Toto musíte vidieť!

780 84 6
                                    

Šiestykrát v smrti Elven uzdraví. Keď už len číslo sedem zostáva, posledný dych, Pandora skonáva. Toto bola časť proroctva, ktorá na mňa čakala v blízkej budúcnosti. Mala som obavy zo slov "smrti" a "skonáva" v tejto časti proroctva. Nech to však znamenalo čokoľvek, musela som zachrániť Elven.

V týchto úvahách som blúdila chodbami domu Adamsovcov a takmer som pri tom vrazila do Marie.

,,Ach. Dobrý deň prajem, slečna."

Vždy som sa pýtala sama seba, prečo sa ľudia zdravia "dobrý deň prajem " a nie "dobrý život prajem". Tak veľa ľudí by ho potrebovalo, a to vrátane mňa. Namiesto vyslovenia svojich pesimistických úvah som len pokývla hlavou, usmiala sa, a odpovedala: ,,Aj vám, Marie."

O nohu sa mi otrela malá chlpatá guľa. ,,Robin!"

,,Myslel som si, že by si ho rada videla. Hašteril sa s Haroldovým kocúrom," z chodby došiel svižnou chôdzou Skye. Všimla som si, že rozsiahla rana, ktorú mal predtým na ramene, už bola zacelená, takže Chris, Keith a Nate sa museli činiť.

Robin vyskočil a oblízol mi tvár. ,,Robin! Fuj to!" zasmiala som sa.

,,Presne tak, Robin. Lízať Amber smiem len ja," povedal Skye. Perverzné prasa. Ešte šťastie, že Marie sa zrovna vtedy nedívala. Určite by ju to pohoršilo.

Okríkla som Skyea pohľadom a on vybuchol do smiechu nad vlastným vtipom.

Marie sa tiež uchechtla. Ešte šťastie, že som na prste nemala Erika. Ten by asi grcal. Začala som premýšľať nad tým, čo by grcal, keďže je duch, ale v každom prípade, tie pazvuky vychádzajúce z prsteňa som si vedela narozdiel od tej prvej veci živo predstaviť.

,,Nebuď taká vážna, láska. Budeš ako Chris," podišiel ku mne.

Nuž, byť ako Chris som rozhodne nechcela. Preto som nadvihla kútiky úst v úsmeve.

,,Ste spolu krásni," povzdychla Marie.

,,Fakt? Ďakujeme," povedala som.

,,To sa čuduješ?" spýtal sa neveriaco Skye.

,,Vlastne nie," nadhla som sa k nemu a olízla mu líce. Potom ho prekvapeného a v šoku nechala stáť na chodbe. Bolo zábavné vidieť jeho výraz v tvári.

,,Potvora," usmial sa a dobehol ma pri schodisku. ,,Inak, našiel som kúzlo, ktorým by sme mohli vrátiť naspäť Erika, veď vieš, ehm, hore do neba. Alebo dolu do pekla. Ak budete obaja pripravení, teda, ak vôbec, tak mi dajte vedieť. Alebo nie," sklonil zrak smerom k zemi a bola by som i krk s elvenskou hviezdou dala za to, že že sa v jeho očiach objavili i náznaky smútku.

,,Skye? Máš Erika rád?"

,,Úprimne? Neviem, aký bol Erik zaživa, ale myslím si, že za úplne iných okolností by z nás boli kamoši, ktorí by spolu chodili na pivo, futbal a tak. No a tiež za predpokladu, že by Erik nechcel to samé dievča, ako aj ja."

Usmiala som sa nad jeho diplomatickou odpoveďou. Predstava Erika a Skyea sediaceho na pive, normálne sa rozprávajúcich a vtipkujúcich o rôznych veciach, mi prišla celkom normálna za predpokladu, že by neexistoval Elven a ja. Oboje tu však boli. A záviselo od nich tak veľa!

,,Decká! Poďte sem! Toto musíte vidieť!" zavolala na nás Dora. ,,Rýchlo!"

Presunuli sme sa teda rýchlo do obývačky. Tam sa už zbehla celá naša partia. Teda, lepšie povedané, to, čo z nej zostalo. Dora ukázala na televízor, v ktorom dávali dnešné správy.

,,...a tak sa zdá, že Bermundský trojuholník už nie je viac jediným miestom v Atlantickom oceáne, kde pre neznáme príčiny dochádza k leteckým a lodným nešťastiam a k záhadným zmiznutiam lodí a lietadiel," ozvalo sa v správach. Nasledoval záber na rozbúrené more, tmavú oblohu, z ktorej padal dážď so snehom a záber na silnú fujavicu. ,,Prednedávnom len búrka, no tá sa rozšírila ponad celý Atlantik a prichádza aj k nám."

Ďalej nasledoval záber na akéhosi muža v prístave. ,,Ten, kto to videl, by si myslel, že prichádza koniec sveta," povedal ten muž vystrašene.

Následne prevzala mikrofón istá ryšavá žena a so stoicky vážnou tvárou povedala: ,,Dúfajme, že koniec sveta na nás nečaká, avšak faktom ostáva, že meterológovia varujú pred vážnym výkyvom počasia v najbližších dňoch. Pre BBC News, Sarah Collinsová."

Takže, dnes kratšia časť Elvenu zo sídla mafiánov - Adamsovcov 😀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takže, dnes kratšia časť Elvenu zo sídla mafiánov - Adamsovcov 😀

Srandujem, Adamsovci sú bohatá čarodejnícka rodina, nie mafiánska, no včera sa mi stala taká vec, že sa mi medzi notifikáciami ukázalo, že príbeh Elven si jedno dievča pridalo do zoznamu literatúry s názvom MAFIA 😀 (Čo sa ja nedozviem o deji príbehu, ktorý sama píšem 😀). Na túto vec som ju upozornila v správach, lenže mi ešte stále neodpísala, takže týmto ju pozdravujem 😀

A tiež pozdravujem aj Vás, milí čitatelia a chcem sa Vám poďakovať za všetku podporu, ste skvelí 😇

Elven ✅Where stories live. Discover now