Som čarodejnica

1.1K 102 1
                                    

(Amber)

Niektoré veci sú príliš nebezpečné, aby sa dostali na povrch. Mojim rozhodnutím bolo nepovedať Allison, že za všetko môžem ja. Nechcela som ju stratiť. 

Opäť som sekla jedného z pekelníkov. ,,Druhý," povedala som s nechuťou. 

Allison sa na mňa dívala, akoby som sa zbláznila. Nemala potuchy o tom, čo sa tu deje a nevyčítala som jej to.

,,Odvediem ju domov. Aj vy by ste mali ísť," povedal Chris a Allison sa naňho vtedy zahľadela. Obaja si vymenili chápavé pohľady.

,,Rob si, čo chceš. Rob to, čo vždy. Dospelý si. Ale ja tu zostávam," zabodla som meč do zeme. 

,,Som s tebou," povedal Skye pripravený kedykoľvek mi kryť chrbát a vrhnúť sa do nebezpečia.

,,Odvediem ju domov. Ale vrátim sa a nájdem vás," doplnil sa Chris.

,,Budeme v dome našich starých rodičov," odvetil mu Skye. ,,Za predpokladu, že ešte stojí," dodal. 

Chris zapol Allison hviezdu na krk a obaja zmizli. Povzdychla som si. Bolo to takto správne, Allison tu nemala čo robiť. Nebolo to miesto pre ňu.

,,Čo máš v pláne?" spýtal sa ma Rakesh. 

,,Navštíviť tvoju mamu. Zistiť tajomstvo Curtisovcov. Vlámať sa do hradu. Zničiť zrkadlo. Zachrániť Elven," vymenovala som. "A nervovo sa nezrútiť," pomyslela som si. 

Počas svojho prehovoru som zo zeme vytiahla meč a začala si ho predávať z jednej ruky do druhej. ,,Jednému nechápem: prečo by ju zachraňoval cudzí, slepý muž? Prečo by sa jej klaňal? Veď to je..." ani som nevedela, ako to opísať. ,,Je to na hlavu. Úplne absurdné."  

Skye ku mne pristúpil a zobral mi z rúk meč, ktorým som šibrikovala, akoby to bola obyčajná plastová hračka. 

,,Hej!" ukrivdene som sa zamračila. 

,,Ešte si ublížiš."

,,Tuším viem, kto zachránil Allison," priznal Erik. 

,,Hovor."

,,Opis úplne sedí na Kerianinho prastrýka. Jeho špeciálnym obdarením je vidieť budúcnosť."

,,Akože má vízie alebo niečo podobné?" 

,,Pozrie sa na človeka a vidí jeho osud. Jeho budúcnosť. Musel vidieť Allison ešte predtým, než ju odniesli do žalára."

,,Hovorila, že bol slepý. Mal bakuľku alebo nejakú palicu, s ktorou si pomáhal." 

,,Nie tak úplne. Vlastne len trpí nejakou chorobou, vďaka ktorej vidí svet čiernobielo. Predpokladajme, že žalár, do ktorého Allison strčili, bol dostatočne tmavý. Okrem toho, má už svoj vek, a preto má určité ťažkosti s chôdzou. Potrebuje sa o niečo oprieť." 

,,Ale prečo ju pustil? Prečo jej pomohol? A prečo keď ten starček vidí, ako sa všetko v Elvene zmení, tak nezasiahol skôr?" 

,,Je starý. Nezabil by ani muchu. A už vôbec nie člena svojej rodiny." 

,,Možno jeho zásah spočíval v tom, že prepustil Allison," povedal Skye. 

,,Možno," zmätene som si prestrapatila vlasy.

,,Amber," Skye vyslovil moje meno s určitou opatrnosťou. ,,Smiem s tebou na chvíľu hovoriť osamote?" 

,,Sme tu sami." 

Kývol hlavou smerom k Rakeshovi. Tak dobre, boli s nami Rakesh a Erik, takže som uznanlivo prikývla.

,,Iste." 

Elven ✅Where stories live. Discover now