(Amber)
Keď už sa zdalo, že dnešok bude skvelý, vtedy sa všetko pokazilo. Krátku prestávku, počas ktorej som bola skutočne šťastná, vystriedal horor. Zúfalo som prechádzala z jedného bodu v obývačke Adamsovcov do druhého a v ruke držala list od Raven. Čoskoro tu pravdepodobne vychodím dieru - bola som až tak veľmi nahnevaná. Všetci ma pri tom znepokojene sledovali.
,,Toto už prekročilo hranice. Majú Allison a chcú ju vymeniť za poondiaty kus zrkadla, akoby bola nejaký tovar," bola som tým značne pohoršená. Druhá strana zasmečovala. Opäť.
Skye sa ma pokúšal upokojiť. Žiaľ, neúspešne. Chris, ktorý za nami s touto poštou prišiel, a tiež Rakesh o mne vedeli celú pravdu, rovnako, ako o hviezde, ktorú nosievam na krku. Bolo to nutnosťou, ak sme spolu mali spolupracovať.
,,Keď im ju dáš, zničí to svet," povedal Rakesh, ako hovorca krutej pravdy, ktorú sme si všetci dobre uvedomovali i bez toho, aby ju vôbec niekto vyslovil. Nechcela som, aby také veci hovoril.
,,Hej. A keď im ju nedám do troch dní, zabijú ju. Zabijú Allison," uvažovala som.
O slovo sa prihlásil Erik. ,,Nerád ti to vravím, ale rovnako ako Allison mohli uniesť aj niekoho z tvojej rodiny. Taktiež Samanthu Whiteovú."
"Alebo Jacksona," pomyslela som si. "Adama, mamu, otca, možno i Lucasa alebo Kevina. A predsa uniesli Allison. Ako vedeli o tom, že je jednou z mojich najbližších priateľov?"
,,A stále to môžu urobiť," poznamenal Erik.
Zdesene som vyvalila oči, pravdepodobne teraz vyzerajúca ako sova. V očiach sa mi začínali hromadiť slzy. Nahnevane a zúfalo som si ich utrela do rukáva požičaného svetríka, ktorý vraj kedysi patril Skyeovej mame. Keďže som tu pre moju bezpečnosť vraj mala zostať, pochopiteľne som sa po svoje oblečenie nemohla vrátiť domov. A nadrozmerné oblečenie po Marie alebo čarovanie oblečenia neboli nutné, nakoľko mi veci po Skyeovej mame sadli dosť dobre, mali sme podobnú veľkosť.
Hľadala som pomoc u ostatných.
,,Mohli by sme ich načas niekam ukryť," povedal Skye, na čo som mu vrelo a vďačne prikývla.
,,Áno. Áno, to je dobrý nápad. Moja rodina nesmie ostať v meste a blízko mňa. Taktiež Samantha Whiteová a Jackson O'neill," prehlásila som zúfalo. Zdalo sa, že v bezpečí už nie sú ani moji najbližší.
Číslo päť brány pekelné otvorí. Uvedomovala som si následky všetkého, čo sa môže stať, keď moja noha vkročí do Elvenu. Ale musím sa tam vrátiť a oslobodiť Allison. Musím zabrániť tomu, aby tie tvory napadli ďalších ľudí. Nesmiem dopustiť, aby sa niekomu z mojich blízkych niečo stalo.
,,Včera som sa stretol s Allison."
Všetci sme sa pozreli na Chrisa. Zopakoval to. ,,Allison sa chcela stretnúť. Museli ju uniesť krátko po tom, ako sa so mnou stretla."
No úžas. Takže ju uniesli pravdepodobne len preto, lebo videli jej spojitosť s Adamsovcami a mnou. A pochopiteľne, samotný únos Allison bol ďaleko jednoduchší, než keby sa o to samé mali pokúsiť s Chrisom. Celá som horela v tvári.
,,Pri tom stretnutí nás, mňa a Skyea obvinila z toho, že sme čarodejníci."
Otvorila som ústa. Ako? Fakt, že ja nie som úplne normálna vedieť mohla, veď sa o ňom sama presvedčila. Ale nemala odkiaľ vedieť, že Skye a Chris sú čarodejníci.
,,Čo si jej povedal?" spýtala som sa.
,,Najprv som to poprel, ale ona povedala, že ma videla ako som jej zmizol pred očami. Trvala na tom. Tak som jej nanútil, aby na to zabudla a poslal ju naspäť domov."
YOU ARE READING
Elven ✅
FantasyPrvýkrát z neba, rozum sa s ňou hrá druhýkrát Aténa v bolestiach zmučená. Za splnu spojí sa diablova pýcha, v Pandorinej skrinke zavretá dýcha. Do tretice rúškom ticha každého oklame, štvrtýkrát nástrojom výrobcu podľahne. Číslo päť brány pekelné...