Spoločne so Skyeom sme sa premiestnili do Londýna. Londýnske počasie ako obvykle nesklamalo. Zase pršalo.
,,V pohode?"
,,Pomaly si zvykám na takýto spôsob cestovania. Ale stále mi nie je veľmi príjemný."
Skye odniekiaľ vytiahol šatku. Pristúpil ku mne zozadu a chystal sa mi ňou zaviazať oči.
,,Prečo to robíš?" spýtala som sa, keď sa jemná látka dotkla mojej tváre.
,,Aby som predĺžil chvíľku napätia a aby bola tvoja zvedavosť intenzívnejšia."
,,Ale prečo?"
,,Aby si bola šťastnejšia, až ti tie oči odkryjem. Zintenzívnenie citov, chápeš?"
,,Trochu. Asi."
,,Je to takto vzrušujúcejšie, nemyslíš?" chytil ma zozadu za pás a zaknísal sa so mnou, pri čom ma jeho dych dráždil na krku a pár kvapiek dažďa mi dopadlo na ruky. Oproti pražiacemu elvenskému slnku bolo toto počasie vítanou zmenou.
,,Už chápem."
Začula som, ako Skye rozťahuje dáždnik. Spravil ním striešku nad našimi hlavami, ktorá nás chránila pred zmoknutím. Dlho sme sa takto prechádzali.
,,Nechaj," povedal mi, keď som si chcela predčasne dať dolu šatku, ktorá mi zakrývala oči.
,,Ale keď ja som zvedavá!" i tak som si chcela dať šatku dolu.
,,Budeš to musieť vydržať."
,,Ako dlho?"
,,Už nie dlho. Len päť minút."
,,To je veľa."
,,To ti niekedy pripomeniem. Tak a sme tu," povedal mi.
,,Rozviažeš mi konečne tie oči? Prosím," povzdychla som si.
,,Mal som to v úmysle až o štyri minúty, ale že tak pekne prosíš..."
Keď látka skĺzla z mojich očí, zistila som, že stojím pred mojim domom. ,,Tu bývam. Prekvapujúce."
Zanedlho som začula zvuk auta. Obzrela som sa a zistila som, že v skutočnosti ide o auto McClareovcov.
,,Oni sa vrátili!"
Uvidela som z auta vystupovať malého Adama, znudeného Lucasa a rodičov. V ďalšom aute za nimi prišiel Kevin so svojou frajerkou.
,,Ďakujem!" vtisla som Skyeovi nadšene pusu na líce.
,,Amber!" Adam sa ku mne rozbehol a objal ma tak pevne, že ma takmer zvalil.
,,Nazdar, drobec! Chýbal si mi," túlila som si ho k sebe.
,,Ja nie som drobec!" v lícach sa mu nahromadil vzduch, akoby išiel nafúkať balón.
,,Pre mňa vždy budeš môj maličký braček," postrapatila som mu vlasy, keď nadurdene vydýchol vzduch z úst. Vlastný či nevlastný brat, absolútne mi na tom nezáležalo. Nič to nezmení na tom, že ho mám strašne rada.
,,Čau," povedali Lucas s Kevinom, viacej však zaujatí Skyeom postávajúcim po mojom boku, než mnou. Dalo by sa povedať, že aj Kevinova priateľka ním bola zaujatá viac, než by bolo potrebné.
Ocko naňho po našom zvítaní tiež hodil skúmavý pohľad. ,,Kto je tento mladík, Amber?"
,,Ach. Ocko, toto je Skye Adams. Môj frajer."
,,Dobrý deň prajem. Rád vás spoznávam," podali si ruky. Začervenala som sa a sklopila zrak po tom, čo sa stretol s tým Adamovým - neveriacim a užasnutým.
,,Hm. Tak frajer, čo?" premeriaval si ho ocko pohľadom, ktorý mohol znamenať len jedno: hodí sa k môjmu dievčatku alebo nie? Nie je to nejaký zločinec? Skye ním však bol. Bol lúpežníkom. Ukradol mi srdce. Úplne.
,,Áno, oci," vystrela som hlavu a pyšná sama na seba sa usmiala.
,,Ublížiš Amber, ublížim ja tebe. Chápeš?"
Skye sa uškrnul. Vedela som, prečo. Lebo je môj ocko nemal čarodejnícke schopnosti a Skye je čarodejník, ktorý by ho jednoduchým mávnutím ruky dokázal znehybniť.
,,Robert!" okríkla ho mama. ,,Nestraš ho, chudáka. Poďme dnu, hádam tu nebudeme moknúť, nie?"
,,Žiaden strach. Vašej dcére nechcem ublížiť," ubezpečoval ocka Skye.
Nechala som ostatných, nech vojdú do domu.
,,Vieš, čo si mi kedysi povedala?" spýtal sa Adam.
,,Čo také?"
,,Že keď sa ti začne Skye páčiť a že s ním začneš chodiť, tak ti môžem dať takú facku, že ti stena dá druhú."
A to vraj len dievčatá vyťahujú takéto staré sračky. ,,Ok," povzdychla som si a sadla si do podrepu, nastavujúc mu tvár. ,,Tak do toho, Adam."
Očakávala som úder na tvári, no ten neprichádzal. Namiesto facky mi Adam dal pusu na tvár a objal ma. Mierne zmoknutí, ale šťastní sme sa zasmiali a šli dnu.
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...