Prehltla som hrču v krku. Spolu so studeným vzduchom som do seba nasávala posledné zvyšky odvahy, ktoré ma postupne opúšťali. Pýtala som sa ich: "Kam to idete? Ostaňte so mnou! Aj od vás závisí môj život!" A čo tá odvaha? Opúšťala ma.
,,Tak idete alebo nie?" spýtala sa Sia.
Zdalo sa, že som nebola jediná zakliesnená vo svojich myšlienkach - to boli tiež i ostatní. Každý z nás si však napokon nechal narásť krídla a vzlietol.
Nemotorne som preletela múry hradu. Našťastie, tomu, aby som sa zosypala na zem ako vrece zemiakov, zabránil Skye, ktorý ma včas zachytil. ,,Hopla."
Opäť tu bol ten magický moment, kedy sa zastavil čas a najradšej by som ho pobozkala, no žiaľ, nebola na to vhodná chvíľa. Odo mňa nešikovnejšia v lietaní bola už len pripitá dvojka. Taký Jason dokonca trochu narazil hlavou o múr.
,,Už som ti niekedy povedala, že hlavou múr neprerazíš?" spýtala sa Sarah, smejúca sa na svojom parťákovi.
,,Trafená hus zagágala, čo pristála na riť."
,,Tiež máte z tohoto miesta zimomriavky, alebo to iba ja?" spýtal sa Timothy.
Chalani si z neho začali robiť srandu. ,,Ale Timo, snáď sa nám nebojíš? Už si si cvrkol?" bratia Keith a Nate mi teraz pripomínali veľkých zlých chlapcov, ktorí vás v škole šikanujú a berú vám desiatu. Ja osobne som problémy so šikanou nikdy nemala. Keby sa do mňa nejaké dievča alebo chlapec aj pustili, tak som mala na svojej strane troch bratov, papuľnatú Allison, a možno tak nevyzerajúcu, ale zato silnú a nebezpečnú Sam. A tiež aj iných kamarátov. To, že sa ma vždy mal kto zastať, bolo tou najlepšou obranou proti šikane, akú som mohla mať.
,,I baby sa menej boja, než ty. Vzmuž sa, chlape!" potľapkal ho Keith po pleci. Timo sa len začervenal a sklopil zrak.
,,Ani by som nepovedala, že sa menej bojím," zastala som sa Tima, ,,len to nedávam až tak najavo. Takže cieľ je jasný. Dostať sa na hrad a rozbiť diablovo zrkadlo."
,,To je síce pekné, Amber, že máme aspoň plán, ale máte vôbec nejakú predstavu, ako to druhé urobiť?"
Pokrútila som hlavou nad Nateovou otázkou.
,,Takže keď tomu dobre rozumiem, tak tu náš jediný plán zlyháva," doplnil Nate ustarostene.
,,Prídem na to, čo treba robiť, keď budem dnu. Zachránim Elven. Sľubujem," povedala som mu. Snažila som sa spomenúť si na to, čo viem od Samuela. Zrkadlo sa musí spojiť. Ibaže musíme dodať potrebnú silu tomu kúsku zrkadla, ktorý mi visí na krku, aby sa stal nejaký zázrak, a aby to nespôsobilo viac škody, než úžitku.
,,Aby som nezabudol," Rakesh vytiahol zo svojej náplecnej tašky niekoľko párov okuliarí. ,,Na ochranu pred diablovým zrkadlom."
,,Ja už jedny mám," povedal Timo.
Nasadila som si tie, čo mi podal Rakesh. Cítila som sa s nimi divne, ale neprekážali mi.
,,Pristanú ti. Vyzeráš s nimi veľmi inteligentne," pochválil ma Erik.
Vrámci možností sme sa čo najnenápadnejšie pokúšali dostať sa do hradu. Boli sme dvanásť a pol členov skupiny (Erik je tá polovica), takže nenápadní sme boli asi tak, ako sánky v lete, ale čo už. Podarilo sa nám dostať až k nádvoriu, no to už sme sa ocitli v pasci.
Obklopovali nás pekelníci z každej jednej strany. Vytasila som meč, stále som nemala veľkú istotu s používaním kúziel. Bola som s nimi absolútny amatér. Vlastne, to aj s mečom, ale cítila som sa s ním omnoho bezpečnejšie, než s vlastnými kúzlami. Chrbtom som narazila do toho Dorinho.
,,Teraz mudrujte," povedala.
,,Ústup!" nariadil Skye ako pravý generál.
,,Nie!" namietla Sia. ,,Musíme si cestu preraziť! Poďme do nich!"
,,Modrovlasý samovrah," Skye si posunul okuliare na koreň nosa, rozstrapatil si vlasy a rozprestrel krídla. Vyletel do vzduchu a začal páliť kúzla do pekelníkov.
,,Mal si povedať hneď, že máme vyletieť!" Sia bola podráždená.
Nasledovali sme ho. Radosť z rozumnej Skyeovej stratégie a vyhrávania nad pekelníkmi nám prekazil fakt, že pekelníkom prišli na pomoc posily. A tie už krídla mali. Počet tých elvenských vojakov som odhadovala tak na stovku. A boli to prevažne čarodejníci.
,,A čo teraz?" nevedela som.
,,Ústup, hádam?" ozval sa Rakesh.
Nikto nemohol nesúhlasiť.
,,Ak tu umrieme, tak všetok majetok Adamsovcov pôjde Jehovistom," okomentoval to Chris.
,,Ako to? Prečo?" Skye naňho hodil zmätený pohľad.
,,Dal som to do testametu, keď sa v našom živote zjavila ona," ukázal na mňa prstom.
Ahojky 😃
Po týždni som tu opäť s novou časťou príbehu Elven. Viem, že mi to trvá, ale píšem popri tom aj iné veci a posledné dni mám nabité, takže prepáčte...Mňa samotnú mrzí, že mám na Elven tak málo vyhradeného času, ale snáď bude ten nabudúci prázdninový týždeň lepší a pridám toho viacej 🙂
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...