Daj. Mi. Pokoj!

1.4K 144 15
                                    

Allison sa mi vrhla do náručia a začala ma stískať. Tak pevne, až mi tým vyrazila dych. Muselo jej preskočiť. ,,Amber, ty si génius!"

Definitívne jej hrablo.

,,Si jednička!"

,,Čo-" nechápala som, čo sa deje.

Odtrhla sa odo mňa. ,,Haleová je rozvedená! Je slobodná! Bez muža! Chápeš?!?"

,,A? V dnešnej dobe sa rozvedie asi polovica párov," ešte stále mi nedopálil jej plán, lebo som bola ešte stále v miernom šoku z jej náhlej zmeny nálady.

Začala rozhadzovať rukami, zdôrazňujúc každé jedno slovo. Priam z nej sršalo nadšenie. ,,Lindsey je nemožná a prekáža mi viac, než keď si niekto prdne v mojej blízkosti. Keď už môj fotrík niekoho chce, nech si nájde niekoho, kto je normálny a neprekáža mi. Dohodím mu Haleovú!" urobila ten svoj postoj typu "tramtadadá" ako niekto, kto má nápad za milióny libier. A ja? Ja som na ňu len zazerala s padnutou sánkou.

,,Ako prosím?!"

,,No nie je to super nápad?"

,,Vravíš to, akoby to bola úplne jednoduchá vec prevedená lusknutím prstov," vôbec som nechápala, ako si to predstavuje. Mieni teraz rozbíjať vzťahy, alebo čo?

,,A nie je?"

,,No, čisto hypoteticky, tvoj otec je s Lindsey a predpokladám, že sa i majú radi. Srdcu nerozkážeš. A vôbec, ako chceš zariadiť, aby sa stretol s tvojou psychoškou a preskočila medzi nimi iskra?"

Allison sa zamyslela. ,,No, to ešte domyslím. Bude to moja prvá väčšia herecká úloha."

Musím sa pokúsiť ju od tohoto šialeného nápadu odhovoriť. ,,Nerob to. Nie je to správne. Nie je správne rozbíjať vzťahy druhým ľuďom."

,,Kto povedal, že im ho rozbijem? Rozbijú si ho sami. Ja ich k tomu len nakopnem."

,,A kvôli čomu vlastne? Stojí to to vôbec za to?" spýtala som sa.

,,Urobím to i pre jeho dobro. Odkedy je s Lindsey, preskakuje mu viacej, než zvyčajne."

,,A ako vieš, že keď začne chodiť s niekým iným, tak že mu nebude ešte viac?" snažila som sa jej dohovoriť, ale márne.

Znovu sa zamyslela. ,,Vieš čo, Amber? Poďme na hodinu. Priveľa nad všetkým uvažuješ, a tam ti to bude aspoň na niečo platné. Mňa od tohto neodhovoríš."

Bohužiaľ, nepodarilo sa. Allison mala svoju hlavu a pôjde ňou i oproti múru.

Keď sme sa vrátili na vyučovanie, hneď sa na nás pozrelo niekoľko zvedavých párov očí. Znervóznela som. ,,Prepáčte, že meškáme," povedala som ospravedlňujúcim tónom spolu s Allison.

,,V poriadku. Už je ti lepšie, Allison?" opýtala sa učiteľka.

Sam alebo Jackson jej museli povedať, čo sa deje. A to podľa všetkého bolo, že jej prišlo zle a ja som s ňou ostala na chodbe. Allison zahabkala.

,,Áno. Povedala by som, že áno, podstatne lepšie."

,,Tak to je dobre."

Sadli sme si na jediné voľné miesta v triede, nachádzajúce sa z pochopiteľných dôvodov vpredu. Vzadu si žiak dokáže ľahšie skryť mobil, čoho mnohí využívali.

,,To je ako za trest," pošepla Allison.

,,Nie je to také strašné, sedieť vpredu," povedala som.

,,Aký nával optimizmu. Kto by to bol na teba povedal?"

Uškrnula som sa. ,,Nie je to také strašné neznamená vždy automaticky, že je niečo úplne super a najlepšie."

Elven ✅Where stories live. Discover now