. Skye však znášal moje výkyvy nálad, opatrnosť, pažravosť, nevoľnosti a sem-tam aj nadávanie a krik s nadhľadom. Prikrýval si pred nimi oči, nakoľko vedel, že je to len dočasné. Tešil sa, že bude tatkom (dokonca dvojnásobným, čakali sme totižto dvojčatá) a už teraz vymýšľal bábätkám šibnuté mená. Veď ktorý normálny chalan by chcel dať svojmu dieťaťu meno Gertrúda? Ah. Skye nebol normálny. Bol také dospelé dieťa ako bonus.
,,Gertrúda? Veď tak sa volala ropucha Nevilla Longbottoma z Harryho Pottera! Chudák dieťa. Nie! To mu nespravím!"
,,Máš pravdu. Robil som si srandu," zasmial sa.
,,Rob si srandu z plastelíny, nie z našich detičiek," odula som sa. Keď som videla, ako sa chystá čarovať, ešte som nadvihla ukazovák a dodala: ,,A neskús si vyčarovať plastelínu!"
Ruky mu poklesli k telu. ,,Tak v tom prípade si budem musieť nájsť inú zábavku. Valčík?"
,,Uf. Nie. Skôr taký blues. Cítim sa ako taká veľryba," vložila som svoju malú ruku do tej jeho a šli sme na parket, kde sa aktuálne niesli tóny pesničky Crazy od Aerosmithu.
,,Ale si tá najkrajšia veľryba na svete."
Capla som ho po chrbte.
,,Au! To bolo za čo?"
,,Nie som veľryba!"
,,Povedala si, že sa tak cítiš!" ohradil sa.
,,Nie však, že ňou aj som!"
,,Ale tiež som povedal, že si najkrajšia."
Zchladila som ho pohľadom.
,,Ženy..."
Potom ešte zamrmlal niečo o hormónoch tehotných, no jeho nepochopenie pre ženskú logiku odišlo s prvým zakolísaním sa v rytme ďalšej pesničky. Pobozkala som ho.
(Allison)
Allison sedela na zelenom koberci dobre udržiavaného trávnika. Bolo jej ukradnuté, aké šaty má na sebe, či biele a slávnostné, alebo džínsy. Kým hostia sa veselo zabávali, tancovali, jedli a pili, ona to nedokázala.
Chytila Amberinu kyticu. "No Allison, máš problém," povedala si sama pre seba a začala trhať lupene kvetov. Nemala však problém preto, že by bola poverčivá. Na takéto veci, ako že sa hneď po Amber bude vydávať ona, lebo chytila nejakú hlúpu kyticu, neverila. Vlastne mala rada svoju slobodu. Cítila sa smutná práve preto, lebo sa nedokázala baviť. Inokedy by už bola tancovala niekde na stole. A teraz tu trhala burinu - dobre zaranžovanú burinu ruží kytice svojej najlepšej kamarátky.
,,Tie páriky sú sladké ako také topiace sa marshmallows. Farbou roztomilé, vo vnútri presladené a lepia sa na seba."
Otočila sa za hlasom. Bol to Chris.
,,Moje slová. Z môjho pohľadu romantické vzťahy sú ako také výlohy obchodov. Z diaľky vyzerajú pekne, no z blízka zistíš, že obsahujú hovadiny, ktoré ti absolútne netreba."
Chris si počas jej prehovoru vytiahol z vrecka škatuľku cigariet a zapaľovač. ,,A možno aj také hovadiny, ktoré ti treba," povedal a vyfúkol dym z úst.
Uvedomila si, že má pravdu. A tiež, že Chris tak trochu hovorí o sebe. ,,Prestala som sa starať o rôznorodé výlohy obchodov, v poslednom čase."
,,Prečo?" opýtal sa.
Jednoduchá otázka, na ktorú sa hľadala odpoveď veľmi ťažko. ,,Pretože hľadím na jednu konkrétnu výlohu, a zisťujem, že som bez peňazí, hoci z nej potrebujem tak veľa."
,,A tak si rozbila tú výlohu, zobrala si si, čo ti bolo treba, a nechala tam zbytky, ktoré si nepovažovala za potrebné. Vandalizmus v podaní Allison Monroeovej."
,,Svedomie mi to vrátilo natoľko, že by som chcela majiteľovi obchodu poslať hlboké ospravedlnenie."
,,A možno by si sa s ním mala osobne a predovšetkým úprimne porozprávať."
,,Nedokážem to. Hoci by som mu chcela povedať toľko vecí, tak neviem, čo mu mám povedať, aby to neznelo príšerne trápne," zahľadela sa naňho.
,,Máš dve možnosti: "strápniť sa" alebo to nechať tak a nechať svedomie hrýzť ťa."
,,Čo keď ma za to znenávidí?" uvažovala.
,,To nezistíš, keď to neskúsiš."
,,Asi sa idem opiť," povedala a snažila sa postaviť.
,,A to zase prečo?" zastavil ju.
,,Prečo, prečo, prečo.. aby som ušla realite."
,,Sú lepšie spôsoby, ako uniknúť realite."
,,Myslíš sex?" spýtala sa ho.
Pokrútil hlavou a nahmatal si pod košeľou prívesok sedemcípej hviezdy. Stisol ho v hrsti a následne ho odložil naspäť.
Myslel Elven.
Takže, keďže väčšina zastáva názor, že Skye a Amber by mali mať dvojčatá, tak majú/mám/máte ich mať 😄
Btw, písala som poslednú kapitolu, s názvom Bonus chapter, a akosi som zadriemala (ťažký život stredoškoláka) a stlačilo sa mi pri tom nechtiac ZVEREJNIŤ, dala som okamžite zrušiť publikáciu, nakoľko to bolo nedopísané, takže ak vám to zobrazilo a začali ste to čítať, tak sa ospravedlňujem, my mistake, hlúpa som 😅
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...